Cagum la puta... encara no em puc creure el que estic llegint aquest any, i mireu que porto molts anys en aquest fòrum... quasi una década...
Si bé és cert que els redactats podrien ser més acurats en moltes preguntes o que fins i tot algunes poden tenir certa ambigüitat, no sé que collons preteneu impugnant pràcticament totes les preguntes. Què espereu que us facin un nou exàmen a la carta? amb preguntes del tipus... La capital de Catalunya és....? o que s'ajustin a algun temari en concret i no surtin d'allà? Primer mirar-se el melic i assumir els propis errors i després potser ens podem queixar.
Per favor que semblem criatures, què no saben acceptar que potser amb els nervis o sabent el que t'hi jugues, tot es complica? Evidentment que hi ha algunes preguntes que objectivament estan malament... com la del radi del rodet, ja que no és el mateix agafar 20cm que 10cm... o alguna altra... I ben lícit és presentar-ne una al·legació... però juraria que en els diferents apartats d'aques fòrum les he vist anomenar totes... així que deu ser que, o bé els que les fan son SUBNORMALS o, ens hem tornat d'una FINURA que ens fa veure la realitat distorsionada.
Per un moment, apliqueu-vos aquests nivell d'exigència i perfeccionisme al vostre dia a dia, a la vostra feina i digueu-me que ho superarieu sense problemes. Potser algú si, no ho negaré, però la majoria... I UNA MERDA (jo el primer). Tots negligim alguna vegada, tots ho fem malament de tant en tant fins i tot quan pensem que ho fem bé... tots després de fer-ho bé hem vist com des d'una altra perspectiva algú ens critica la tasca feta... Mai plourà al gust de tots...
En fi companys i companyes... jo en totes aquestes al·legacions hi veig més interessos personals que errades objectives i això només fa que enmerdar el procés. Molt demanar que tot es faci professionalment i en canvi som incapaços de veure que la infaliblitat no existeix (bueno si, es veu que el Papa és infalible) i que aquests matissos no ens acosten a la justicía sinó a un partidisme clar i flagrant cap els interessos personals.
Quan triguin 3 setmanes en resoldre... també ens
queixarem... quan les fisiques acabin fent-se al juliol ens
queixarem... quan el camió no arribi perquè es va impugnar la diferent temperatura de l'aigua dels de primera hora a la piscina i els de les 14h... ens
queixarem... si només deixen 1 setmana entre fisiques i el camió... ens
queixarem per no tenir temps... Per tot ens
queixarem
En fi no m'allargo més... que crec ja ha quedat clar la meva opinió... Fem una mica de reflexió tots plegats... i si hem de fer pinya per demanar millores, que siguin per coses que realment valen la pena i son objectivament recriminables...
Com deia la meva àvia... UNA GUERRA HAURIEU DE PASSAR!!!
Una abraçada a tots/es i molta sort
edito: He d'esmenar un error... Per tot no ens
queixarem, els 153 afortunats/des no es
queixaran d'obtenir una plaça en un procés tant sumament "fraudulent"