Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53507

• marc bou
  • Avatar de marc bou Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 19
Bones a tots, aprofito per presentar-me i exposar el seguent dubte, segons les bases:

"- Serveis prestats que el Tribunal Qualificador assimili totalment amb els corresponents del cos de Bombers de la
Generalitat, d'acord amb les funcions que s'estableixen a la Llei 5/1994, de 4 de maig, es valoren a raó de 0,03
punts per mes treballat, fins a un màxim de 2,5 punts.
- Serveis prestats que el Tribunal Qualificador assimili parcialment amb els corresponents del cos de Bombers de
la Generalitat, d'acord amb les funcions que s'estableixen a la Llei 5/1994, de 4 de maig, es valoren a raó de 0,02
punts per mes treballat, fins a un màxim d'1 punt."

Què comptaria com a serveis prestats totals o parcials que corresponguin al cos de bombers? Actualment disposo de una experiència de 7 anys en el sector de l'electricitat, puntuaria coma mèrit?

Moltes gràcies i molta sort a tothom, a estudiar fort!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Tibali bou!

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53523

Els anys aquests com a electricista no et computen.
El que valoren son:

-Campanyes forestals
-Carnets (C+E)
-Idiomes
-Ser bomber Voluntari (a partir del tercer any)
-Haber treballat per la Generalitat en altres funcions

No se si em deixo alguna cosa però crec que això és tot.

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53543

Això de treballar per la generalitat no ho acabo d'entendre... Per exemple, fer de celador a un ambulatori puntuaria? També tinc el dubte de si els mèrits "caduquen"... Jo per exemple com deia, vaig treballar de celador d'ambulatori mentre estudiava, pero ja deu fer més de 12 anys... Comptaria?

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53546

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Merci per la info, llavors en aquesta només tindré els mèrits de l'anglès...

Fapencio va escriure: Els anys aquests com a electricista no et computen.
El que valoren son:

-Campanyes forestals
-Carnets (C+E)
-Idiomes
-Ser bomber Voluntari (a partir del tercer any)
-Haber treballat per la Generalitat en altres funcions

No se si em deixo alguna cosa però crec que això és tot.

Tibali bou!

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53547

Hola AOS, lo que comentas de los meritos que caducan a los 12 años y los meritos de experiencia laboral es mas para la Opo de Barna,
Lo que no se si lo de celador te cuenta como merito en las opos de Barna, deberias mirarte las bases de esta ultima convocatoria, ahi veras los trabajos que puntuan o no. Aunque aulgunos cuesta de entender bien lo que piden, entonces tendrias que llamar.
Pero para la Generalitat, como dice Fapencio es lo que puntua para la Gene segun las bases nuevas de este año.
un saludo!

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53572

Els mèrits del carnet C+E i els de llengües estrangeres només seran vàlids fins al 7 de març? o fins que demanin els carnets i certificats?

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53576

Sabeu si el haver treballat en el sistema d'emergències mèdiques (SEM), entra com a treball per la Generalitat..

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53588

Just aquest matí he trucat al telèfon d'informació i m'han confirmat que el mèrits tipus carnet C+E i idiomes i suposo que també tindre el carnet bàsic de camió C s'han de tenir abans del dia 15 de febrer, dia que han sortit les convocatòries!!

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53589

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Pels mèrits no ho sé, pero el C te'l pots treure fins a la fi del termini de sol.licituds, i justament després presentar-la

Tibali bou!

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53590

Pels mèrits segur, m'ho han confirmat avui, fins al 15 de febrer, és a dir, si demà et treus per exemple el carnet C+E o un nivell d'anglès no serà vàlid com a mèrit

salutacions

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53592

jambo va escriure: Pels mèrits segur, m'ho han confirmat avui, fins al 15 de febrer, és a dir, si demà et treus per exemple el carnet C+E o un nivell d'anglès no serà vàlid com a mèrit

salutacions

Segons les bases

" 2.2 Per a l'admissió en aquest procés selectiu, les persones participants han de posseir en el dia de finalització del
termini de presentació de sol·licituds i mantenir fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de
carrera els requisits esmentats anteriorment, llevat dels corresponents a llengua catalana i llengua castellana "

Els requisits els has de tenir abans del dia 7 de març, pero el merits no!!, els merits els has de tenir abans de la publicacio de la comvocatoria, es ha dir, abans del dia 15 de febrer, us posu el que diuen les basese:

" Tots els mèrits que conformen aquesta fase es valoraran fins a la data de publicació de la convocatòria al DOGC. "

Salut y força!

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53593

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Val doncs aviam si em pots ajudar. Tenint el batxiller tens el nivell mig de anglès el B2 crec q és que puntua 0,2.
El meu dubte és, tenir-lo el tinc fa anys però no se si amb la llibreta del accès a la uni (PAU) ja tinc prou per acreditar el nivell d'anglès. Sabeu ben bé com va?
Merci!

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53594

Tyler Durden va escriure: Val doncs aviam si em pots ajudar. Tenint el batxiller tens el nivell mig de anglès el B2 crec q és que puntua 0,2.
El meu dubte és, tenir-lo el tinc fa anys però no se si amb la llibreta del accès a la uni (PAU) ja tinc prou per acreditar el nivell d'anglès. Sabeu ben bé com va?
Merci!

Doncs jo tinc entes que el batxiller nomes et dona el nivell A1, el cual no puntua, pero no estic del tot segur, aviam si algu ens treu de dubtes

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53598

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
Vaig trucar a la Gene per preguntar quin grau del MECR (A1, A2, B1, B2, C) equivaldria a tenir el batxillerat, i em van dir que a CAP. Que no és cap reconeixement oficial. Aquests nivells te'ls han de reconèixer les univeristats o bé escoles d'idiomes oficials mitjançant una prova específica que valora els quatre blocs: comprensió oral, comprensió escrita, expressió oral i expressió escrita, en un únic exàmen.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tyler Durden

Mèrits fa 10 anys 5 mesos #53600

Hola!
Tinc un parell de dubtes sobre el tema mèrits. Vaig realitzar algunes campanyes d'auxiliar forestal fa anys. S'ha de presentar algun document ara en les sol·licituds o simplement dius quines campanyes van ser i ells ho comproven..
I referent als titols d'idiomes, s'han de presentar ara en les sol·licituds, ho això es farà en la fase de concurs, i només ho hauran de presentar els qui arribin al final..

Espero que em pugueu ajudar, moltes gràcies!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.189 segons
Gràcies a Fòrum Kunena