Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Dubte Course Navette fa 10 anys 3 mesos #54232

marc bou va escriure: Ruben estàs a tope cabró!! Acabo de donar-me compte que només s'ha de trepitjar linia.... Fins ara 11 però pivoant per darrere, aviam si la setmana que ve provo a fer-ho només trepitjant ;)

Si fas 11 així, a la que ho facis bé jo crec que pujaras un periode tranquilament. A mi em va passar... Avisa del resultat només trepitjant a veure!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte Course Navette fa 10 anys 3 mesos #54290

Entrenar com a Máxim un día fort a la setmana. Com a entrenamiento fort considero series farlecks, varían intensitats I temps de serie. Pero sobretot descansar I fer entrenaments suaus de recuperacio

Dubte Course Navette fa 10 anys 3 mesos #54291

• xaviqp
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 5
Correcte, aqui un amb una tendinitis de cavall per apretar més del compte :(

Dubte Course Navette fa 10 anys 3 mesos #54293

Ñuba va escriure: Entrenar com a Máxim un día fort a la setmana. Com a entrenamiento fort considero series farlecks, varían intensitats I temps de serie. Pero sobretot descansar I fer entrenaments suaus de recuperacio

Només un dia a la setmana de series? Jo pensava que mínim dos... Com de llarg és el teu entrenament de series? Jo pensava fer dos cops per setmana tres series a l'estil que comentaven per aqui...

Dubte Course Navette fa 10 anys 3 mesos #54303

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 19
Jo acostumo a correr 4-5 dies per setmana. Dimecres farleck y divendres series a la pista a fullgas! Dimarts i dijous tenim 40' xino xano a l'acadèmia sense intensitat. Segons com vaig a la setmana si em trobo bé faig la prova del navette dimarts i sinó la probo a fer disabte segons com tingui les cames...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AOS

Tibali bou!

Dubte Course Navette fa 10 anys 3 mesos #54347

Jo soc dels que prefereix qualilitat en contra de quantitat. Acostumo a fer un día molt fort. I el altres a gaudir, pero clar sempre acostumo a anar fort. Molt important deixar temps al cos a asimilar el entrenaments. Millor consell es entrenar amb consiencia del nostre cos.

Dubte Course Navette fa 10 anys 3 mesos #54348

;) ...pel tema entrenar-ho, els que teniu opció de fer-ho en cinta de córrer, a mi m'ha anat bastant bé fer-ho així (simulant +- navette), que es pot programar a la cinta:

Fer intervals de temps de 1 min / i velocitats (km/h) tot anar augmentant de 0,5. Començar a 8 - 8.5 - 9 - 9.5 - 10 - 10.5 - 11 - 11.5...i així fins al voltant dels 18. (dona al voltant dels 20 min).

Endavant les hatches !!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: arnaubxd

Dubte Course Navette fa 10 anys 3 mesos #54359

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63
El problema d'entrenar en cinta es que perds una de les parts mes importants de la Course Navette que es el gir i l'arrancada al final/inici de cada llarg.

Dubte Course Navette fa 10 anys 3 mesos #54414

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 19

AOS va escriure:

marc bou va escriure: Ruben estàs a tope cabró!! Acabo de donar-me compte que només s'ha de trepitjar linia.... Fins ara 11 però pivoant per darrere, aviam si la setmana que ve provo a fer-ho només trepitjant ;)

Si fas 11 així, a la que ho facis bé jo crec que pujaras un periode tranquilament. A mi em va passar... Avisa del resultat només trepitjant a veure!

Fet! Vaig provar divendres i vaig fer 12 aixó va bé!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AOS

Tibali bou!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.146 segons
Gràcies a Fòrum Kunena