Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
bones a hores d'ara tenim:
- 140 mèrits que ens han dit ( s'agrairia que confirmau desprès de rebre la carta, els canvis que teniu)
- 38 mèrits que em suposat
- 42 que ens tenim d'inventar
I ja per posarhi una mica mes d'emocio al tema, si de tots els mèrits "confirmats" es fa una mitjana i a tots els no confirmats se'ls hi posa aquesta puntuacio, canvia molt la classificació? O ja no te massa sentit el que estic dient? Que aquesta espera hem fara parar boig, que soc dels que estic al limit jejeje. Saluut
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
firefighter25 va escriure: I ja per posarhi una mica mes d'emocio al tema, si de tots els mèrits "confirmats" es fa una mitjana i a tots els no confirmats se'ls hi posa aquesta puntuacio, canvia molt la classificació? O ja no te massa sentit el que estic dient? Que aquesta espera hem fara parar boig, que soc dels que estic al limit jejeje. Saluut
vols dir una coseta així més o menys....
crec que encara et ficarà més nervios... surt un promig de 0,94
i no crec que tinguin tants punts tots els 42,
- 149 mèrits que ens han dit ( s'agrairia que confirmau desprès de rebre la carta, els canvis que teniu)
- 35 mèrits que em suposat
- 36 que ens tenim d'inventar
nota de tall: 8,716
actualitzat el 11/11/2016 a les 20:30
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: dalki4, drissdela, Forrest Talp, tets1
Ostres, sense ganes d'ofendre, però que us penseu que és una oposició? Una loteria...?
A les mèdiques no caurà cap número de persones preestablert... Els és igual que passin tots o que caiguin 25... Senzillament tiraran enrrere a aquells/es que objectivament tinguin alguna raó per tirar-los enrrera. No podem pensar que són arbitraris o ja podem plegar...
No t'enfadis jav eh, que no ho dic amb ànim d'ofendre... Però si perdem la perspectiva i comencem a pensar que tots els resultats estan condicionats a coses alienes a les bases llavors l'haurem cagat
Sobre vertigen i claustrofòbia és el primer any que es fa... Potser algú de bcn podria dir-nos si en les darreres de l'Ajuntament van tombar a algú, però crec que no.
- 149 mèrits que ens han dit ( s'agrairia que confirmau desprès de rebre la carta, els canvis que teniu)
- 36 que ens tenim d'inventar
nota de tall: 8,716
actualitzat el 11/11/2016 a les 20:30
Ebro no has colgado el enlace!
Gracias por todo!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ebr0, tets1
- 150 mèrits que ens han dit ( s'agrairia que confirmau desprès de rebre la carta, els canvis que teniu)
- 35 que ens tenim d'inventar
ungoliath va escriure: Ostres, sense ganes d'ofendre, però que us penseu que és una oposició? Una loteria...?
A les mèdiques no caurà cap número de persones preestablert... Els és igual que passin tots o que caiguin 25... Senzillament tiraran enrrere a aquells/es que objectivament tinguin alguna raó per tirar-los enrrera. No podem pensar que són arbitraris o ja podem plegar...
No t'enfadis jav eh, que no ho dic amb ànim d'ofendre... Però si perdem la perspectiva i comencem a pensar que tots els resultats estan condicionats a coses alienes a les bases llavors l'haurem cagat
Sobre vertigen i claustrofòbia és el primer any que es fa... Potser algú de bcn podria dir-nos si en les darreres de l'Ajuntament van tombar a algú, però crec que no.
Va salut i paciència.
Crec que no m'has entés o potser jo no m'hagi explicat Ungoliat. Quan pregunte quants cauen en aquestes proves no em referisc a que "cupo" hi ha o alguna cosa pareguda, quan he preguntat aixó el que volia preguntar és quants han caigut "estadísticament" en els últims anys, ací o en Barna, simplement aixó. Confie en que no van a tirar enrere a ningú que estiga per passar, per suposat, seria completament injust.
I res, simplement aclarir aixó.
Apa, Sort a tots!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Fokusekundari
ungoliath va escriure: Ostres, sense ganes d'ofendre, però que us penseu que és una oposició? Una loteria...?
Va salut i paciència.
Crec que no m'has entés o potser jo no m'hagi explicat Ungoliat. Quan pregunte quants cauen en aquestes proves no em referisc a que "cupo" hi ha o alguna cosa pareguda, quan he preguntat aixó el que volia preguntar és quants han caigut "estadísticament" en els últims anys, ací o en Barna, simplement aixó. Confie en que no van a tirar enrere a ningú que estiga per passar, per suposat, seria completament injust.
I res, simplement aclarir aixó.
Apa, Sort a tots!!
No se cuantos caen por estadistica en las pruebas que has mencionado durante los ultimos años, pero cuenta con que no caera ninguno o casi ninguno, porque la revision medica, segun parece ha sido muy generica, el test de patologias, salvo psicopatas, que somos todos los que estamos luchando por este objetivo, dudo que encuentren mas patologias.... y creo que en las pruebas de panico de los dos ultimos años no cayo ninguno en Barna.
No se si para las pruebas de catalan hay alguien de fuera de Cataluña y puede tener algun problema, pero es dificil.
Yo tambien me encuentro en el umbral, nos queda cruzar los dedos...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: JAV
A les probes de vertigen i claustrofobia no valoraran la forma de superar la proba, nomes hi ha 2 formes de valorar la proba, sa fet el que es demanava o no. Per tant nomes caura gent que realment tingui vertigen i no pugui exposarse a lalçada...la resta ho fara segur. La claustro 3/4 del mateix...aixi que es totalment imprevisible quanta gent amb aquestes patologies hi ha entre els 220 que quedem.
Bones EBRO, primer que tot gran currada, però a l'excel hauries de canviar una cosa,
segons diu el punt 6.2.2 de les bases es valoraran un 33% de la puntuació global de tot el procés selectiu.
Així, si no m'equivoco si una persona té un 8 de mitja en la opo, pot tindre com a màxim 2,64 punts de mèrits.
Hi ha algún amb molts mèrits que els hi afecta això.
Gràcies i sort a tots!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Fokusekundari