Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55905

• MAV
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 45
  • Gràcies rebudes: 13
;) Bones...

Avui que alguns ja han fet la prova conducció, en sabeu alguns detalls ?
Aparcament en bateria, en paral·lel, ?
Canvi de sentit com del 2009 ?
Circulació amb senyals trànsit ?
etc...

A veure si algú es podria "enrotllar"...merci x tutti !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55906

Ara en serio. La jeta q teniu es brutal!!
Tu vols tota la info dels q han fet l'examen avui, i al final si els passes que??? Els hi passaras part del sou???
Que la gent li vulgui dir als seus colegues ho entenc.. Pero hauries de ser una mica reflexiu, i per respecte a la gent que ha fet l'examen el primer dia, no intentar pipejar tant.
I ara no em diguis que tots som companys... Q si tu entres i laltre no.... A final de mes a veure si tambe sou companys!!!

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55907

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Totalment d'acord, també remarcar que la gent de campanya i forestals que han pogut fer pràctiques de
franc (que no és la totalitats d'ell/es) amb els camions pagats amb els nostres Impostos.. mentre altres ens deixem els estalvis o ens endeutem fent pràctiques te molta TELA.
Per la pròxima o tots els opositors poden anar al parc a fer pràctiques o que ningú hi pugui accedir.
La oposició ha de ser JUSTA per tothom oi? Doncs o es fa així o que la eliminin.
Ànims a tot/es
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: tomebe

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55911

• MAV
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 45
  • Gràcies rebudes: 13
1ª - respondre és gratis i pel que veig "vomitar" també.
2ª- jo tinc molt clar que si hagués fet prova 1r dia i algú m'ho demanés li diria sense cap mena de problema, ni sense cap mena de paranoia mental d'opositor !! Jo no oposito contra ningú sinó que oposito per mi.
3r- pels nervis... lo millor és una til·la !

i 4rt- ara que ja he sabut lo que hi ha de proves no tinc cap mena de recança en explicar-ho, pq li fassi servei a qui vulgui:

- aparcament (estil L com si fós x entrar en un parc.)
- canvi sentit = q el 2009
- parada i engegada en rampa (= q 2009 però no tant forta)
- circulació entre proves (ni ràpid ni a poc a poc...na fent).

Vagi b!... imolta sort....
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: mcp, fetcaldo, Mar8, locofoc

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55912

MAV va escriure: 1ª - respondre és gratis i pel que veig "vomitar" també.
2ª- jo tinc molt clar que si hagués fet prova 1r dia i algú m'ho demanés li diria sense cap mena de problema, ni sense cap mena de paranoia mental d'opositor !! Jo no oposito contra ningú sinó que oposito per mi.
3r- pels nervis... lo millor és una til·la !

i 4rt- ara que ja he sabut lo que hi ha de proves no tinc cap mena de recança en explicar-ho, pq li fassi servei a qui vulgui:

- aparcament (estil L com si fós x entrar en un parc.)
- canvi sentit = q el 2009
- parada i engegada en rampa (= q 2009 però no tant forta)
- circulació entre proves (ni ràpid ni a poc a poc...na fent).

Vagi b!... imolta sort....

Gracis MAV, hi ha gent que es pensa que sabent aixó que acabas de posar ja tens el 10 a la conducció, no crec que sigui cap avantatge, ja que no cambia res, les practiques de camio ja les he fet, i he fet l´aparcament de moltes maneres, es igual si ho fan de una manera o d´altra, sera igual de dificil que per el que va anar el primer dia.

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55913

Hola, l'aparcament hi ha força espai i es amb l cap a la dreta, la resta és el q ha dit en MAV.
Molta sort a tothom.
PD: La finalitat d'aquest foro crec q es ajudar-nos els uns amb els altres, o així era anys enrera
Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: locofoc

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55916

Muy bien por los compañeros que colaboran en el foro ayudando a otros.no olvidemos que es un foro de bomberos y no de cualquier otro trabajo donde no cuenta el compañerismo ni el trabajo en equipo,colaboración,ayuda etc...creo que la finalidad del foro debería ser esta y no criticar ni vender prácticas. Luego en la entrevista decir que os gusta ayudar a las personas o cosas de estas..
Desde mi punto de vista no se lucha o se compite contra la gente sino en ser el mejor en la oposición y quizás en la siguiente prueba necesitáis alguna ayuda de algún compañero que a echo antes la entrevista...

