Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55396

Amen, menys interesos personals i mes humilitat. I ho dic jo que 3/4 parts de les preguntes que es volen impugnar les tinc malament...si busquessim pregunta per pregunta al google, trovariem algun il.luminat explicant-nos com a correctes cada una de les respostes...com la de les intoxicacions, un estudi fet a Belgica!! Ens estem desmedrant...
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55403

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 76
No entens res bbq
No són les propostes d'impugnacions el que ens indigna tant al Ungoliath com a mi.
El que ens indigna i desconcerta, i crec que ja havia quedat ben clar, és com en els 7 anys que ha separat l'última opo d'aquesta, el fòrum ha passat de ser una eina d'estudi tant bona com la millor de les acadèmies a una eina (si es pot dir eina) per plorar en veu alta o per preguntar coses que ja apareixen a les bases...
I no és una opinió. És un fet.
Aneu a la pàgina 19, 20, 21, 22, 23... d'aquest fòrum. La última opo a aquestes altures...
Els valors han canviat.
Que no vol dir millorat...

bbq280 va escriure: coqueta preguntava per un sociòleg a bord pq no entén, igual que ungoliath tanta impugnació... estic d'acord que impugnació infundada no porta enlloc peeeeeeeero no creieu que si hi ha tanta gent amb dubtes és que potser hi ha alguna cosa que falla?
Cada cop la societat és més exigent amb els que manen i aixó és bó. Hem de demanar tantes explicacions com siguin necessàries i sobretot més transparència, penso que el fil obert per Wilow amb les preguntes i el que ha obert bbambcausa amb els psicotécnics tenen aquesta finalitat constructiva, més transparència i aixó no ha de suposar un retard en el desenvolupament de les proves, doncs si prepares les preguntes d'un examen també prepares les respostes, o la manera de puntuar un psicotècnic.
És interessant el que diu bomberambcausa fent referència a l'artícle 55 del EBEP sobre la transparència en l'accés a la funció pública, és aixó el que es demana, transparència, i com més gent enviem cartes millor.
Les coses van canviant (potser massa a poc a poc :/ ) però gràcies a aquesta major exigència de la societat tenim en vigor des de fa un any la LLEI 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern que ens permet consultar coses que fins ara es quedaven en un calaix o inclús a la paperera.
Molta sort a tothom!!

El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55405

Bones companys/es, esta b demanar explicacions en les coses que es creu que hi ha irregularitats i pensant amb el col·lectiu, quan sortim d'aquí i es pensa individualment llavors perdem la raó i la força.
Jo personalment porto unes quantes opos incluida la injusta prova d'Ofici del 2014 on em vaig quedar fora(allí si que vam fer pinya), pero sempre e pnsat primer en xq no e fet les coses millor o si magues pogut esforçar mes, de totes les queixes que e vist al foro tret d'alguna pregunta, l que crec que si es podria demanar es que fossin una mica mes transparents en les valoracions dl psico.
Pero penseu que mai estarà tothom content i els que preparen la opo es possible que sempre cometin alguna errada.
En fi sort a tots i espero que puguem deixar guerres obertes i com diu coqueta fem servir el foro per resoldre dubtes i on entre tots siguem millors cada dia.
Salut!!!!
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55409

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
Totalment d'acord amb Ungoliath!!! Ens passem amb el drets i deixem de vegades els deures enrere!!

Una cosa és la transparència, que estic totalment d'acord, i l'altre és intentar impugnar la pregunta de Boumort pq no et diuen que has de dir la millor de les respostes. :huh:
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55414

