Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 4 mesos #53919

vinga vaaa q ja hi tenim ahi el 21 de maig!!! a vore qui sap dimeu,?algo facilet!!
quantes delegacions territorials hi han?
a)4
b)5
c)7
d)8
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Forrest Talp

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 4 mesos #53920

7: barcelona, lleida, tarragona, girona, catalunya central, terres de l'ebre i alt pirineu/aran

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 4 mesos #53929

Una pregunta, a vore si algu sap contestarme. he vist a les bases que en el concurs valorarán el ser bomber voluntari. per a ser voluntari has de viure o estar empadronat a 15 km del parc. jo visc fora de eixe radi. els principis per a funcionariat per accedir son igualtat,merit i capacitat. Jo visc fora de eixe radi. ( no tinc cap culpa) dons no partim en la mateixa igualtat..( estan contradient un principi fundamental) pq els q viuen dins de eixe radi poden ser voluntaris i fer punts. en definitiva. Com es podria impugnar eixa part? gracies!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: dalki4

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 4 mesos #53930

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 76
Tens tota la raó David. Per a ser voluntari s'hauria d'afegir la condició de que, l'aspirant que no visqui a 15km del parc ha de tenir un jet privat i a més a més, el parc de bombers disposar d'una pista d'aterratge a menys de 1000 metres amb un BRP disponible... pot ser llavors hi hauria més igualtat d'oportunitats...
T'imagines? Un accident a Girona i ve un de Santiago de Compostela a socórrer l'accident amb el seu jet privat. Ni així arribaria a temps!!! Inimpugnable!!!
Si vas a viure a Fornells de la Selva, (que ningú t'ho impedeix) estaràs a menys de 15km de Girona.
Però és que tot no es pot tenir...
Una mica de sentit comú David :whistle: :whistle: :whistle:

david1988 va escriure: Una pregunta, a vore si algu sap contestarme. he vist a les bases que en el concurs valorarán el ser bomber voluntari. per a ser voluntari has de viure o estar empadronat a 15 km del parc. jo visc fora de eixe radi. els principis per a funcionariat per accedir son igualtat,merit i capacitat. Jo visc fora de eixe radi. ( no tinc cap culpa) dons no partim en la mateixa igualtat..( estan contradient un principi fundamental) pq els q viuen dins de eixe radi poden ser voluntaris i fer punts. en definitiva. Com es podria impugnar eixa part? gracies!!

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 4 mesos #53931

no m´has entes.. me haure expresat mal.. entenc q eres voluntaria jeje , no estic en contra vostra, me pareix fenomal. el q jo em referisc es al hora de puntuar..(les bases contradiu el principi de igualtat) com a merit. pq els voluntaris podreu obtindre fins a 1,5 punts i centenars de opositors com jo no podrem tindrel´s mai.,pq vivim lluny de un parc voluntari... ahi trenques el merit de la igualtat, aleshores jo preguntava com es pot impugnar per poder llevar eixa part de les bases.. la part q diu q als bombers voluntaris els meritará! nose si ara si..

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 4 mesos #53932

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 76
T'equivoques. Repeteixo. Ningú t'impedeix anar a viure a Fornells de la Selva o qualsevol altre lloc prop d'un parc de bombers on puguis ser voluntari. En cap lloc posa que has de nèixer a 15km d'un parc i no hi ha cap frontera (encara).
Sé de gent que ha canviat el lloc de ressidència per poder accedir a una plaça de voluntari. I ningú li ha posat cap impediment.
Però t'animo a impugnar! Presenta la queixa i ja ens dius que et responen, ok? A mi no em treuràs cap punt que no sóc cap voluntària

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.137 segons
Gràcies a Fòrum Kunena