Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55377

• ungoliath
  • Avatar de ungoliath Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
:sick:

Cagum la puta... encara no em puc creure el que estic llegint aquest any, i mireu que porto molts anys en aquest fòrum... quasi una década...

Si bé és cert que els redactats podrien ser més acurats en moltes preguntes o que fins i tot algunes poden tenir certa ambigüitat, no sé que collons preteneu impugnant pràcticament totes les preguntes. Què espereu que us facin un nou exàmen a la carta? amb preguntes del tipus... La capital de Catalunya és....? o que s'ajustin a algun temari en concret i no surtin d'allà? Primer mirar-se el melic i assumir els propis errors i després potser ens podem queixar.

Per favor que semblem criatures, què no saben acceptar que potser amb els nervis o sabent el que t'hi jugues, tot es complica? Evidentment que hi ha algunes preguntes que objectivament estan malament... com la del radi del rodet, ja que no és el mateix agafar 20cm que 10cm... o alguna altra... I ben lícit és presentar-ne una al·legació... però juraria que en els diferents apartats d'aques fòrum les he vist anomenar totes... així que deu ser que, o bé els que les fan son SUBNORMALS o, ens hem tornat d'una FINURA que ens fa veure la realitat distorsionada.

Per un moment, apliqueu-vos aquests nivell d'exigència i perfeccionisme al vostre dia a dia, a la vostra feina i digueu-me que ho superarieu sense problemes. Potser algú si, no ho negaré, però la majoria... I UNA MERDA (jo el primer). Tots negligim alguna vegada, tots ho fem malament de tant en tant fins i tot quan pensem que ho fem bé... tots després de fer-ho bé hem vist com des d'una altra perspectiva algú ens critica la tasca feta... Mai plourà al gust de tots...

En fi companys i companyes... jo en totes aquestes al·legacions hi veig més interessos personals que errades objectives i això només fa que enmerdar el procés. Molt demanar que tot es faci professionalment i en canvi som incapaços de veure que la infaliblitat no existeix (bueno si, es veu que el Papa és infalible) i que aquests matissos no ens acosten a la justicía sinó a un partidisme clar i flagrant cap els interessos personals.
Quan triguin 3 setmanes en resoldre... també ens queixarem... quan les fisiques acabin fent-se al juliol ens queixarem... quan el camió no arribi perquè es va impugnar la diferent temperatura de l'aigua dels de primera hora a la piscina i els de les 14h... ens queixarem... si només deixen 1 setmana entre fisiques i el camió... ens queixarem per no tenir temps... Per tot ens queixarem

En fi no m'allargo més... que crec ja ha quedat clar la meva opinió... Fem una mica de reflexió tots plegats... i si hem de fer pinya per demanar millores, que siguin per coses que realment valen la pena i son objectivament recriminables...

Com deia la meva àvia... UNA GUERRA HAURIEU DE PASSAR!!!

Una abraçada a tots/es i molta sort

edito: He d'esmenar un error... Per tot no ens queixarem, els 153 afortunats/des no es queixaran d'obtenir una plaça en un procés tant sumament "fraudulent" :silly: :P ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: furilla127, mamadell, pukas23, antoniuu, bertu, ebr0, manegot, mcp, el_vaquilla, coqueta and 12 other people also said thanks.
Força i Constància
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55378

Amen
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55379

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Aquí un amb un humil 6.7.. per nervis i la destrucció mental del psico
Res més a dir, ja ho ha dit tot el company Ungoliath
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55380

Amén
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55381

Tota la raó Ungoliath.
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55382

Totalment d'acord també!!!
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55384

No cal afegir res més... bravo
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55386

La setmana vinent tindrem resultats i cap impugnació tirarà endavant
M'hi jugui un pèsol
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55387

D'acord amb tu. Sens està anant de les mans el tema i tots sabem que Impugnem per interés personal i no per que ho creiem de..veritat aixi.
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55388

