Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56030

• balaverde
  • Avatar de balaverde Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 34
  • Gràcies rebudes: 6
Amen

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56038

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 4

emte va escriure: La injusticia i es i aixo no potser , agafar un atego delgun parc nose si es just o no ( no es el cas ) pero veure la proba com es fa es una injusticia clamorasa ( per aixo a fora estava ple d'opositors perque sabien d'aquesta avantatge i el mateix fet a la prova a la resta d'aspirants ens tenien tancats a dins sense poder veure res !!!!

Doncs ja saps! a posar la reclamació, buscar més gent que es trobi en la mateixa situació i sobretot buscar i adjuntar fotos!
Adjunts:

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56048

Hola,
Vaig trucar ahir a convocatories per preguntar a on havia fallat en la circulaciò, i em van dir que no tenia cap fallo significatiu( pujjada de boreras, ni saltarme cap stop, ni embragatges...) que si volia saber més que tenia q fer una reclamaciò al tribunal. Que ella no em podia dir res més....
O sigui, fins la propera.

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56049

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Aconseguirem que s'impugni la prova de circulació. Presenta la impugnació de la prova de circulació.

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56050

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Bon dia,

Ens han informat que els sindicats ja s'estan movent i que hi ha mitjans de comunicació interessats en publicar el greuge.
Tot pinta que si tots presentem les reclamacions aconseguirem impugnar la prova de circulació.

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56053

Jo he passat, soc del primer dia i la circulacio no em va anar be.
Pensar que podem impugnar la circulacio i dirho per aqui... Em sembla denigrant... De cap de les maneres aconseguirem parar l'oposicio i anular la prova...
Crec que ens hauriem de pendre un parell de dies de descans, analitzar els nostres errors i prepararnos millor per la seguent.
De cap de les maneres ho aconseguirem
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: fetcaldo, Tremas

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56054

Trepaire que tens po que ho aconsegueixin? Jo crec que hi ha un munt de cagades, ja des de els que van anar el primer dia, fins que truques i no poden dir-te on vas fallar.
Jo crec que si havies de posar X intermitents, freno motor.... i no ho vas posar, doncs que posin aquests ítems i que descomptin com una ratlla en una prova de maniobra.
El circuit era una xapusa, que els hi costava fer una circulació per un polígon i no muntar una xapusa de circuit on hi havia cedes i marques d'un aparcament.
En fi, que si ho aconseguiu felicitats perquè la gent es prepara molt i no és mereixen una merda de prova com aquesta.

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56057

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Jo el dia que posin prova de conducció a Mossos i SEM, hem callaré... però que a nosaltres ens la exigeixin tal com està el tema econòmic.. és un greuge econòmic en tota regla.
Que ens ensenyin a conduir com cal a la ESCOLA!
FORA LA PROVA DE CONDUCCIÓ!
Jo estria fora desprès de les físiques segons el rànquing, però com a mínim no em trencaria el cap pensant d'on trec 500€ o més per preparar una prova com aquesta.
Salut a tot/es

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56058

Sería suficiente que la repitieran con testadores de la dgt, camiones que nadie conociera y diciendote al final la nota y en que has fallado.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vila1978, bon berop osito

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56059

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Hola de nou,

Els diferents sindicats, UGT, CCOO, i CATAC ja estan movent fitxa. Està claríssim que la cosa no quedarà en res. Hi ha gent que s'està movent molt i la raó està de part nostre.
És importantíssim que tothom presenti documents en la línia del que hem penjat per tal d'impugnar la circulació o la circulació i el canvi de sentit o tota la prova en general. Però s'han de presentar els escrits al tribunal i sobretot adjuntar fotografies.
També estaria bé que tots aquells que han tret una bona puntuació en la prova i que també han constatat que s'ha violat el dret d'igualtat i equitat també presentin la reclamació.

Torno a adjuntar al reclamació. Si algú no té les fotografies que adjunti el seu correu i algú ja els hi enviarà.

Força!!
Adjunts:

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56066

Cuenta con mi reclamacion. Lo difundiré lo máximo posible.

