Bones!
soc un noi de 26 anys que desprès d'estudiar i treballar en un mon totalment diferent al de bombers, per fi m'he decidit a donar el pas i començar a preparar-me per arribar a ser bomber.
Al gra.
Actualment estic fent el nivell B1 d'anglès i a mitjans de 2017 tinc pensat treure'm els carnets C+E amb tot això sumo 0,7 punts de mèrits, la pregunta es: amb aquesta puntuació pots fer alguna cosa o hauria de tenir molts mes mèrits per poder tenir unes mínimes opcions?
I la segona pregunta es, tot i que no doni punts, de cara a l'entrevista (o en qualsevol altre punt de l'oposició) es recomanable poder demostrar que has format part d'adf, protecció civil... o per contra a l'entrevista miren altres aspectes com la teva personalitat etc? mai he tingut relació amb res proper amb aquest mon i se de gent que amb aquesta mateixa situació ha conseguit entrar pero m'agradaria sapiguer si en algún moment de tot el procès aixó pot marcar la diferencia
Doncs mira, els números no enganyen:
Si agafes de referencia aquesta opo, es probable que el tall rondi el 8'7 amb merits:
Si tens 0.7 de mèrits , has de treure un 8 de mitjana entre les tres proves.
Un 8 es una nota bastant bona al teoric penso,
a les físiques tu sabràs on estàs o on pots estar, mira es puntuacions per proves a les bases,
I el camió.... un 8 es cagarla poquet...
Entrevista i psico, a part.
En resum, amb una bona opo, amb 0.7 pots entrar! I tant! Endavant!
( tot això amb les bases actuals, a saber a la pròxima... )
Pd: no badis amb el trailer!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: acg