Per INICIARTE al temari i comença de 0 està prou bé però no pensis traure bona nota. Crec que podries aprovar però no dóna per traure més de 5.5. tens d'ampliar molt més
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bomza
Si vas des de 0, el de voluntaris esta força bé pel preu que té (gratis), així comences a fer els primers passos, llavors hi ha uns temaris vells (2010 +/- ) de una acadèmia de Lleida (studium acadèmia) d'unes 500 600 pagines que estava be pq estava resumit i ven explicat, llavors ja saltes als temaris de fest-te fort que estan molt ampliats i molt ven explicats desprès d’aquí ja tindries ampliar amb el GOOGLE. tinc companys que ho han fet amb un temari base i desprès ho han ampliat googlexant, tot depèn de com siguis, no cal descartar el ADAMS per exemple l’únic que esta massa resumit i comprimit al meu gust.
La meva i personal recomanació si te la pots permetre, es agafa un temari li fas un parell de passades bones i una vegada fet anar a una acadèmia aclarir dubtes, mai anar-hi sense mirat res, que el que t'expliquin que ja et soni d'alguna cosa. Hi ha molta gent que ha entrat sense passar-hi.
A mi el que em va anat força be es el fet de fer-me el meu propi temari ampliable, explicat per mi i per a mi, pq dins del fer-lo hi ha hores de busca d'informació, ampliació i entendre la matèria, i desprès explicar-la al paper p q al cap de 6 mesos en una simple lectura fas memòria del que es.
Com allò que diuen... quant li pots explicar als avis de casa una matèria i ho entenen i ho aprenen, sol llavors tu pots dir que ja ho entens.
No ser si t’he solucionat el dilema o no, però hi ha moltes maneres de fer-ho, tot depèn de la persona i dels recursos
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bomza
Io tinc temari de integral safeti, igual esta un poc anticuat , es del 2009, que va ser cuant em presenti per a la gene , el tinc ampliat per mi , pero era per sabes d'on mes podría tirar mà, graçies