Bon dia a tothom.
Tinc un subte sobre el tema de bombers de empresa.
Per ser bomber de empresa has de fer un curs de formación básica per a bomber de empresa al institut de seguretat publica de catalunya, un cop aprobat el curs tinc entes que pots treballar de bomber de empresa a qualsevol empresa privada tipus repsol, seat o al aeuroport. Per poder treballari s'ha de anar personalment alla ha presentar el curriculum veritat?
L'altre dubte que tinc es sobre els bombers de aena, corregiume si m'ha equivocu pero pel que tinc entes els de aena fan convocatories per a treballar com a bomber al aeuroport, aena es com una oposicio pero amb menos proves veritat? un cop aprovada la oposicio per aena es pot treballar al aeuroport com a bomber no?
L'ultim dubte que tinc es sobre el titol de tecnic de equipamient i salvament aeroportuari, aquest titol quines sortides te?
Us agrairia molt que em poguessiu respondre aquets dubtes que tinc.
Moltes gracies macus.
Pel que fa a bombers d'empresa d'Aena, es convoquen unes oposicions tipus bombers de la Gene o Barna, amb proves físiques i teòriques, psicos i tal. Fa poc es va fer la convocatòria, la data límit per la presentació de sol·licituds era el 31 d'Octubre... Feia anys que no sortia res. En altres àmbits o empreses desconec l'actuació del procés de selecció de personal.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gerard92