Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Psicotecnics fa 10 anys 8 mesos #53046

• Forrest Talp
  • Avatar de Forrest Talp Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
En aquesta pàgina en l'apartat de psicotècnics trobaràs un exemple d'un exàmen a Opsositor-> Prepara't -> Psicotècnics
També hi ha llibres de psicotècnics a moltes llibreries. Els de editorial MAD (crec) són molt semblants.
Buscant a google també trobaràs algunes pàgines de psicotècnics i també hi ha aplicacions per mòbil al google play.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Psicotecnics fa 10 anys 8 mesos #53050

• Forrest Talp
  • Avatar de Forrest Talp Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
Ufff... jo diria que pot sortir de tot, dominós, rellotges, sèries de figures, sèries de números,etc segur. Tot el bloc de raonament pot sortir, el que no crec que surti són els de bloc administratiu ni bloc financer, i el d'ortografia els veig poc probables, així com els del bloc de fatiga (comptar números o lletres repetits).
Jo em miro bàsicament els de bloc raonament.

Psicotecnics fa 10 anys 5 mesos #53644

Algu de la ultima oposició recorda com s'avaluaven els psicotecnics? Contant el fallos, minim de respostes per tema, etc...

Psicotecnics fa 10 anys 5 mesos #53648

En el psicotènic no hi ha nota i les normes d'evaluació no es coneixen, sino surtirien escrites a les bases de la convocatòria. Uns diuen que es fa una mitjana de tots els resultats dels canditats i els que estan per sobre són aptes, altres diuen que agafen les millors putuacions del psico i aquest són els que passen a les físiques.

En la meva experiència personal, en el psico del 2009 vaig surtir bastant deprimit pq no vaig poder acabar cap dels blocs de l'examen, en algun només vaig contestar 3 preguntes i al final vaig passar a les físiques. Ho comento per si la teu dubte és "si es pot contestar "a lo loco" pq no descompten.

Psicotecnics fa 10 anys 5 mesos #53649

Ok, merci
Ho deia pq sé que en alguns llocs desconten les erronees, en altres no, etc...
Em van comentar que en el últim psico, calia contestar-ne 4 o 5 de cada bloc minim, i que amb aixó ja s'aprovava.
Ja sé que no hi ha manera de saber com ho avaluen, però era per si a algú li sonava alguna cosa... :D

Psicotecnics fa 10 anys 5 mesos #53652

DPB va escriure: Ok, merci
Ho deia pq sé que en alguns llocs desconten les erronees, en altres no, etc...
Em van comentar que en el últim psico, calia contestar-ne 4 o 5 de cada bloc minim, i que amb aixó ja s'aprovava.
Ja sé que no hi ha manera de saber com ho avaluen, però era per si a algú li sonava alguna cosa... :D

Normalment en aquest tipus de proves no es sap com es corregeixen fins que no han fet l´examen, perque depen molt de quanta gent es presenti, quin nivell tinguin aquest i quantes personas volen que pasin a les fisiques, i depenent de tot aixo ja fan el tall.

Psicotecnics fa 10 anys 5 mesos #53661

Bones guandepeix1! Es el 1 pic que hem presento i llegint el que dius dels psicos i no entenc com funcionen, si solis vas contestar 3 de quants? I quin tipo de psicos eren?

Psicotecnics fa 10 anys 5 mesos #53662

Els psicos s'estructuren en diferents blocs, un 5 o 6 aprox.(Per exemplre: Lògica, Càlcul, Raonament, Visió espaial, Memòria, Comprensió lectora...). Per cada bloc tens un temps per realitzarlo i fins que no acabes un, no pots passar al següent. Són els examinadors els que s'encarreguen d'anar marcant el temps.

Crec recordar que el primer bloc era de comprensió lectora i només vaig ser capaç de respondre 3 o 4 preguntes. Suposo que en el següents blocs deuria fer-ho millor.

El que volia dir és que existeixen molts psicotècnics standards i no en tots s'avaluen de la mateixa manera. Però el que està clar és que el varem anirà segons els resultats i la mitjana de tots els opositor, no serà una nota del 0 al 10, sinó un apte o no apte.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: rostoi

Psicotecnics fa 10 anys 5 mesos #53668

Hola,
A les bases posa:
realització d'una bateria de tests psicotècnics adreçats a avaluar les capacitats aptitudinals de la persona participant: aptitud verbal, capacitat d'atenció, aptitud numèrica, raonament abstracte i capacitat espacial.
A partir daqui pot sortir qualsevol psico relacionat dels centenars que hi han
Crec que limportan i que podem controlar tots els que opositemem es practicar i practicar i que el dia de la prova puguem controlar els nervis i cec Que important no deixa cap dels blocs en blanc
La manera de puntuar variarà am el nivell que es trobin general

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.224 segons
Gràcies a Fòrum Kunena