Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Noves edicions editorial adams fa 10 anys 9 mesos #52697

• alpo
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 71
  • Gràcies rebudes: 19
Bona tarda companys, em preguntava si el llibre de l'editorial adams del temari de bombers de la generalitat l'actualitzen i treuen noves versions cada any que hi ha oposicions, perquè l'última versió és del 2010 just quan van ser les últimes opos. Ja que he vist que volen incorporar temari de riscos laborals, dret administratiu i dret civil, no sé si comprar-me la versió del 2010 o editaran una nova, que creieu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Noves edicions editorial adams fa 10 anys 9 mesos #52698

jo tinc aquest llibre del 2010 i és força complert però hi ha errors bastant tontus, s'ha de complementar amb altres llibres o apunts...

Noves edicions editorial adams fa 10 anys 9 mesos #52699

Lo primer; hola a tots. Jo estic com tu, alpo. I vlur, estaría bé saber quins errors són aquests que comentes de cara a complementar informació. S´agraeix si pots donar alguna pista. Salut.

Noves edicions editorial adams fa 10 anys 9 mesos #52703

bé, simplement que em trobo algunes coses que en el mateix llibre es contradiuen o d'altres que no estan ben explicades...en general he anat trobant cosetes que ara mateix no puc contrastar perquè és l'únic llibre que tinc. Això sí, en altres temes oberts al foro he vist més gent que es queixa del llibre

Noves edicions editorial adams fa 10 anys 9 mesos #52707

Estarem al tanto llavors, gràcies.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.168 segons
Gràcies a Fòrum Kunena