Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53534

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 76
Cert, per cada 10 que hi haurà a la llançadora, 20 pel press de banca...

xaviqp va escriure: Us heu mirat les bases? o sóc molt coix corrent o la prova de la cursa llançadora és infinitament més exigent que les altres...treure un 9 o un 10 ho trobo una bogeria, en canvi en la de press banca encara ho veig factible :dry:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53536

una pregunta companys

tenir 2 dioptries en un ull texclou dels requisits necessaris per a fer les opos?

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53537

Tyler Durden va escriure: Segons els sindicats, es necessiten 500 places per cobrir les baixes i jubilacions existents.
A partir d'aqui a fer càlculs i reflexionar sobre quins polítics tenim i si pressionem gaire nosaltres per que les coses vagin a millor. La reunió prèvia a l'aprovació dels pressupostos del 2016, s'ha demanat una convocatòria de 100 places que se suposa que arribarà a mitjans - finals del 2017 o principis del 2018.
Tot son rumors, un cop s'aprovin (o no) els pressupostos del 2016 sabrem que hi ha al forn.
Insisteixo en que s'ha de pressionar al màxim als sindicats (es pertanyi o no, tant al cos com als sindicats) per tenir un servei de qualitat i unes oposicions justes per tothom.
Ni mèrits ni enxufes. Rescatem persones no bancs!

doncs ja és trist que hi hhagin tantes places per cobrir i es convoquin opos en compta gotes. per altra banda els "enxufismes" han existit i hi seran sempre. està tot podrit

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53539

Roger, jo vaig anar a l'oculista amb els parametres ocul·lars de les últimes opos i sort de fer-ho...em vaig operar amb làser. Ves a lo segur i consulta un oftalmòleg!

Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger_geo

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53548

romeu22 va escriure: Roger, jo vaig anar a l'oculista amb els parametres ocul·lars de les últimes opos i sort de fer-ho...em vaig operar amb làser. Ves a lo segur i consulta un oftalmòleg!

Salut!

la veritat és que fa por operar-se, però suposo que no hi ha més opció. a tu se't ressequen els ulls, més de lo normal? o veus borrós en ocasions o... qualsevol altra alteració?

salut copmany i molta sort

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53549

roger_geo va escriure:

romeu22 va escriure: Roger, jo vaig anar a l'oculista amb els parametres ocul·lars de les últimes opos i sort de fer-ho...em vaig operar amb làser. Ves a lo segur i consulta un oftalmòleg!

Salut!

la veritat és que fa por operar-se, però suposo que no hi ha més opció. a tu se't ressequen els ulls, més de lo normal? o veus borrós en ocasions o... qualsevol altra alteració?

salut copmany i molta sort

Texplicaré el meu cas. Em vaig operar fa 7 anys. L'oculista em va dir que era molt justet però que en teoria, passava les mèdiques. No me la vaig voler jugar i ho vaig fer. En el meu cas era astigmatisme i hipermetropia. La hipermetropia tarda més que la miopia a recuperar-se. Jo vaig estar una setmana amb visió molt borrosa però el resultat ha estat perfecte.

A dia d'avui ni problemes ni alteracions, clar que t'estic parlant del meu cas. No puc assegurar que a tothom li vagi bé.

Salut!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53551

Roger jo em vaig operar fa 6 mesos i cap problema. Avui en dia aquestes operacions amb láser les fan amb la gorra, i més si només tens 2 dioptries (a més dioptries més ha de modificar la còrnea el láser). A l'endemà de l'operació ja veus força bé i als 3 dies estàs perfecte. Els dos ulls per 1500€. Això si, després de l'operació un mes sense banyarte.

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53552

2 mesos sense banyar-te? suposo que a la piscina sinó fotrem pudor de jabalí haha (és broma).

ei pues moltes gràcies per compartir la vostra experiència. sagraeix.

mho miraré

sort a tots els que us presenteu

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53565

A mi m'ha passat igual. Dimecres vaig a fer l'examen de C+E i per dos diez no em contaràn aquests mèrits del trailer.
Sabeu algu quin titol d'anglès obtens al tenir la selectivitat despres del batxillerat?

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53569

Que jo sàpiga, cap.

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53642

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Només per tenir 1 de miopia als dos ulls ja et fan fora a menys que t'operis????

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53643

• Forrest Talp
  • Avatar de Forrest Talp Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203

Genís1414 va escriure: Només per tenir 1 de miopia als dos ulls ja et fan fora a menys que t'operis????

Doncs no sóc pas oculista ni optometrista ni res per l'estil, però em sembla bastant poc. Pensa que et demanen un 30% de visió en l'ull pitjor i un 50% en l'ull millor, cosa que és bastant acceptable, em refereixo a que son uns barems batant laxes. De totes maneres, sempre pots anar a l'òptica més propera i portar el full de les bases i que t'ho mirin. T'ho faran en un moment.

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53742

Jo he llegit que no es tracta de diòptries sinó d'agudesa visual. En aquest sentit, una persona amb 10 diòptries podria tenir l'agudesa visual perfecte. El mateix a l'inrevés, una persona sense diòptries podria presentar una agudesa visual pèssima. Juraria per tant, que les diòptries no són el problema, sinó l'agudesa visual. En tot cas agrairia que m'ho confirmessiu si algú ho sap segur (ja que tinc 4 diòptres de miopia a cada ull + 0.5 d'astigmatisme). Merci i Salut!

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53747

Jo també veig que les físiques son massa exigents, en fí... ja veurem les notes que surten un cop arribat el moment.

ALE, JA LES TENIM AQUI fa 10 anys 5 mesos #53748

Ax, tens raó. Una cosa son les dioptries de miopia, astigmatisme, etc... Una altra cosa és l'agudessa visual, que es el que demana la opo. No es molt normal, pero si que hi ha gent amb 2 dioptries per exemple pero te agudessa del 100%. o gent qe no te cap dioptria i no arriba a l'agudessa. Si que normalment van de la mà pero no te perque tenir res a veure, aixo es el que m'han dit en diferents optiques i cliniques.

Heu d'anar a preguntar que us facin la prova d'agudessa visual pel test de Snellen que es el fan normalment.

Per cert, apart d'operar-se que es lo millor, també hi ha l'opció de les lentilles Orto-K, que es fiquen durant la nit mentre dorms i aplanen la cornea i quan t'aixeques te les treus i veus bé durant el dia. Molts opositors ho fan (bombers, policia, etc). Es per qui no te la vista estable (requisit per operar-se) o per qui te por d'operar-se o opositors joves. Val uns 800-900€ el 1r any i 400€ el seguent i la resta (tmbe depent de la optica o clinica)..

Salut!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.205 segons
Gràcies a Fòrum Kunena