Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Compte amb zona f! fa 10 anys 4 setmanes #55837

• falgars
  • Avatar de falgars Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 7
Sé que molta gent va de cul buscant camions i pagant més d'un euro el minut per fer pràctiques; a aquestes alçades és normal fer tot el possible i més per arribar preparat a la prova de conducció, però m'agradaria expressar el meu descontentament amb el que jo trobo un engany i un aprofitar-se de la situació molt descarat. El cas és que sóc un dels molts que ha pagat 130 euros per 1h 30 minuts (no reals) per fer pràctiques a zona f, ja que segons propaganda seva ho tenen tot preparat per practicar les proves en un lloc super ben acondicionat, on fins i tot pots aparcar el cotxe. Res més lluny de la realitat, el cotxe l'has d'aparcar a fora on puguis, els instructors estan cremats i es limiten a dir-te quan has de girar el volant i poca cosa més, les proves estan marcades, però tot es fa en un espai molt reduit on et trobes amb quatre camions més a l'hora i feines tens a mirar els altres per no fotre un xafastre.
A mi no em fa res que cobrin el que cobren, jo he decidit fer pràctiques amb ells, ningú m'hi ha obligat; ara bé, trobo que per aquest preu puc exigir una mica de seriositat i respecte amb com fan les coses i la veritat, m'han decepcionat molt i així els hi he fet saber.
Per part meva ja tinc clar com ho faré a partir d'ara per pràcticar la conducció i sé del cert que mai més tornaré a zona f.
M'agradaria saber la vostra opinió per saber si és que sóc massa exigent o si també teniu la mateixa sensació que jo.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: furilla127, dalki4

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Compte amb zona f! fa 10 anys 4 setmanes #55838

Jo em vaig treure el carnet allà i pel que suposo deveu fer les pràctiques al mateix "circuit", just al costat d'un parking. També crec que el que diuen que ofereixen no s'ajusta gens a la realitat, ja que l'espai és reduït, has de vigilar amb els cotxes de dins a la zona, hi ha gent caminant a vegades, remolcs, pràctiques alhora d'altres camions, trailers i autobusos.. un xou com jo ho recordo. Desconec si a nivell d'aquestes classes que us pagueu també va així o si ha canviat gaire

Compte amb zona f! fa 10 anys 3 setmanes #55870

• virtuachezgif
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Si ho pots somiar ho pots fer!
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 1
Estic molt d'acord en tu falgars! Jo també hem vaig treure el carnet allà tot i que per sort les pràctiques de maniobres encara les vaig poder fer al circuït antic (El de Montjuïc). Després, cada vegada que anava per allà a buscar el camió per les pràctiques de circulació era un desastre per sortir de dins... Entre els opositors que feien les pràctiques per a l'examen de Circulació de Barcelona, un tràiler fent la L, un camió que intenta entrar i jo que intentava sortir. Resultat: si la classe durava 45 min, hi havia vegades que sense exagerar en perdia 10 només per sortir dallí.

I parlant dels professors, personalment no vaig tenir problemes amb cap d'ells, però si que van molt cremats, solen fer jornades que van de les 7 del matí i poden estar fins les 10 de la nit depen de com els toqui.

Conclueixo dient que el preu hauria d'estar una mica més ajustat a la qualitat del servei que ofereixen, sobretot en el circuït, que s'ha convertit en una màquina de facturar saturada i que no te en compte la qualitat del producte.

Per a pròxims carnets valoraré seriosament el buscar alguna alternativa fora de barcelona per treure-me'ls.

Compte amb zona f! fa 10 anys 3 setmanes #55871

Bones!
Com molt bé diuen els companys, el dia 5 vaig fer una pràctica amb ells i vaig sortir molt descontent... vam coincidir fins a set opositors fent les maniobres alhora, un cacau! instructors cremats de tantes hores, camions que no s'ajusten al de bombers, preu/hora caríssim sense aprofitar totalment el teu temps...

Compartint l'opinió de Falgars, voluntariament vaig anar a Zona F però també puc dir que no hi tornaré!!

Cal vigilar amb la publicitat moltes vegades enganyosa d'aquests llocs...

Compte amb zona f! fa 10 anys 3 setmanes #55877

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
Holaaa... jo tampoc he tingut bona experiència amb zona f.
Em vaig treure el carnet E amb ells i la veritat que bastant desastre, sobretot en l'atenció al client... Quanta estona he arribat a estar esperant al telèfon per poder contactar amb ells :sick:
M'en van fer alguna de grossa com dir-me que en 3 dies tenia que pujar a examen de circulació, amb sant Joan per mig, sense saber si portava o no portava pràctiques i al jo negar-me a anar perque volia fer-ne un parell o tres abans de pujar, em van dir que tenia que portar un justificant mèdic que sinó perdia l'examen.

En definitiva :P

Compte amb zona f! fa 10 anys 3 setmanes #55892

Totalment d'acord amb amb el company. PRESA DE PÈL TOTAL. Aprofitats de la circumstància i abusant de la nostra necessitat.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.138 segons
Gràcies a Fòrum Kunena