Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pilots bombers fa 10 anys 7 mesos #53274

• Campaire
  • Avatar de Campaire Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots i totes, no se si és aquí on s'ha d'escriure aquest missatge, a veure si algú em pot ajudar.
Estic realitzant el curs de pilot d'helicòpter CPL-H, i em preguntava si algú coneixia el camí que s'ha de seguir per entrar amb els pilots d'helicòpter dels bombers. S'ha de fer alguna oposició? Quines habilitacions es necessiten i a qui o a on haig d'acudir un cop tingui la llicència?
Moltes gràcies, salut i bones festes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Pilots bombers fa 10 anys 7 mesos #53275

hola campaire : diria que la gestion de helicopteros lo gestiona una empresa privada

Pilots bombers fa 10 anys 7 mesos #53276

Campaire,

Com diu Edu36, crec que tots els pilots que treballen durant tot l'any amb els GRAE (rescats a muntanya), provenen d'empreses privades que es presenten a un concurs públic per oferir els seus aparells i pilots durant X anys. A diferencia de Agents Rurals que hi ha un grupillo de 3 o 4 agents (funcionaris) que sòn pilots i ells mateixos piloten una màquina quan tenen algun servei.

A l'estiu bombers, com que necessiten més màquines per actuar com a helicopters bombarders en incendis forestals, la generalitat contracte més empreses, però només per la campanya forestal. ( TAF , Center Vol, les que tu coneguis pregunta-ls'hi).
Pel que he vist durant la campanya hi sol haver un pilot expert amb suficients hores de vol, i el copilot o operador de vol, sol ser una persona que també té la llicència de pilot, però poques hores de vol...i va sumant-ne..

A l'Aeroport de Sabadell hi ha la base dels helicopters de bombers i potser et sabran donar més info. Jo no sòc pilot però he estat treballant en campanya forestal a prop d'una base d'helicòpters i és el que et puc informar de converses amb els pilots... bona gent tots... que tinguis molta sort!

Pilots bombers fa 10 anys 7 mesos #53277

• Campaire
  • Avatar de Campaire Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gràcies, ja preguntaré per l'aeroport de sabadell!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.220 segons
Gràcies a Fòrum Kunena