Esta clar que es impossible que tots tinguem la mateixa opinió, de fet es l'ho més normal, jo crec que per una part teniu raó, no podem impugnar totes les preguntes,i tampoc podem exigir la perfecció a l'examen... Peró jo ho veig així, s'hauria de fer d'alguna manera per que l'examen estigues gairabé perfecte, potser jo en el meu treball la puc cagar, i aixó nomes significara 10 minuts de retras... una cosa tan important com una oposició, on es presenten 3100 persones a examen, on han tingut 7 anys desde la ultima oposició, no poden haber tantes errades... per una sencilla raó, potser no es un doctor que opera un pacient a vida o mort (també pot tenir un mal dia i matar a algú) pero crec que tots els opisitors estem en el nostre dret de demanar que les coses es fagin millor, que hi haguin menys dubtes i tenim dret a impugnar el que volgem, despres si es fa o no es una altra cosa, estic d'acord amb que potser el foro a canviat en alguns aspectes, s'elcolten mes quixes que solucions, o com volgueu, pero ara mateix estem en el moment, ja s'ha fet l'examen i la gent utilitzar el foro per compartir la experiencia, i qudar per impugnar etc... tenen el mateix dret a fer-ho que els altres de compartir dades, bromes, alegries etc..
només es la meva opinio, pero crear un tema, quixante de les queixes del demes, et posa al mateix nivell..
Esperó que tothom passi a la següent ronda, jo no impugnare cap, encara que ni a algunes que m'agradaria, pero ho han fet així, doncs tocara aguantar..
Sort a tots i anims!!