Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54734

• kravenelcazador
  • Avatar de kravenelcazador Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 0
Dos preguntas,el certificado dpnde hay que entregarlo,y alguien sabe donde puedo conseguir mas examenes en algun lado

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54736

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 76
A la primera pregunta interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b.../bombers/Acces-2016/ aquí trobaràs la info que es necessita durant la opo, per si acàs, estes són les direccions:
-Registre del Departament d'Interior, carrer de la Diputació, 355, 08009 Barcelona.
-Registre de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments, ctra. de la Universitat Autònoma, s/n, 08290 Cerdanyola del Vallès.
-Registre del Servei Territorial d'Interior a Girona, plaça de Pompeu Fabra, 1, 3r, 17002 Girona.
-Registre del Servei Territorial d'Interior a Lleida, carrer de Vallcalent, 1, 25006 Lleida.
-Registre del Servei Territorial d'Interior a Tarragona, carrer de Sant Francesc, 3, 43003 Tarragona.
-Registre del Servei Territorial d'Interior a Les Terres de l'Ebre, carrer de Lluís Canalda, 2, 3r i 4t, 43500 Tortosa.
-Registre del Servei Territorial d'Interior a la Catalunya Central, carrer d'Àngel Guimerà, 14, 08241 Manresa.
-Registre del Servei Territorial d'Interior a L'Alt Pirineu i Aran, passatge de l'Alzina, 3, 25700 La Seu d'Urgell.

La segona pregunta queda impugnada. Quins tens d'exàmens? Pot ser ja els tens tots... Per si acàs te diré que amb el google i pasta tens molts exàmens...

kravenelcazador va escriure: Dos preguntas,el certificado dpnde hay que entregarlo,y alguien sabe donde puedo conseguir mas examenes en algun lado

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54745

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
Una consulta, teoricament tenim de temps per entragar-lo fins "Del 10/5 al 3/6/16", llavors, podriem esperar a tindre la correció de l'examen i som els 600 que pasen a la següent fase, anar a fer el certificat no?

Fer-lo abans i tindre la mala sort de no passar a la següent ronda seria un cop dur..
això es posible? fer-ho aixì.

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54750

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Si amb un 7 en tens de sobres al psicotècnic, esta pregunteta te l'hauries de treure sense calculadora ni calendari al davant...
No creus Carlos?
Si A és més gran que B
B és més gran que C
B és quan donen les notes
C és quan s'acaba el plaç pel certificat
A és...

gonzalezgarcia.carlos va escriure: Una consulta, teoricament tenim de temps per entragar-lo fins "Del 10/5 al 3/6/16", llavors, podriem esperar a tindre la correció de l'examen i som els 600 que pasen a la següent fase, anar a fer el certificat no?

Fer-lo abans i tindre la mala sort de no passar a la següent ronda seria un cop dur..
això es posible? fer-ho aixì.

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54756

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Saps que passa, que es la meva primera opo, i diuen que preguntar es de sabis. No entenc la necessitat de plantejar-ho així, si vols contestes i sino no passa res, pero em sembla que en aquest foro tots tenim les mateixes idees i somiem amb el mateix, qui sap, demà podriem ser companys, no fa falta anar vacilant amb tonteries, però t'agraeixo la contestació, l'educació es una cosa que no s'ha de perdre.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: biodeps

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54757

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
M'agrada retar als savis Carlos. Per què treure un 9 al psico si en 7 ne tens prou? Anda ya...

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54770

Carlos, a tot arreu hi ha "el/la graciosillo/a de turno"
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gonzalezgarcia.carlos

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54772

• alexxxxxxxx
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 6
Pukas23 +1, no és el primer cop que llegeixo respostes amb falta d'humiltat , o excés de supèrbia propi de "listillos/as"!!!

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54773

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Teniu raó, m'he passat.
Són els nervis.
Ja queda poc....
Ho sento Carlos

No podem esperar a saber les notes per entregar el certificat, pot ser ens les donen més tard del 3 de juny

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54776

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
No passa res, em sembla que ja se per quin motiu estas així amb mi, per un comentari meu en un altre post, jo quan parlo amb la gent, i comento en els diferents temes sempre procuro no faltar al respecte a ningú, i se de sobres que potser son els nervis, ens acostem a un gran moment per tots, pero en aquesta professió anem tots de la má,
igualment t'agraeixo tot, i no et preocupis :)!

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54785

La llista de gent que passa a les físiques fica que sortira primera setmana de juny. Planilla de correcció d'examen 23 de maig. Sembla que pel 3 de juny només tindrem idea de com ens ha sortit l'examen, no si passem ronda. Així que certificat abans. :)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Montiel

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54829

Jo també tenía el mateix dubte, Carlos i també soc novata...
Si A es més gran que B.... bla bla... sincerament, sobrava!!! Un altre día aquesta persona tindrà un dubte que portser per un altre sigui llógic i aquesta persona preguntarà i no crec que li agradi que li contestin com a fet ella.... però bueno...

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54844

Hi hagi pau!!
El Carlos amb un altre post va dir que ell anava sobrat en un comentari sobre els psicos i coqueta desafortunadament va voler recriminar-li no de la millor manera, pero si ells ja u tenen arreglat jasta no pasa nà, com diu el Carlos em d'anar de la ma y un dels llocs per a que aixi sigui son aquests posts on tots intentem posar-hi alguna cosa per tots aprendre una mica.
Vinga ànims i salut i força que queda poc.

certificado medico fa 10 anys 2 mesos #54846

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
home tan com sobrat... vaig comentar, si hi habia diferencia entre sacar un 9 o un 6 al psicotecnic, i no vaig voler ofendre a ningú en cap moment (que si el meu comentari va ofendre, ho sento no era l'intenció.), vaig dir que si es només entre apte y no apte, millor que millor, altres persones aniran mes "sobrades" que jo en el temari especific (que es la part mes important on si marca la diferencia) i els envejo jejeje jo estic estudian sol, de forma autodidactica, com molts de nosaltres, pero jo no vaig voler vacilar a ningú en cap moment jeje tot a quedat en un mal entés i ja esta :D :D

Per cert aprofito per dirvos a tots, que molts anims! i força ens veiem el dia 21!! i si hi ha gent que prepara opo per la zona del maresma (més concretament calella) podriem montar un grup d'entrenament. B)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.205 segons
Gràcies a Fòrum Kunena