Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Val la pena.. fa 10 anys 3 mesos #54559

• gonzalezgarcia.carlos
  • Avatar de gonzalezgarcia.carlos Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
Tinc el llibre vell D'adams, i no m'el canvien per el nou, val la pena comprar el nou? queden 3 setmanes per l'examen i estic buscan informació per internet, pero potser estaria bé comprarme també el nou temari, algú te els 2? val la pena?

Merci per la info companys! anims!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Val la pena.. fa 10 anys 3 mesos #54560

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
O si algú em pot ajudar amb els 2 nous temes de legislació, estaria molt agrait, tinc info pero no crec que sigui suficient, merci!

Val la pena.. fa 10 anys 3 mesos #54571

de adams res val la pena, ni el vell ni el nou crec
gasta-te'ls en els de feste fort, no vull fer publictat però de tots els que es venen són els més fiables.

Val la pena.. fa 10 anys 3 mesos #54572

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Corroboro, ADAMS es una merda. Jo el que he fet es mirar les bases, llegir el llibre vell ( que me l'han deixat ), i de cada tema fer resums amb imatges, esquemes.. etc i traient info sobretot de PDF de UPC,UAB, Salle etc
També mirar totes les preguntes de tots els examens anteriors i la que fallava o encertava (sense entendre) copiar a una bateria de preguntes. Tinc poder més de 1000 xD hahaha.
Apa ànims!

Val la pena.. fa 10 anys 3 mesos #54574

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
He fet justament el mateix, tinc el llibre vell d'adams, els 2 temaris especifics de fes-te fort, el llibre de preguntes d'adams i el llibre de preguntes de fes-te fort, me llegit i resumit els 2 temaris, i el llibre de adams, he agafat les 3000 preguntes, les he copiat amb la resposta correcte i busco cada solució i busco un raonament jeje , pero si que trobo que el llibre de fes-te fort es mes ampli el temari, pero hi han moltes coses que em sembla que no són per la generalitat, són mes cara a bobmers de bcn, iara fa 4 dies que tinc el de preguntes de fes-te fort, a veure si em dona temps a fer el mateix jeje merci crack!! molta força per l'examen!!

Val la pena.. fa 10 anys 2 mesos #54625

Jo Tinc adams I feste fort I he fet tots Els examens I amb el temari que tocan he tret molt bons resultats. Temari de la adams es molt mes curt pero molt mes difícil de treballar, feste fort al contrari.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.124 segons
Gràcies a Fòrum Kunena