Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 7 mesos #50674

• ubrique66
  • Avatar de ubrique66 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Tinc 48 anys, es posible treure una mitja de 7 i entra si tens dos punts? :S

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 7 mesos #50677

Hombre, posible es, ya que no pasas la edad de jubilación. Que sea fácil ya es otra cosa. Aunque si llevas bien el temario y las físicas..., porque no, no?

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 7 mesos #50693

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
No existeixen límits.

Tot el poder ve de l'interior.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 4 mesos #51109

Jo estic com tu. Podriem fer un grup d'entrenament amb gent, diguem-ne, madureta i així animar-nos mutuament.
Jo ho provaré i crec que, si és el que vols, tu també ho hauries de fer.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ubrique66

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 4 mesos #51116

No et posis límits company ;)

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 4 mesos #51138

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
Personalment no m'agradaria trencar l'harmonia i el positivisme que es respira, i sincerament no estic fent de "Opositor Cabrón" que intenta carregar-se als altres per així tenir-ho més fàcil, penso que cada un s'ha de guanyar la seva plaça millorant-se a si mateix i competint per millorar-se els propis resultats.

Dit això crec que és totalment impossible que entris a aquesta edat, ja que no ets rentable. L'administració gasta molts diners per crear una plaça de funcionari, i formar a la persona, i per tant n'espera treure un rèdit important que en el cas de Bombers com que no es posen multes i no es recapten diners només es pot retornar com a hores de servei.

Llei en mà ets un més, però penso que en el cas d'arribar a l'entrevista serà molt difícil que no et tombin amb qualsevol escusa.

Ara bé, t'animo a que em demostris que m'equivoco. Una oposició hauria de ser com una competició, i al final qui guanyés hauria de ser simplement qui ho hagués fet millor.

Salut i força a tots!

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 4 mesos #51152

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Sense comentaris a la resposta de roks_21, ni se t'ocurreixi pensar que és impossible d'entrar.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Gerarnr

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 4 mesos #51157

Vaig treballar a la presó i els funcionaris poden entrar amb qualsevol edat, no hi ha problema per tenir-ne 50… La formació que es dóna, però, no és tan extensa com a l'escola de bombers…
Jo en tinc 38 i en ocasions em sento una mica fora de lloc, però penso que si estic bé físicament i compleixo els requisits ho haig de probar, no fer-ho per por seria pitjor que no intentar-ho, amb totes les conseqüències!!

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 4 mesos #51158

sincerament, crec que quan entres a bomber necessites un físic i una vitalitat. Són moltíssimes coses les que has d'apendre un cop ets al parc, i no vens fresc, que l'oposició i l'escola saturen molt. Dit això esta clar que hi ha gent per tot, hi ha gent de 50 que em dona mil voltes en tots els aspectes de la vida. Pero simplement t'aconsello que et plantegis aixo, i si pots que vagis més fort i més motivat que ningú, que estudïs cada putu dia.
Malauradament es veritat que passar l'entrevista et serà difícil, aquesta edat pesara en la seva decisió segur, ho hauràs de preparar molt i molt bé i tot hi així... anims!!

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 4 mesos #51244

• ubrique66
  • Avatar de ubrique66 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
El conseller de Interior ha justificado la convocatoria en las demandas expresadas por los bomberos PARA REDUCIR LA MEDIA DE EDAD en el cuerpo y cubrir las numerosas jubilaciones.

Vol reduir la mitjana d'edat i al mateix temps treuen el limit d'edad. Jo això no ho tinc gaire clar la veritat. :S

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 4 mesos #51285

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
"Vol reduir la mitjana d'edat i al mateix temps treuen el limit d'edad. Jo això no ho tinc gaire clar la veritat"

Hola Ubrique s'està parlant de MITJANA d'edat.

Dels 159 bombers que entrin la gran majoria estaran entre 25 i 35 anys, n'hi hauran de mes joves i de mes grans, d'acord, però posa que la mitja serà de 30 anys, s'hi inclous aquests bombers de recien fornada al col.lectiu actual on la mitja d'edat pot rondar els 40 - 45 anys donçs ahí tens la resposta a la teva pregunta.

Entrar de bomber amb 50 anys es posible? fa 11 anys 4 mesos #51286

Hola companys,sí que es pot entrar de Bomber, sempre i quant treguin el limit d´edat, com ha fet Bombers BCN.Va ser aprovat per llei i és Anticonstitucional.
Desprès depèn del teu Físic(si et cuides)? hores d´estudi i sobretot lea MOTIVACIÓ,si tú vols pots entrar,no escoltis aquells que diuen que no pots fer algo.Això et farà més fort.
Tambè et dic que la Opo és molt dura,entrenaments durísims per la nostre edat,molt d´estudi i no veure als amics.
Si és lo que vols Fes-ho!!!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.168 segons
Gràcies a Fòrum Kunena