De fet una de les respostes de la minima ja hi es el novembre, que es la minima de tot l any i conec molt gent que va posar aquesta opcio...no es que pugui ser impugnable, es que agafant aquestes dades n es segur. La resposta correcte seria Novembre, aixi que, o l impugneu o res no canviara...respecte a la maxima 3/4 del mateix...
La persona que ha fet la pregunta ha calcat lletre per lletre la frase de viquipedia, sense mirar aquesta font, que en tot cas seria la correcte...vosaltres mateixos, jo les impugnaria
He tingut la possibilitat de trobar un llibre que parla de la conca occidental del mar Mediterrani (on es podria incloure l'àmbit català). En ell s'afirma que els mesos amb major pressió atmosfèrica són el juliol (1551 altura als 850 hPa) seguit de l'agost (1547). Es parla d'un màxim secundari al mes de gener (1509), entenent màxim secundari en relació als mesos que l'envolten (novembre, desembre, febrer, març), no pas com a màxim anual que és la resposta que han donat com correcta.
M'estranya pensar que el tribunal ha inclòs dues preguntes (les de major relació de tot l'examen) basant-se amb criteris de viquipèdia. Però també és cert que ambdues preguntes impliquen un cert grau en el coneixement de la matèria (donades les dificultats de trobar-ho a llibres i internet) i no existeix (o no he trobat) biliografia específica que assenyali una resposta clara i única. Per tant, no descarto l'opció que a citat un company amb anterioritat, afirmant que viquipedia esta redactada per usuaris i pot aportar dades erronis.
Amb tot, crec que la pregunta del màxim de pressió atmosfèrica és impugnable, i de rebot també la del mínim ja que dona per bona l'abril i l'estiu i ja he citat que la màxima es dona durant l'estiu, deixant com a única opció possible la del mes de novembre.
Jo soc dels que vaig fer be la P. Màxina i vaig ficar novembre a la minima, però certament companys...ja he impugnat algunes preguntes i no vaig a fer-ho més...però si algú ho fa te el.meu suport!