Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte barem per a treball administració pública. fa 11 anys 3 mesos #51652

• abatrui
  • Avatar de abatrui Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 2
Bon dia!

Mireu, tinc un dubte que em porta bastant intrigat, resulta que jo treballo a la caserna del Bruch, com a soldat, per tant sóc funcionari, el cas es que algú em va dir que haver format part de l'administració pública et donava punts de barem, però no trobo res que no sigui exclusivament haver sigut bomber.

La meva especialitat dins es de caçador de muntanya, que bàsicament ens movem a 3000m d'altura, escalem, esquiem, passem per glacials... també se'ns instrueix en rescat de víctimes i en primers auxilis en temes de congelacions etc.

Moltes gràcies nois/es!

Als de Barcelona hi trobo això:

c.3. Serveis prestats a l’administració pública,
c.3.1. L’acreditació documental s’haurà d’efectuar mitjançant certificació original emesa pels òrgans, autoritats
o els càrrecs que duen a terme la gestió dels recursos humans.
c.3.2. L’experiència laboral en l’administració pública, s’atendrà a la informació recollida al certificat original
emès pels òrgans, autoritats o els càrrecs que duen a terme la gestió dels recursos humans. Es puntuarà amb
0,30 punts per mes treballat. A aquests efectes, un mes equival a 30 dies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte barem per a treball administració pública. fa 11 anys 2 mesos #51758

A mi rambe m'interesa pq vaig estar-hi dos anys al bruch, precisament.

Dubte barem per a treball administració pública. fa 11 anys 2 mesos #51760

Si mireu a l'apartat convocatòries, podeu mirar les bases de les darreres convocatòries i llegir exactament quins mèrits donaven i s'espera que tornin a donar.
pel que fa a haver estat a l'administració, em sembla que només dóna si era en un cos de bombers.
sort!

Dubte barem per a treball administració pública. fa 11 anys 2 mesos #51773

lardis va escriure: Si mireu a l'apartat convocatòries, podeu mirar les bases de les darreres convocatòries i llegir exactament quins mèrits donaven i s'espera que tornin a donar.
pel que fa a haver estat a l'administració, em sembla que només dóna si era en un cos de bombers.
sort!

Ho acabo de comprobar i es com diu :(

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.124 segons
Gràcies a Fòrum Kunena