Mucha fuerza a todos y a por todas!!!!!
Ánimo!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: locofoc

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55917

MAV mil gràcies! Jo el tinc el dissabte, tota informació que puga obtindre serà bona per al foro
Una qüestió, el canvi de sentit i la rampa, com era a 2009?

Ànim companys!!!

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55920

• Harry Poter
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 12
Bon dia
Desde luego que vaya banda hay por este foro, y vosotros pretendéis ser compañeros?, tened en cuenta q si entráis trabajaréis en equipo,binomio o trinomio.
Como dice otro forero, en la entrevista diréis q os complace ayudar al ciudadano....como podéis ser tan hipócritas.
En fin, yo me quede fuera pero espero seguir luchando por ello.
Espero q algunos de vosotros cambiéis la filosofía de trabajo, sino, para mi entender no merecéis este oficio.
Se pide información, punto pelota, no que hagáis la prueba por ellos.
Salut

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55922

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Bon dia a tots i totes

La veritat és que aquesta qüestió genera moltes contradiccions ètiques... Jo sóc dels que vaig fer la prova el primer dia i evidentment que partiem en desavantatge amb els de dies següents ja que la informació ha anat a més a mida que passen els dies. I també tinc la sensació que les notes en general també han anat a més.
També he de dir que no va ser massa útil la poca informació que va donar-me un company d'un grup anterior, ja que es força subjectiva i de difícil aplicació.
Tot i així, jo no he publicat ni donat informació a ningú aquí al fòrum. Però a tots aquells /es que em coneixen i m'han preguntat si els he mirat de donar tanta informació com tenia.
Que vull dir amb això...? Doncs que entenc que això és un procés per aconseguir una plaça de feina, per la que no penso trepitjar a ningú i per a la que en el camí he col·laborat amb tothom qui he coincidit... Però sincerament crec que penjar aquí els detalls que a mi em puguin semblar rellevants no te res a veure amb el treball en equip, sinó més aviat amb un altruisme que no tinc.
Com alguns heu dit s'ha de ser bon company i bla bla bla... I us asseguro que ho sóc... Però prèviament a ser companys ens hem de guanya la plaça i podria donar-se el cas que jo la perdés per anar dient vigila aquí o vigila allà a tothom... Quan a mi ningú m'ho ha dit perquè era dels primers.
El treball en equip ha de tenir un objectiu comú... I enquestes condicions no és així... No treballem en equip, col·laborem en benefici individual ja que perseguim la consecució d'una plaça, la nostra... No la de l'altre.

En fi... A tots/es espero que hagueu tingut sort i destresa suficient i ens veiem a l'entrevista.

Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ebr0, Forrest Talp

Força i Constància

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55923

totalment d'acord amb ungoliath i totalment en desacord amb el raulbtt85 i el harry poter, que em sembla confonen conceptes.

és legítim preguntar i és legítim respondre, ara bé jo ajudo a qui vull i això no té res a veure amb ser altruista; comentaris com els de "vaya banda" sobren totalment.

jo també sóc del primer dia, i només he ajudat a un col.lega que fa 7 o 8 anys que opositem plegats i a qui li desitjo el millor, ara bé, ho sento però no comparteixo infomació aquí ara que queda tan poc i més quan a mi no m'ha anat bé la conducció.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55925

Cada uno tiene su punto de vista de lo que es una oposicion y la hace y actúa como bien puede o quiere!
Mucha suerte!!!

ALGUNA NOVETAT DE LA PROVA CONDUCCIÓ ? fa 10 anys 2 setmanes #55928

crec que la novetat esta que la gent esta molt però esque molt callada..... crec que en general no anat massa bé, o poder tothom s'anat amb la parella a descarregar tensions acumulades i a passar uns dies de relax,
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath

SER O MORI !!!!!!!
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.223 segons
Gràcies a Fòrum Kunena