Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Vehicles de la generalitat fa 11 anys 3 mesos #51439

• Barru
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 8
Bona tarda,
A l'examen passat per la campanya forestal preguntaven diferències sobre vehicles així i estic recopilant informació per tenir-ho tot bé. He trobat la llista de tots els vehicles que segons la generalitat tenen els bombers, però tinc alguns dubtes:

1-Quina és la diferència entre una BRL i una BUL.
Tema pesant i lleguera són dimensions i capacitat d'aigua però

2-Diferències entre una AEA i una AES

3- He trobat un lloc que diu que els vehicles USL i UTP són el mateix, és veritat?

No se si per aquí hi ha bombers però espero que algú em pugui ajudar,
Moltes gràcies.

Quan tingui tots els vehicles penjaré el document així que col·laboreu una miqueta :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Vehicles de la generalitat fa 11 anys 3 mesos #51591

1.
BRL = Bomba Rural Lleugera, a Cat no hi ha molts models d'aquest tipus pero bueno..
BUL = Bomba Urbana Lleugera. Es un dels models mes habituals a catalunya despres dels BRP, sobretot a parcs de bombers funcionaris.
La diferencia es que la BRL pot anar per terrenys forestals/rurals per a focs forestals, de marges, canyes, etc... La BUL es un vehicle per intervencions de caracter urbà, incendi d'habitatge, obertura de portes/ascensors, accidents de trànsit, etc.

2.
AEA= AutoEscalaAutomatica
AES=AutoEscalaSemiautomatica...aquesta no hi ha moltes

3.
USL=Unitat Suport Logistic
UTP=Unitat Transport Personal
Canvien la codificació i un transporta material i l'altre transporta persones (en grans incendis, per fer relleus etc)

Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Barru, joni9.0

Vehicles de la generalitat fa 11 anys 3 mesos #51595

Per ajudar-te:
-BUP: Bomba Pesada Urbana, vehicle amb gran capacitat d'aigua, per a focs d'indústria, etc.

-BFP: Bomba Forestal Pesada, dubto si es la mateixa que la BRP, crec que no ja que la BFP, té més capacitat d'aigua.

-Furgo de Risc Químic: Per a intervencions amb risc químic. A Catalunya només n'hi ha cinc, segons tinc entès.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Barru

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.108 segons
Gràcies a Fòrum Kunena