Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Busco grup de conducció fa 10 anys 1 mes #55569

• jordilleida
  • Avatar de jordilleida Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, bones a tots, si algu està començant a moure's pel tema de la conducció per montar un grup i abaratir costos, QUE COMPTI AMB MI, des-de JA. M'és igual on sigui.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Busco grup de conducció fa 10 anys 1 mes #55572

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Jo estic planificant la prova amb la Autoescola Pallars, soc de BCN però m'he tret tots els carnets amb ells i son dpm.
Ara estic esperant a que em diguin com veuen la prova i si el camió és similar al que especifica a les bases.
Quan sàpiga preus et dic quelcom, jo tenia pensat fer un intensiu de 5 dies repartit en dues setmanes (que espero que ens donin de marge des de que sabem si hem passat o no les físiques).
2 dies la primera setmana + 3 dies la segona setmana i segons com em vegi més o menys pràctiques.
Han preparat proves tant a Gene com a BCN, jo soc bastant novatillo i prefereixo auto-escola que no grupillo de coleguis.
deixo mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.108 segons
Gràcies a Fòrum Kunena