Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #54949

• gonzalezgarcia.carlos
  • Avatar de gonzalezgarcia.carlos Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
Hola bon dia a tothom!!

Us volia preguntar sobre aquest tema, jo personalment estudio de forma autodidàctica, llavors, sobre tema de acadèmies no sabria quina esta bé o no, un amic meu esta en Adams en barcelona, i esta molt content, a mi m'agrada el temari de fes-te fort, però es "temari" després tema aules, potser es un altre historia i he escoltat pel foro d'altres.
Per si aquesta opo no surt bé, pel pròxim any m'apuntaré a alguna, quina em recomanarieu??, per la vostra experiència obtinguda?

Moltes gràcies a tothom! :lol:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #54951

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185
Pel que he llegit en altres temes,

No aconsellen per a res l'acadèmia d'Opositar És Fàcil de Tarragona.

La que més, Fes-te Fort de Barcelona.

Això és el que a dia d'avui diuen.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gonzalezgarcia.carlos

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #54952

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Moltes gracies!!

Crec que si aquesta opo no surt be, m'apuntaré a Fes-te Fort de Barna :)!!

Per cert, un altre dubte que tinc, el certificat medic, l'he fet al metge de capçalera, amb el paper oficial groc.
M'ha posat tot en castella, i a part, a canviat cosas petites del text, com per exemple, no ha posat "de la Generalitat de Catalunya" i a posat en el seu lloc "de Gencat". Clar això em preocupa una mica.. espero que no em donin problemes...

Creieu que em donaran problemes?

Moltes gracies!!

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #54953

No, tranquil si posa que ets apte per fe les proves annex… canviant algunes paraules no passa res

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #54955

• opositorabomber
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 2
que si esta escrito en castellano que pasa? que es un idioma indio que no se entiende, ay peña que flipa jejejejje

y si puedes tener problemas si no lo pone exacto.

chao

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #54956

gonzalezgarcia.carlos va escriure: Hola bon dia a tothom!!

Us volia preguntar sobre aquest tema, jo personalment estudio de forma autodidàctica, llavors, sobre tema de acadèmies no sabria quina esta bé o no, un amic meu esta en Adams en barcelona, i esta molt content, a mi m'agrada el temari de fes-te fort, però es "temari" després tema aules, potser es un altre historia i he escoltat pel foro d'altres.
Per si aquesta opo no surt bé, pel pròxim any m'apuntaré a alguna, quina em recomanarieu??, per la vostra experiència obtinguda?

Actualment a la zona de Barcelona i rodalies tens Adams, Llorenç i FTF. Dos d'elles n'he sentit a parlar i l'altre he fet un curs teòric.
En la que vaig fer el curs, FTF, és com tot, hi ha professors bons i d'altres no tant. Avui dia m'he donat compte que estan bé per guiar-te, després són hores d'estudi.
En canvi les altres dos no he estat, però conec a gent que hi està. Adams m'han comentat que hi ha un contracte entremig, així que ja pots imaginar com son. I Llorenç tinc força companys que entrenen i estudien allà i estan molt contents. Ja t'explicaré...vaig a fer el simulacre el dia 28 de Maig

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #54966

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Bueno, para empezar, tu comentario se contradice, primero sueltas un "el castellano un idioma indio" y luego me dices que puedo tener problemas si no esta exacto.
Te informo por si no lo sabes que en las Bases esta en Catalán, y si NO esta Exacto, puedo tener problemas, lo voy a entregar en castellano y con alguna palabra cambiada, entonces como comprenderás, mi consulta tiene toda la lógica del mundo.
Quizás tu flipas por mi pregunta, los demás flipamos por tu contestación, no entiendo por que la gente es grosera, compañero, en otro post me paso algo parecido y al final todo se soluciono, si no puedes aportar nada positivo, guardatelo, aquí todos venimos a lo mismo, mañana puedes ser tu quien tenga la duda y yo quien te eche una mano, te agradezco la intención pero compi pero no son maneras :)!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: dalki4, cgfelices

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #54967

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Muchas gracias por la info compi!! Cuesta decidir-se jeje Nos vemos el sábado animos y suerte!!!

tlv va escriure:

gonzalezgarcia.carlos va escriure: Hola bon dia a tothom!!

Actualment a la zona de Barcelona i rodalies tens Adams, Llorenç i FTF. Dos d'elles n'he sentit a parlar i l'altre he fet un curs teòric.
En la que vaig fer el curs, FTF, és com tot, hi ha professors bons i d'altres no tant. Avui dia m'he donat compte que estan bé per guiar-te, després són hores d'estudi.
En canvi les altres dos no he estat, però conec a gent que hi està. Adams m'han comentat que hi ha un contracte entremig, així que ja pots imaginar com son. I Llorenç tinc força companys que entrenen i estudien allà i estan molt contents. Ja t'explicaré...vaig a fer el simulacre el dia 28 de Maig

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #54978

A Tarragona puc opinar sobre l'Aula Magna i una merda gegant... gens seriós. El director a cada u deia una cosa diferent, al principi seria un grup petit al final erem casi 40. Els apunts molt mal fets... no se la meva experiència molt dolenta...
Jo per preparar bombers no ho recomanaria mai...

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #54979

Barru va escriure: A Tarragona puc opinar sobre l'Aula Magna i una merda gegant... gens seriós. El director a cada u deia una cosa diferent, al principi seria un grup petit al final erem casi 40. Els apunts molt mal fets... no se la meva experiència molt dolenta...
Jo per preparar bombers no ho recomanaria mai...

A Tarragona estem cardats, no tenim cap acadèmia decent, ni Aula Manga ni Opositar És Fàcil.

Estem apanyats!! :blink:

Academies recomanacions fa 10 anys 2 mesos #55335

• firefighter25
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 59
  • Gràcies rebudes: 20
jo soc de la zona del Bages, i he preparat aquesta opo a la Driving de manresa, la veritat molt content, els profesors son la majoria bombers i algun formador del ISPC, tambe preparen psicos i entrevista amb un psicoleg. i preu bastant mes economic que altres academies.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.174 segons
Gràcies a Fòrum Kunena