Crec que la conducció per el que he vist ha estat una cosa molt subjectiva per part dels evaluadors. Depen quin et toques podries treure mes o menys nota.
En el meu cas m'han cardat a la part de circulació on nomes he sumat 0,75 i no se per on m'han cardat. La veritat es que ma cardat moltisim ja que he baixat moltes posicions tot i haver passat el.tall.
yo un 5,5 en maniobras, me han quitado 1 punto por abuso de embrague y era una de las cosas que tenía clarísimas que tenía que vigilar, más siendo conductor de camión como soy. El tocar lineas no lo discutiré pero fui con sumo cuidado en ponerme correctamente en la rampa, mas cuando tenía supercontrolados las referencias del atego.
Y solo me han puntuado con 0,55 en la circulación. Me paré en todos los stops, puse todo los intermitentes, no toqué ni un cono, usé ralentizador en la recta y en la bajada, etc etc etc
Reconozco que estoy jodido, pero sobretodo por no saber el porque.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bon berop osito
Hola,
Sóc nou per aqui , i també volia expressar la meva opinió. M'han puntuat 0,8 en circulació i també viag fer els stpos, vaig posar el fré electric...i demés coses, vaig no tocar cap element del circuit... i de les maniobres tinc un 6,75. Estic fora i dilluns trucaré a veure que em duen....
Apa sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bon berop osito
Yo he pasado y me han puesto 2,2 en circulación se que respete todo pero el freno motor no lo puse, me pareció q en una recta se reduce con marchas y en una rampa de tres metros aún tiene menos sentido.....Pero estoy de acuerdo en que deberían publicar los items que suman y restan, sería lo más justo para todos
Hauriem de fer una reclamació per la part de circulació. No pot ser que ens juguem la opo en una prova on no se saben quins ítems es puntuen. A veure si la fem tots la reclamació
Bon dia,
Adjunto un model de reclamació de la prova de circulació i us avanço que potser haurem de recórrer a la justícia ordinària, però en la prova de circulació hi ha hagut una violació flagrant del principi d'igualtat i equitat. En els dies que corren, no garantir el dret d'igualtat d'oportunitats en un concurs d'oposició pública està encara més perseguit per la llei que anteriorment. Potser també haurem de recórrer als mitjans de comunicació.
El model que hem redactat és només per impugnar l'exercici de circulació, però entenc que la resta d'exercicis també poden ser impugnables.
Amb aquest document s'han d'adjuntar també les proves que tingueu que demostrin que va haver-hi opositors que tenien informació privilegiada: fotografies, vídeos, llistat dels ítems d'avaluació.... tot lo que va circular pel whatsapp, email...
També seria molt interessant anar a un notari que per 150 € aproximadament us farà un document certificant que les imatges es van rebre i enregistrar en els dies 14 i 17 de juliol.
Si algú te fotografies que es posi en contacte sisplau amb el correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Podeu descarregar algunes de les fotos en el següent enllaç:
drive.google.com/open?id=0Bw8fTEb0U4ArUTFQV3VHR0VvNVE
Podeu descarregar alguns dels vídeos en el següent enllaç;
drive.google.com/open?id=0Bw8fTEb0U4ArVkYtQWMwOV9RWEU
Tenim molts més documents que us podem passar per correu electrònic si ho considereu necessari.
Si ho fem bé i arribem fins al final, ho aconseguirem
balaverde va escriure: Creo que los 2,5 de circulacion los deverian quitar. Es una valoracion muy subjetiva. Sabeis si se puede reclamar ahora o algo...?
Companys, entenc perfectament la vostra posició però crec que tots sabíem on es faria la prova i que es veuria alguna cosa si o si. Jo crec que aquestes coses s'han de fer abans que es realitzi la prova, no a posterior a mode pataleta.
Es el de sempre fins que no estem perjudicats aquí ningú es queixa. No crec que sigui determinant els que vam passar a donar un cop d'ull, i el que em sembla més irònic de tot és que segur que alguns dels que esteu queixant-vos vau agafar el Atego a algun parc.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: fetcaldo, Forrest Talp
demostrareu que no van preocuparse i no van montarho suficientment be, pero si no hiha cap diferencia notoria en les notes del primer dia respecte la resta vol dir que no hiha un avantatge determinant!
em sembla que aixo es basic, si hiha una injusticia d,alguna manera s'hauria de reflectir en les notes per tal de poder defensar-la
Populus va escriure: Hola,
Sóc nou per aqui , i també volia expressar la meva opinió. M'han puntuat 0,8 en circulació i també viag fer els stpos, vaig posar el fré electric...i demés coses, vaig no tocar cap element del circuit... i de les maniobres tinc un 6,75. Estic fora i dilluns trucaré a veure que em duen....
Apa sort!
Tens el següent document a la teva disposició si el vols presentar. Recorda d'adjuntar fotos.
balaverde va escriure: Crec que la conducció per el que he vist ha estat una cosa molt subjectiva per part dels evaluadors. Depen quin et toques podries treure mes o menys nota.
En el meu cas m'han cardat a la part de circulació on nomes he sumat 0,75 i no se per on m'han cardat. La veritat es que ma cardat moltisim ja que he baixat moltes posicions tot i haver passat el.tall.
Que en penseu??
Aquí tens un model de reclamació al qual s'haurien d'adjuntar fotos de les que corrien per internet. La prova de circulació és clarament impugnable
La injusticia i es i aixo no potser , agafar un atego delgun parc nose si es just o no ( no es el cas ) pero veure la proba com es fa es una injusticia clamorasa ( per aixo a fora estava ple d'opositors perque sabien d'aquesta avantatge i el mateix fet a la prova a la resta d'aspirants ens tenien tancats a dins sense poder veure res !!!!