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 76
Totalment d'acord Ungoliath...
Quelcom ha passat...
Si entreu a la pàgina 20 d'aquest forum, o la 21, o la 22... es pot comprovar com en la última opo el forum s'usava per compartir coneixements: posts i posts i missatges i missatges de dubtes teòrics... Ànims, bromes...
Per cada missatge de impugnacions de preguntes o solucionar coses per no llegir les bases n'hi havien 50 de compartir coneixements del teòric.
Ara és al revés...
Ni la nota es comparteix tampoc :whistle: :whistle: :whistle:
Quelcom ha passat
:( :( :(
O ha deixat de passar
Cadasqú que ho interpreti a la seva manera...
No sé...
Avia'm, estic desconcertada
Què creieu que ha pogut passar?
Algun sociòleg a bord?
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, dalki4
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55389

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

jaume va escriure: La setmana vinent tindrem resultats i cap impugnació tirarà endavant
M'hi jugui un pèsol

Malament aniriem si acceptessin totes les al·legacions, però ben segur n'anul·laran unes quantes més... tirant de 2 o potser 4 de reserva.. qui sap... però entenc que serà perque objectivament reconeixen que s'han equivocat i miren d'esmenar l'error... Què és el que han de fer per ser honestos amb nosaltres.
Força i Constància
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55390

Esto es la guerra ya lo sabéis! de nada sirve hablar con el enemigo. O tu o yo jajaja. En fin me lo tomo con humor a pesar de que lleves razón. De todas maneras Ungoliath llevas los mismos años que yo opositando. Se que no estas de humor por barna. Eres un crack y te lo mereces tanto como yo y todos los demás que llevamos tantos años esforzándose pero sabes que! nada va a cambiar! Todos luchamos por una plaza y hacemos todo lo que esta en nuestras manos para conseguirlo. Es legitimo rascar lo que se pueda y lo comprendo por eso no me importa, lo he visto mas veces de lo que me gustaría. Entonces si hay razones suficientes para que las preguntas sean impugnadas se impugnaran. Y si no aquí no ha pasado nada. Esto es algo que sera por siempre jamas así. Animo crack! espero verte en las físicas!
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55391

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

srt va escriure: Esto es la guerra ya lo sabéis! de nada sirve hablar con el enemigo. O tu o yo jajaja. En fin me lo tomo con humor a pesar de que lleves razón. De todas maneras Ungoliath llevas los mismos años que yo opositando. Se que no estas de humor por barna. Eres un crack y te lo mereces tanto como yo y todos los demás que llevamos tantos años esforzándose pero sabes que! nada va a cambiar! Todos luchamos por una plaza y hacemos todo lo que esta en nuestras manos para conseguirlo. Es legitimo rascar lo que se pueda y lo comprendo por eso no me importa, lo he visto mas veces de lo que me gustaría. Entonces si hay razones suficientes para que las preguntas sean impugnadas se impugnaran. Y si no aquí no ha pasado nada. Esto es algo que sera por siempre jamas así. Animo crack! espero verte en las físicas!

No vamos a empezar una discusión filosófica por si esto bien esto mal... yo no soy nadie para juzgar lo que cada uno haga... y eso incluye que cada uno de manera individual presente alegaciones a tantas preguntas como crea justo o crea necesario para tratar de rascar algo. Yo no lo hago pero puedo entender que otros quieran hacerlo, de hecho ni siquiera los hago responsables de que puedan perjudicar a otr@s... el responsable final sera el tribunal aceptando o no dicha alegación.
Sin embargo, hagamoslo en silencio, sin tratar de convencer a los otros de que nuestras cruzadas personales son por la justicia, de que todo lo hacemos por el bien del proceso y por un futuro mejor... ANDA YA! Cada uno que presente lo que crea conveniente y ya esta. Puede parecer hipocresia pero lo es más el tratar de parecer un colectivo unido por la justicia cuando en realidad aqui todo lo que veo ultimamente (bueno no todo mucha gente de bien también habrá) es pactos para sacar redito a patrañas.
Así desprestigiamos y pervertimos el derecho a alegar...

Y aunque sea una competición en la que solo unos pocos ganan.. para mi no es una guerra ni todo vale...

Un saludo

PD: Barna me dejó KO en su momento, pero trato de separar mi estado de ánimo y fatiga del desarrollo objetivo de la opo de Generalitat... Y aunque seguro algo me afecta... no vierto mis males aquí... Esto era una herramienta brutal para estudiar y mejorar.. pero hace tiempo quedó obsoleta en ese aspecto.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: antoniuu, dalki4
Força i Constància
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55392

Hola,
Jo crec q ho mireu des d l'optica equivocada companys,

Per començar estem parlant d'una oposicio no d'un examen de mates de 3er d'EGB.

