Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pagament per caixer i problemes fa 10 anys 5 mesos #53682

• muchojipidepostal
  • Avatar de muchojipidepostal Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Bon dia, jo vaig fer el pagament per caixer dijous passat i al conectar-me a la oficina virtual de tràmits en surt que aquest està pendent, a algú més li ha passat? Pensava que seria automàtic el fer el pagament amb el codi de barres emès per la gene i que el traàmit s'actualitzés automàticament. Vaya truño haver-te de preocupa per aquestes coses, quan en realitat hauriem d'estar amb els apunts, bé a veure si algú aporta alguna coseta al tema, gràcies companys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Pagament per caixer i problemes fa 10 anys 5 mesos #53683

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 76
Jo com tu, estic igual
pijo de postal
però guardant el comprovant,
preocupar-se no cal...
B)

muchojipidepostal va escriure: Bon dia, jo vaig fer el pagament per caixer dijous passat i al conectar-me a la oficina virtual de tràmits en surt que aquest està pendent, a algú més li ha passat? Pensava que seria automàtic el fer el pagament amb el codi de barres emès per la gene i que el traàmit s'actualitzés automàticament. Vaya truño haver-te de preocupa per aquestes coses, quan en realitat hauriem d'estar amb els apunts, bé a veure si algú aporta alguna coseta al tema, gràcies companys.

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Repoker

Pagament per caixer i problemes fa 10 anys 5 mesos #53686

Que poetissa coqueta, jeje
Jo stic iwal que vosaltres, pero no es tan rapid, la majoria de vagades tarda mes de dos dies quan fas transferències o pagaments

Pagament per caixer i problemes fa 10 anys 5 mesos #53690

• muchojipidepostal
  • Avatar de muchojipidepostal Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
"Acabo de trucar a convocatòries i m'han dit que encara ténen problemes amb el pagament mitjançant targetes. M'han dit que, o bé espero a veure si es soluciona, o bé fagi el pagament, com bé heu dit, amb la carta de pagament.
Si s'opta per la carta de pagament m'han dit que sortirà pendent. Que no hi ha problema, que el pagament està fet igualment, i que amb el justificant del pagament en fem prou."

Això prové d'un altre tema del forum, queda respost donçs el que plantejava, tema tancat.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ube_5932

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.114 segons
Gràcies a Fòrum Kunena