Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56428

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Millor posar 0.5 que 0... Després la sorpresa podria ser més lletja

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56429

Perdona ebro ....jejejejeje, se q has fet una bona currada, no volia insunuar q estiguera mal....No conecto mes gent, ho sento

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56430

La llista aquesta no serà gaire diferent de la real... és molt més real que l'anterior. I com diu Ebro, millor que la sorpresa sigui possitiva que no pas negativa... Jo també sabía de gent que m'havia dit que tenia menys mèrits dels que resulta que ara veig. La currada que s'ha fotut es brutal..xq gràcies a ell solet, pràcticament tenim una llista que déu estar molt semblant a la final. I si algú té informació, que li passi i encara serà més veridica.

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56431

Mira al final de la llista i en veuras uns quants

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56432

Trobo que la iniciativa és molt bona i s'ha de valorar la feina de l'ebr0. Tot i així penso que la nota de tall que marcarà el 153 variarà força respecte aquesta; Per norma general la gent que s'aventura a dir la seva nota és gent que coneix el foro, porta temps i tindrà mèrits. Crec que hi ha un gruix important de gent "que no està en el mundillu" que no tindrà més mèrits de 0.5 i que no es veuen reflexats en aquesta llista.
També s'ha de tenir en compte que encara hi ha una entrevista, català, castellà i mèdiques per fer. Per mi seria una sorpresa que arribessin al final més de 180 opositors.
Per tot això pronostico que la nota de tall que es veu en aquesta llista es reduirà unes quantes dècimes.
Insisteixo en que em sembla molt bona feina amb la info que es té, és una gran iniciativa i serveix per tenir una aproximació que en aquest cas, crec que tira cap a munt.

Ànims a tothom!

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56433

Totalment d'acord, pensé q 170 arribaran al reconeiximent medic, en aixo ja tenen prou per si de cas algu no pasa les mediques, eixos reconeiximents baratos no son

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56434

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
Jo soc dels opositors que estan amb un 0 ben rodonet, i espero que algun que altre dels que no han dit res estaran a la meva situacio.Jo crec que no es pot especular sense sapiguer la nota d'una gran part dels opositors, i menys quan ni tan sols han fet tall d'entrevista.
Sense voler menysprear la currada d'EBRO dir tambe que la previsio de la conduccio em deixaba fora clarament i vaig passar amb marge

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56436

Si com he dit abans pasaren sobre 170, desde el primer fins al 228 tindran opcións clares de poder entrar, y nomes quedarien fora uns 15 que es decidiria per decimes

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56437

Sense tenir cap tipus d'informació discrepo al dir que passaran uns 170, dir que la revisió mèdica és cara i per això han d'eliminar si o si X persones (unes 40 o 50), jo no t'ho compro.
salut i ànims

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56439

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
Esperem que a l'entrevista no es regeixin per una quota d'exclusió... :(

sumatori + mèrits fa 9 anys 10 mesos #56565

Bones Ebro.
Expliquens siusplau la diferencia (un altre cop) entre les llistes, no ho he acabat d'entendre.
Moltes gracies per la currada

Salut i sort a tothom

sumatori + mèrits fa 9 anys 9 mesos #56570

Up

sumatori + mèrits fa 9 anys 9 mesos #56571

• ebr0
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 654
  • Gràcies rebudes: 247
:whistle:

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: llistapelsmerits0.5-2.pdf
Mida del fitxer: 29 KB

aquesta llista hi ha amb negre els mèrits que voluntàriament la gent anat dient.
amb taronja els mèrits que em pogut saber per les campanyes que han fet des de el 2009 fins ara, per mediació d'un company que tenia guardats els mèrits de les campanyes forestals i els hi em sumat 0,5 de camió, pq suposem que tenen el carnet però no sabem si són voluntaris o tenen idiomes,
amb blau em ficat la resta d'opositors, que em suposat que tots tenen el 0,5 del carnet,

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: llistapelsmerits07-09-2016-2.pdf
Mida del fitxer: 30 KB

aquesta llista ho varem fer diferent, els opositors que no hi sabíem la nota els i vam destina els mèrits "copy past" a sort seguin la mitjana que tenim, que són els que estan en vermell.

així que de mèrits que ens han donat la gent en tenim 134 dels que em suposat 39 i dels que em ficat 0,5 o inventat 56 cal dir que ens falta unes 95 notes d'aspirants un 41%.

La meva suposició es que entre el 24 i el 4 de novembre sabrem els caiguts de l'entrevista (entre un 12 o 16 % els últims anys ) i poder ens donaran data per les mèdiques, per allí entre 7 i 18 de novembre. i les proves de llengua la setmana següent o l'altra, així que fins la primera quinzena de desembre no crec que tinguem mèrits provisionals i si aquests càlculs no fallen i millor per tots, per tenir un Nadal amb pau abans del 22 ( dia de la loteria ) ens ficaran els mèrits finals :S :S :S :S

així que si en voleu donar uns quants més ja sabeu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

cal dir que els importants a ficar i a trobar son els que es troben entre el 153 i el 200 que hi ha una diferència de 0,4+/- però els que més son, els que hi ha entre el 165 i 185 que sol hi va per 0,2 ( dos campanyes que va fer abans del 2009 que no em contat, tenir nivell bàsic d'un idioma, ser voluntari, etc)
Adjunts:

SER O MORI !!!!!!!

sumatori + mèrits fa 9 anys 9 mesos #56572

Uf, nose quina s'aproparia mes a la realitat, perque a la que poseu copy paste poder ja hi ha gent de la que heu mirat a les llistes de campanyes anteriors no?
No era vora el 20% d'eliminats a l'entrevista?
Pinta que la nota de tall sera força alta

Merci per la currada

sumatori + mèrits fa 9 anys 9 mesos #56574

si, jo també penso entrevista 20% o 25% eliminats, com opo 2009, a no ser que ho vulguin rebaixar el tall......

Temps de càrrega de la pàgina: 0.206 segons
Gràcies a Fòrum Kunena