La veritat es la primera vegada q em presento i em sorpren que preguntes com la del clor, el rodet o la mateixa q van impugnar arribin alla, estem parlant d'un tribunal format per 12 persones, que en teoria han dedicat força temps a aixo. Lo normal es que ningu impugni res a una opo perque tot va quadrat.
Crec q es normal q la gent vegi dubtes per totes bandes i mes quan veuen que hi ha errades demostrades, jo mateix vaig ficar la de boumort, despres vaig rectificar perque justament compartint els dubtes valores i ponderes tot millor, quan t'ho mires aillat a casa potser tot sembla d'un altre manera. (Per aixo crec q moltes de les que han sortit a valorar finalment no seran ni enviades)
La gent que fica aqui preguntes, consulta i potser prova d'impugnar, ho fara perque no ha trobat una explicacio satisfactoria, i al igual q pasa amb els nens que aprenen q menys q el tribunal pugui resoldre i donar una explicació, acceptant o rebutjanr la impugnacio.
Llastima q segurament no ho faran, donar una explicació, perque vist com van anul•lar la primera entenc q ho resoldran sense dir el què i au!
Si tu creus que, el que es presintin impugnacions a 10-15 preguntes no més, que no estan les 100 no exagerem. Es motiu perque es restrasin tant les oposicions.. Be.. Si t'ho penses. Jo penso q qualsevol professor que fa un examen ho te previament corregit i li suposa poc temps donar explicacions.
En tot cas si no fos aixi no crec q als 3000 q ens vam presentar ens importi tant esperar una setmana mes o dos, donat que portem 7 anys esperant.
O tambe tindra la culpa la gent de que no surtin opos.
Jo he vist a la gene convocar a escollir plaça amb menys d'un dia d'antelació, ells no pensen en tu, no cal que pensem ara tant en ells.

Contesto perque com que vaig proposar una de les preguntes amb polemica m'he sentit aludit.
Que consti q no dic q la gent no impugni perque li toca, faltaria menys, pero no nomes per aixo sino perque pensara que te rao.

En tot cas ningu ha dit que els facin fora de la feina, o els fustiguin a la gent del tribunal, nomes demanen explicacions. I les explicacions no son res dolent i tot i que estem acostumats a feines on no es donen explicacions no crec que sigui aixi com ha de funcionar el mon. Igual que una critica i un plantejament de dubtes no es dolent es una manera d'aprendre.
La gent que s'ha presentat porta molt de temps estudiant i dedicat en aixo, crec q no es tant greu assumir que volen alguna explicacio davant allo que no entenen.

Sort i que vagi be!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: u1063636, lluichy, El_noi_del_sucre
El tema ha estat tancat.

Impugnació Preguntes 1 a 95, models A, B i C fa 10 anys 2 mesos #55393

coqueta preguntava per un sociòleg a bord pq no entén, igual que ungoliath tanta impugnació... estic d'acord que impugnació infundada no porta enlloc peeeeeeeero no creieu que si hi ha tanta gent amb dubtes és que potser hi ha alguna cosa que falla?
Cada cop la societat és més exigent amb els que manen i aixó és bó. Hem de demanar tantes explicacions com siguin necessàries i sobretot més transparència, penso que el fil obert per Wilow amb les preguntes i el que ha obert bbambcausa amb els psicotécnics tenen aquesta finalitat constructiva, més transparència i aixó no ha de suposar un retard en el desenvolupament de les proves, doncs si prepares les preguntes d'un examen també prepares les respostes, o la manera de puntuar un psicotècnic.
És interessant el que diu bomberambcausa fent referència a l'artícle 55 del EBEP sobre la transparència en l'accés a la funció pública, és aixó el que es demana, transparència, i com més gent enviem cartes millor.
Les coses van canviant (potser massa a poc a poc :/ ) però gràcies a aquesta major exigència de la societat tenim en vigor des de fa un any la LLEI 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern que ens permet consultar coses que fins ara es quedaven en un calaix o inclús a la paperera.
Molta sort a tothom!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: El_noi_del_sucre
El tema ha estat tancat.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.210 segons
Gràcies a Fòrum Kunena