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
Esta clar que es impossible que tots tinguem la mateixa opinió, de fet es l'ho més normal, jo crec que per una part teniu raó, no podem impugnar totes les preguntes,i tampoc podem exigir la perfecció a l'examen... Peró jo ho veig així, s'hauria de fer d'alguna manera per que l'examen estigues gairabé perfecte, potser jo en el meu treball la puc cagar, i aixó nomes significara 10 minuts de retras... una cosa tan important com una oposició, on es presenten 3100 persones a examen, on han tingut 7 anys desde la ultima oposició, no poden haber tantes errades... per una sencilla raó, potser no es un doctor que opera un pacient a vida o mort (també pot tenir un mal dia i matar a algú) pero crec que tots els opisitors estem en el nostre dret de demanar que les coses es fagin millor, que hi haguin menys dubtes i tenim dret a impugnar el que volgem, despres si es fa o no es una altra cosa, estic d'acord amb que potser el foro a canviat en alguns aspectes, s'elcolten mes quixes que solucions, o com volgueu, pero ara mateix estem en el moment, ja s'ha fet l'examen i la gent utilitzar el foro per compartir la experiencia, i qudar per impugnar etc... tenen el mateix dret a fer-ho que els altres de compartir dades, bromes, alegries etc..

només es la meva opinio, pero crear un tema, quixante de les queixes del demes, et posa al mateix nivell..
Esperó que tothom passi a la següent ronda, jo no impugnare cap, encara que ni a algunes que m'agradaria, pero ho han fet així, doncs tocara aguantar..
Sort a tots i anims!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Nietomiau
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55423

• alexxxxxxxx
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 6
Como bloquear comentarios de según que usuarios? Alguien tiene idea de como hacerlo? Me sería de gran ayuda. Gracias.
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55424

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
Alexxxxxx Creo que no existe la posibilidad, dentro de tu usuario, no hay nada que pueda hacer tal función, y si vas al usuario en cuestión, tampoco deja bloquear-lo, al menos que yo haya visto, intenta hablar-lo con algún administrador, haber si ellos pueden ayudarte mas, aunque creo que estaría bien que se pudiera, así se evitarían según que conflictos.. :)
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55432

A veure jo flipo tambe...
No cal passar-se... Crec que el comentari de coqueta no ha estat molt apropiat però de cap manera es mereix que li falteu el respecte com ho esteu fent, ja que caieu a un nivell igual o més baix.
Aixi que calma, respireu 1,2,3...(TOTS!) que està tens l'ambient , respecteu SEMPRE i no jutgeu aixi com aixi que es massa fàcil! Vinga Salut i bon rotllo!
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55433

• alexxxxxxxx
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 6
Aquest serà l'ultim cop que escriuré per aquest tema, ja que crec que estém gastant energies que necesitarem, però per res em sembla desproporcionat, al contrari, desprès de tot se l'ha tractat amb molt de respecte, sobre tot el Carlos, a quí ella si que l'ha faltat al respecte. Dient-li que utilitzés un corrector entre d'altres coses.
Molt madura i templada la seva resposta.
Jo l'haguès enviat a la mierda a la primera. Ala, aquí ho deixo!!!Salut y força!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gonzalezgarcia.carlos
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55434

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
Fartleck!! Creu que és el primer cop que escric al Fòrum després de uns quants anys per algun tema així de fet escric ben poc, però després de dias veient respostes d'aquest tipus a diferents companys hem surt l'esperit del companyerisme que penso que tots hauríem de tenir a banda de els interessos personals! Jo tampoc fare cap comentari més a aquest tema! No cal faltar al respecte ni intentar quedar per sobre de ningú ,
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55435

• drissdela
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 94
Coqueta, creo que deberías calmarte, es la segunda vez que leo un comentario despectivo por tu parte y luego una servidora se queja de que los valores han cambiado, quizás deberíamos empezar a ser mas autocriticos y simpatizar mas con los demás.
Como tu bien dices, el foro esta para ayudarse, intentemos entre todos que sea así.
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55437

Estimats companys,

Preguem que fem un ús raonable del fòrum i que evitem les faltes de respecte als companys. tothom és lliure d'expressar el seu punt de vista sense haver d'ofendre als altres.
Tots coneixem la tensió que es pateix mentre s'està opositant i això en ocasions pot causar que perdem una mica els papers. Tot i així, reiterem que el respecte és la base de la comunicació.

Gràcies per endavant.

BOMBERS.ES

PD: Volem recordar, que si navegueu identificats, al peu de cada missatge us sortirà un botó que posa: "INFORMAR AL MODERADOR" i així podeu indicar que voleu que aquell missatge sigui revisat.
El tema ha estat tancat.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.194 segons
Gràcies a Fòrum Kunena