Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Grau superior, bachillerat o prova d'acces? fa 11 anys 2 mesos #51679

• Moises30168
  • Avatar de Moises30168 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 45
  • Gràcies rebudes: 23
Hola compis! Vist que ara tothom ha sentit rumors de que tant per gene como per barna demanaran bachi, i donat que no el tinc... He pensat apuntarme quant abans millor, per curarme en salud per les properes opos. El meu dubte seria, la prova d'acces a grau superior equivaldria a un bachillerat? O si no curses cap grau superior no em serviria? I el grau superior si em valdria en comptes de bachillerat no? Moltes gracies, salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Grau superior, bachillerat o prova d'acces? fa 11 anys 2 mesos #51681

Bon día, tinc entes

Que si curses un grau superior "convalida" batxi, pero crec que tan sols tens que passar la prova d'acces, jo la estic fent ará i el nivell es de primer de batxi per tant crec que queda convalidat.

Salutacions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Moises30168

Grau superior, bachillerat o prova d'acces? fa 11 anys 2 mesos #51682

Hola moises30168, pel que fa la titulació les proves d'acces a grau superior no serveix com a titulació. Un grau superior si que és superior a batxillerat, encanvi un grau mitg no et serviria. Espero que et serveixi d'ajuda!! Salut

Grau superior, bachillerat o prova d'acces? fa 11 anys 2 mesos #51683

Jo no m'alarmaria gaire....sí que és cert que a Barna estan havent canvis pel mig i s'ha regularitzat el tema del C2 al C1, però d'aquí a que per entrar demanin titulació de C1 (batxillerat/grau superior) crec que ni de conya.
El que sestà fent a Barna, és que els que entrin ara seran C2 (graduat) i com a Gena cobraran com a C2. i un cop a dins en 2, 3, 4 anys o quan ells treguin convocatòria, es podrà passar al C1 i ser al que la gene s'anomena Bomber de Primera i tenir aquest plus de pasta.
Està clar que si es pot, millor treure's el Grau, però per com evolucionen les coses, no sembla que vagi per aquí els tiros.

Grau superior, bachillerat o prova d'acces? fa 11 anys 2 mesos #51761

La prueba de acceso a grado superior a efectos de cualquier oposición es equivalente a bachillerato. Repito que solo es equivalente para poder opositar si pidieran nivel de bachillerato. Salió una ley que así lo computaba.

Grau superior, bachillerat o prova d'acces? fa 11 anys 2 mesos #51768

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
Hola bona tarda,
Tinc un dubte, si disposo de un grau mitja d'informatica, em puc presentar a l'oposicio de bomber de la generalitat??

Grau superior, bachillerat o prova d'acces? fa 11 anys 2 mesos #51769

No et demanen que tinguis un grau especific, pots opositar amb qualsevol grau!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.150 segons
Gràcies a Fòrum Kunena