Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dimensions de circuits fa 10 anys 1 mes #55632

• Strombonhoid
  • Avatar de Strombonhoid Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 0
Hola bon dia, acabo de trucar al departament d'interior per tal de preguntar si tenien intenció de publicar les dimensions tant del circuit d'agilitat com les de les proves de conducció, i m'han dit que no tenen intenció de fer-les públiques.

Com ho veieu? Algú les té?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dimensions de circuits fa 10 anys 1 mes #55655

Pues una merda com un cavas, Sense dimensiones no podreu practicar be....pero el pitjor será la desigualtat que crea la administracio entre els que van el primer día respecte dels altres, ja q estos ultims segur tindran mes informacio q els primers...... Desigualtat

Dimensions de circuits fa 10 anys 1 mes #55689

Strombonhoid va escriure: Hola bon dia, acabo de trucar al departament d'interior per tal de preguntar si tenien intenció de publicar les dimensions tant del circuit d'agilitat com les de les proves de conducció, i m'han dit que no tenen intenció de fer-les públiques.

Com ho veieu? Algú les té?

Strombonhoid,

Les dimensions del circuit d'agilitat són; un romboide de 6x4. En una cantonada hi haurà el matalàs enfront el plint i a les altres dos cantonades les tanques. A les bases diu que les tanques seran de 90 pels nois i 80 per les noies. I el plint serà un calaix menys per les dones. Els nois tindran cinc calaixos, aproximadament 1 m.
Les dimensions de la prova de conducció, és poden agafar com a referència, les del 2009. Sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Strombonhoid

Dimensions de circuits fa 10 anys 1 mes #55692

• Strombonhoid
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Gràcies tlv, la meva queixa no venia perquè estigui en casa segut al sofà sense saber que fer, he utilitzat les mesures del circuit de Barna: www.cursbombers.com/Docs/Bases_Opos/bases_bcn_2012.pdf. No obstant en aquesta opo no han especificat res, sols una descripció amb la qual no et pots basar si no portes una idea prèvia. Amb la descripció de les bases, el "rombe" podria estar situat a l'esquerra de la barra (per exemple). Potser és rebuscar molt, però era el menor dels mals. EL principal problema és el circuit de conducció, que a més a més han canviat dues o tres proves (ara mateix no ho sé) i no hi ha cap especificació.

I referent a l'afirmació que tots estem igual... qui m'assegura a mi que no hi ha alguna filtració cap a alguna autoescola... No és per ser desconfiat, però totes les autoescoles tenen la clau de l'èxit... les poques especificacions amb aquestes proves per a mi es com si et digueren:

Prova de coneixements - Temari de bomber i legislació aplicable...(També estem tots amb les mateixes condicions)

Dimensions de circuits fa 10 anys 1 mes #55699

Strombonhoid,

Pel que m'han comentat gent amb experiència en les oposicions és que a la Generalitat hi havia molta desigualtat en la prova de conducció. Especulo que per evitar-ho volen donar molt poca informació sobre aquesta.
He estat mirant la prova de conducció del 2009 i la d'aquest any, 2016, i el canvi ha estat en dues proves. El canvi de sentit i la pujada rampa són les mateixes. En canvi, les altres dues, aparcament espai delimitat i circulació, són les noves proves. S'explica molt poc, però per mi serà igual per a tothom.
El tema de la filtració cap a alguna autoescola, té el mateix pes que si algú va vendre el psicotècnic. L'especulació es gratis, només necessites gent que s'ho cregui.
Està bé que pensis en la següent prova, però aquest cap de setmana tenim un altre. Molta sort a tothom!

Dimensions de circuits fa 10 anys 1 mes #55700

• Strombonhoid
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Tota la raó, primer són les físiques, que no és poc.
La veritat és que si no sabia les proves que havien canviat era perquè ni m'he llegit detalladament les especificacions de la prova de conducció, amb una ullada rapida tenia suficient, primer les físiques. Però no vaig tardar a trobar a faltar un croquis tant del circuit com de les proves de conducció.

Si és com dius, per evitar les desigualtats considero que el millor el fer tota la info pública i ja no tens a ningú que sàpiga mes que la resta.

PD: Referent a la filtració de l'autoescola, és un exemple, cap rumor ;) que ja m'imagino a la gent comentant-ho.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.119 segons
Gràcies a Fòrum Kunena