Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubtes mèrits + entrevista fa 9 anys 8 mesos #56860

• acg
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 3
Bones!
soc un noi de 26 anys que desprès d'estudiar i treballar en un mon totalment diferent al de bombers, per fi m'he decidit a donar el pas i començar a preparar-me per arribar a ser bomber.

Al gra.

Actualment estic fent el nivell B1 d'anglès i a mitjans de 2017 tinc pensat treure'm els carnets C+E amb tot això sumo 0,7 punts de mèrits, la pregunta es: amb aquesta puntuació pots fer alguna cosa o hauria de tenir molts mes mèrits per poder tenir unes mínimes opcions?

I la segona pregunta es, tot i que no doni punts, de cara a l'entrevista (o en qualsevol altre punt de l'oposició) es recomanable poder demostrar que has format part d'adf, protecció civil... o per contra a l'entrevista miren altres aspectes com la teva personalitat etc? mai he tingut relació amb res proper amb aquest mon i se de gent que amb aquesta mateixa situació ha conseguit entrar pero m'agradaria sapiguer si en algún moment de tot el procès aixó pot marcar la diferencia

Moltes gràcies companys! :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubtes mèrits + entrevista fa 9 anys 8 mesos #56862

Doncs mira, els números no enganyen:
Si agafes de referencia aquesta opo, es probable que el tall rondi el 8'7 amb merits:
Si tens 0.7 de mèrits , has de treure un 8 de mitjana entre les tres proves.
Un 8 es una nota bastant bona al teoric penso,
a les físiques tu sabràs on estàs o on pots estar, mira es puntuacions per proves a les bases,
I el camió.... un 8 es cagarla poquet...

Entrevista i psico, a part.

En resum, amb una bona opo, amb 0.7 pots entrar! I tant! Endavant!
( tot això amb les bases actuals, a saber a la pròxima... )

Pd: no badis amb el trailer!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: acg

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.091 segons
Gràcies a Fòrum Kunena