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56069

• drissdela
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 94
Soy de los que piensan que si queriais hacer una reclamación lo adecuado seria haberlo hecho antes de participar en ella, ya que ahora pierde credibilidad.
Por otra parte, yo he pasado un poco justo ya que en la prueba de circulación pise un poco el bordillo y suspendi esta y es totalmente merecido, creo que se deberia hacer todos el mismo dia ya que a mi nadie me pudo decir " oye ten cuidado aqui" pero bueno...
Lo que si me revienta es que digan por aqui que algunos tengan constancia de que una chica piso el bordillo y tenga un 8.x y a mi por la misma razón se me suspendiera la circulación, vete a saber si hay mas casos.
ESTO SI QUE NO ME PARECE JUSTO.
Aun asi no voy a participar en la reclamación, porque tengo compañeros que han pasado y a costa de mi benefició les perjudicaria a ellos y no me parece bien, tendria que haber hecho la reclamación amtes de realizar la prueba, no ahora.
Aun asi, os deseo suerte sobretodo para aquellos compañeros que conozco que se han quedado fuera y si les fue injusta la circulación o le han dado muy poca puntuación cuando a otros/as habiendo tenido faltas mas graves tienen mas puntuación.
Animo.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, el_vaquilla

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56074

drissdela va escriure: Soy de los que piensan que si queriais hacer una reclamación lo adecuado seria haberlo hecho antes de participar en ella, ya que ahora pierde credibilidad.
Por otra parte, yo he pasado un poco justo ya que en la prueba de circulación pise un poco el bordillo y suspendi esta y es totalmente merecido, creo que se deberia hacer todos el mismo dia ya que a mi nadie me pudo decir " oye ten cuidado aqui" pero bueno...
Lo que si me revienta es que digan por aqui que algunos tengan constancia de que una chica piso el bordillo y tenga un 8.x y a mi por la misma razón se me suspendiera la circulación, vete a saber si hay mas casos.
Aun asi no voy a participar en la reclamación, porque tengo compañeros que han pasado y a costa de mi benefició les perjudicaria a ellos y no me parece bien, tendria que haber hecho la reclamación amtes de realizar la prueba, no ahora.
Aun asi, os deseo suerte sobretodo para aquellos compañeros que conozco que se han quedado fuera y si les fue injusta la circulación o le han dado muy poca puntuación cuando a otros/as habiendo tenido faltas mas graves tienen mas puntuación.
Animo.

Pues se ve que si que la chica del bordillo pasó!! Con un 8.75!! Su fallo fue decir que havia pisado el bordillo :whistle:

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56079

• drissdela
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 94

DPB va escriure:

drissdela va escriure: Soy de los que piensan que si queriais hacer una reclamación lo adecuado seria haberlo hecho antes de participar en ella, ya que ahora pierde credibilidad.
Animo.

Pues se ve que si que la chica del bordillo pasó!! Con un 8.75!! Su fallo fue decir que havia pisado el bordillo :whistle:

El fallo es del evaluador al no evaluar de forma objetiva a todo el mundo o en que no se conozcan los criterios de evaluación.
No se quien es, tampoco voy hacer de "Sherlock Holmes" para saber quien es, pues no es con ella con quien estoy enfadado, en su caso yo tampoco me quejaría, con quien estoy enfadado y defraudado es con la administración, tengo compañeros que se pusieron el cinturón, revisaron los armarios antes de salir, pusieron intermitentes, hicieron reglajes, no pisaron, desplazaron ningún elemento del circuito e hicieron caso a los STOPS y/o otras señales verticales y solo han sacado 1,x de puntuación en circulación, como se deben sentir si una persona comete una falta que es descalificadora y como resultado saca igual o mejor nota?
Porque esta persona debe estar por encima mio en la clasificación si ha cometido la misma falta que yo?

injusticies conduccio fa 10 anys 1 setmana #56083

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Hem creat un correu electrònic per recopilar informació: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
-Si algú té informació que ens sigui d'ajuda per reforçar la impugnació de la prova de circulació que ens envii un correu.
-Si algú vol que li enviem fotografies per adjuntar a la reclamació, que ens envii un correu.
Adjunts:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.209 segons
Gràcies a Fòrum Kunena