Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55526

• lukas87
  • Avatar de lukas87 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 2
Bones a tots
M'he fixat en un detall, alguns opositors estan provisionalment dins de places de bcn també ho estan, de moment, a gene, aquest opositors podran seguir tot el procés de gene o en algun moment hauran de triar?
i si volguessin i entressin a gene la seva plaça de bcn l'ocuparia algú? o dependria de si han començat o no escola
Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55527

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

lukas87 va escriure: Bones a tots
M'he fixat en un detall, alguns opositors estan provisionalment dins de places de bcn també ho estan, de moment, a gene, aquest opositors podran seguir tot el procés de gene o en algun moment hauran de triar?
i si volguessin i entressin a gene la seva plaça de bcn l'ocuparia algú? o dependria de si han començat o no escola
Gràcies

Si volguessin entrar a la Generalitat cap problema, no seria el primer cop.

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55528

Bones, jo si s'hagués acabat el procés de Barna, no hagués vingut a fer nosa. Ni a fer pujar el tall i menys a ocupar places ni de físiques ni de conducció (en el cas que hi arribi)
Parlo exclusivament en el meu cas eh!

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55530

Això és ràbia en estat pur, si senyor

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55532

Encara poden caure a les mediques o lesionar-se durant l'estiu. Així que, millor assegurar que apostar tot a una sola plaça, crec jo.
L'any passat, uns dies despres dels merits definitius es van convocar les mèdiques, i al cap de 110 dies o aixi es van proposar les places definitives i en 15 dies eren nomenats

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55533

no penso que sigui ràbia en estat pur. fa una pregunta, interessant, simplement.

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55534

Anava pel comentari de mcp. El post és d'interès.

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55535

• centralreps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 152
  • Gràcies rebudes: 14

DPB va escriure: Encara poden caure a les mediques o lesionar-se durant l'estiu. Així que, millor assegurar que apostar tot a una sola plaça, crec jo.
L'any passat, uns dies despres dels merits definitius es van convocar les mèdiques, i al cap de 110 dies o aixi es van proposar les places definitives i en 15 dies eren nomenats

Perdoneu per l'ignorància. Quan dius lesionar-se durant l'estiu, vols dir que si van a les mèdiques lesionats els exclouen? O si es lesionen després de les mèdiques també poden tenir problemes?

Salut

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55536

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Qualsevol persona pot presentar-se a dues oposicions simultàniament o fins i tot aconseguir plaça als dos llocs... El problema és que com que l'escola és solaparà doncs al final hauran de triar una de les dues... Fins llavors poden optar per les dues.

I si es cert que puja el tall i consumeixen places a físiques o camió que potser després es quedaran buides... Però més endavant baixarà el tall si ho deixen... Així que assegurem el pas amb ells.. I desitgem los sort a bcn
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: mcp

Força i Constància

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55537

Antoniuu no cal que ho juris, fa molta ràbia tenir que continuar quan podia haver acabat la nostra agonia. No se si anaves per aquí, si no és aquest el sentit del teu comentari, ves-te acostumant a tenir una forta competència, això és una opo. A Barna hi havia companys de la Gene opositant...

Centralreps, si és motiu d'exclusió tenir alguna lesió greu a les mèdiques o alguna que no et permeti acabar l'escola en condicions, el procés no acaba fins al nomenament com a funcionari

Podeu estar segurs que quan passin les mèdiques abandonaré el procés de la Gene, no patiu, nomès es un plan B
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: centralreps

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55538

• lukas87
  • Avatar de lukas87 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 2
gràcies per les respostes,
Però també em referia a que si un company abandonés l'escola de bombers BCN ( cap al principi, mitat o finals) per anar a l'escola de bombers GENE o pel que fos. Aquella plaça quedaria orfe? posseu-se al lloc de l'opositor que queda en 61a posició de bcn :unsure: :angry:
gràcies

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55539

Lukas87, tens raó, no estem per malgastar places!
La llàstima és que s'hagin solapat les opos

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55540

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

lukas87 va escriure: gràcies per les respostes,
Però també em referia a que si un company abandonés l'escola de bombers BCN ( cap al principi, mitat o finals) per anar a l'escola de bombers GENE o pel que fos. Aquella plaça quedaria orfe? posseu-se al lloc de l'opositor que queda en 61a posició de bcn :unsure: :angry:
gràcies

Doncs si la persona abandona abans del nomenament agafaran els de reserva que seran 2 o 3. Si abandona després, la plaça queda deserta (és a dir que no la cobreixen).
El mateix passaria si marxessin més de 3...la resta quedaria sense cobrir.

Tot això sí és abans de que surtin les llistes definitives per al nomenament

Ja va passar amb bcn al 2009. Van tirar de llista a bcn, perquè encara estàvem a la revisió mèdica... Però si hagués acabat GENE més tard no haguessin entrat els 8 que estaven per sota
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: mcp

Força i Constància

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55567

Jo estic esperant la revissio médica..... I no me la vaig a jugar a les fisiques, en jugué molt y no vull desgracies de les que arrepentirme, aixi que un menys per a la gene..... Sort

BCN VS GENE fa 10 anys 1 mes #55600

Antoniuu, ahir em van obrir els ulls amb el teu comentari, de rabia cap ni una. Sóc dels que està a les dues opos. Només explicava les meves intencions, si s'hagués acabat la de barna estaria de vacances i no opositant a la Gene
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Llop

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.225 segons
Gràcies a Fòrum Kunena