Molt bones a tothom! aprofito aquest missatge per presentar-me ja que fins ara no havia postejat re; Em dic Enric i tinc 21 anys, ara mateix estudio i treballo, però en quan acabi la carrera penso opositar per a bomber. Aquest any i l'anterior ja he provat, sense éxit, d'entrar en la campanya forestal (Aquest any per realment molt poc).
Penso seguir provant entrar com a forestalillo l'any vinent, i anar de mentre acabant la carrera, treient-me el carnet de conduir, etc.
Volia demanar la vostra opinió respecte els llibres que s'ofereixen en aquesta pàgina, el temari i els questionaris ADAMS, pel que fa a actualització dels mateixos, que estiguin al dia (sobretot ara que no hi ha oposicions, saber si serviran per la propera, sigui quan sigui), i també si val la pena comprar-los per anar entrant en materia o si és millor anar a les academies per opositors on ja t'ho donen tot.
La veritat és que m'agradaria tenir-los ja per anar-los mirant ara al estiu que tinc més temps, peró tot el material puja una mica, i no està la cosa com per anar despilfarrant ^^ Si realment valen la pena no ho dubtaré això està clar! però volia la opinió d'algun entés jeje
merci a tots! i gràcies!!