Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Val la pena? fa 10 anys 11 mesos #52482

• wolf7
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 93
  • Gràcies rebudes: 18
Hola! Voldria exposar-vos el meu dubte principal respecte a les oposicions que EN TEORIA han d'arribar. El cas és que tinc el carnet de camió, i de forma física no vaig malament. El que em preguntava és si amb escassos mesos podria arribar a preparar-me la teòrica d'examen per poder treure una bona nota. Tot això ho dic perquè no tinc punts, i per tant voldria demanar, també, si algú coneix algun opositor que s'hagi presentat sense punts i hagi sigut dels afortunats, perquè entenc que encara que obtingués un 10 a totes les proves (impossible), molta gent amb punts podria passar-me al davant tranquil·lament amb notes inferiors oi?
Moltes gràcies! :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Val la pena? fa 10 anys 11 mesos #52483

• firerescue
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 48
  • Gràcies rebudes: 9
Bones wolf7! No fa gaire vaig sentir que un amic opositor em deia "has d'arribar al final per a que et puguin sumar els mèrits", amb això vull dir que clar que són importants, formen part de la opo , pero s'ha d'anar passant els talls per a que a la última fase et sumin els mèrits.
A la última de barna va entrar gent amb menys de mig punt de mèrits si no vaig errat.
Enfi, tú hauràs de decidir si a tu et val la pena!
Sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: wolf7

Val la pena? fa 10 anys 11 mesos #52487

Bones!!
Jo aquest any, si acaben per sortir, faré les proves a pèl !

Crec que val molt la pena fer-les inicialment pel què ha dit el company wolf7 els punts et serviran al final. Si no arriben al final, no et valdran.

Per altra banda crec que és una bona pressa de contacte per a futures -esperem- opos!

Així que ànims i a petar-ho fort al teòric!

Salut

Xevi

Val la pena? fa 10 anys 11 mesos #52488

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
Jo no dubtaria en presentar-me, pensa que unes opos de bombers no són com les forestals, on en aquestes sí que els mèrits és vital.
En les opos de bomber hi ha foça gent que entra sense mèrits. Pensa que al final arriben ja uns pocs, i és allà a l'únic lloc on sumaran mèrits.
Sens dubte estudia i entrena, i ens veiem a les opos!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.245 segons
Gràcies a Fòrum Kunena