Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

temari bombers? fa 11 anys 8 mesos #50574

• rubensbd
  • Avatar de rubensbd Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, sóc nou en aquest món i m'agradaria saber quin és el temari més aconsellable per anant estudiant a casa per preparar-me'l pel meu compte.
He vist vàries editorials com Adams i més i no tinc idea de quins llibres tindria que comprar.
Seria millor apuntar me primer a una acadèmia o primer preparar-m'ho a casa i quan estigui més avançat perfeccionar-ho a l'acadèmia?

Gràcies a tots i si algú té algun consell que m'ho digui! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

temari bombers? fa 11 anys 8 mesos #50575

Hola a tothom, sembla que no sóc l'ùnic que te dubtes sobre això.
El meu cas es que tinc 29 anys, i fa molts anys endarrere volía preparar-me per les oposicions de bomber, però per algunes complicacions del moment vaig tenir que deixar aquesta idea tan il•lusionada. A la actualitat, encara veient la situació que estem vivint la nostra societat i les poques oportunitats que hi ha en aquest sector, tinc molts ànims per fer les “possibles oposicions” que surtin en un futur. Resumint una mica i veien que hi en aquesta xarxa hi ha persones enteses en aquest camp de les oposicions, m’agradaria preguntar-vos alguns dubtes que tinc a l’hora de fer la preparació d’aquest objectiu.
En el meu cas estic mirant de treure el carnet C, però la meva dubte es l’hora de la preparació de la teòrica. Vosaltres estudieu a traves d’un centre d’estudis o us prepareu per el vostre compte?

En el cas que estudieu per el vostre compte, fa falta tots aquests llibre?
Qüestionaris bombers, temaris bombers, proves personalitat, proves físiques i psicotècnics

Moltes gracies per la vostra atenció
Salutacions
Daniel Jiménez

temari bombers? fa 11 anys 8 mesos #50576

• biodeps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 65
Hola beymass, consells personals:

Treu-te el carnet C tan aviat com puguis, es una pua quedar fora per no tenir-lo a temps (em va passar).

Apunta't a una acadèmia si t'ho pots permetre: evita acadèmies que juguen amb les il·lusions, com ara master D. Intenta anar a alguna rotllo fes-te fort (és on he estat jo), dónen suport de tota mena i els profes son gairebé tots bombers. Òbviament hi ha més acadèmies, però no en parlo perquè no les conec personalment.
Els llibres que venen en aquesta mateixa web, els de ADAMS, son 2: un de temari específic (energia, electricitat, física del foc, sanitari, etc...) i un de temari general (temari legislatiu, Constitució, Estatut d'Autonomia, etc). Amb aquests dos vas de sobres. Un cop vagis passant fases de la opo, si això, vés a biblioteques a buscar llibres de psicotècnics i tal (de moment no hi ha psicotècnics en les opos actualment, malgrat hi ha hagut en altres convocatòries).

Si ets una persona que pot estudiar pel seu compte i és constant, i vas just de diners, potser pots estalviar-te inclús l'acadèmia. Això és depenent de la facilitat que tinguis i dels teus estudis anteriors, que et facilitaràn (o no) la tasca d'estudi.

Espero haver ajudat, salutacions i força!

PD: a les físiques, sé que Fes-te Fort i l'acadèmia Llorenç les treballen molt bé (jo estava a FTF).
PD2: prepara molt bé la prova d'ofici, tria un (si no en tens) i donali molta canya, que cada cop s'estan posant mes dificils
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: beymass, Néstor

temari bombers? fa 11 anys 8 mesos #50578

Holaa.
Jo vaig estudiar festefort, integral safety, ccoo, i ampliacions per internet. I va anar bastant be. Com mes llibres tinguis millor. Sempre surt algo en algun que no surt al altre. Fotli canya i hores!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: beymass, Néstor

temari bombers? fa 11 anys 8 mesos #50579

Jo recomano fes-te fort com a academia dsta molt be, i al ser tots bombers quan t'expliquen les cosses entren millor, ja que son del món.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: beymass

temari bombers? fa 11 anys 8 mesos #50581

Gràcies a tots, per resoldrem el meu dubte.

temari bombers? fa 11 anys 8 mesos #50584

• rubensbd
  • Avatar de rubensbd Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gràcies, també em serveix d'ajuda moltíssim però a Sabadell o a prop n'hi ha alguna acadèmia semblant o la de FTF? Cada cop ho veig millor per posar-m'hi més de debò!! :)

temari bombers? fa 11 anys 8 mesos #50585

fstfort tenen una academia a Bcn i una a Sabadell..si t'afanyes potser encara ets a temps..em sona que a finals de Novembre començava un curs.
Sort

temari bombers? fa 11 anys 8 mesos #50586

Avui a bcn començava el curs del ftf, era la presentació i estas a temps encara

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.148 segons
Gràcies a Fòrum Kunena