Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Temari i qüestionari ADAMS fa 14 anys 2 dies #46578

• Littlefox
  • Avatar de Littlefox Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Molt bones a tothom! aprofito aquest missatge per presentar-me ja que fins ara no havia postejat re; Em dic Enric i tinc 21 anys, ara mateix estudio i treballo, però en quan acabi la carrera penso opositar per a bomber. Aquest any i l'anterior ja he provat, sense éxit, d'entrar en la campanya forestal (Aquest any per realment molt poc).
Penso seguir provant entrar com a forestalillo l'any vinent, i anar de mentre acabant la carrera, treient-me el carnet de conduir, etc.

Volia demanar la vostra opinió respecte els llibres que s'ofereixen en aquesta pàgina, el temari i els questionaris ADAMS, pel que fa a actualització dels mateixos, que estiguin al dia (sobretot ara que no hi ha oposicions, saber si serviran per la propera, sigui quan sigui), i també si val la pena comprar-los per anar entrant en materia o si és millor anar a les academies per opositors on ja t'ho donen tot.

La veritat és que m'agradaria tenir-los ja per anar-los mirant ara al estiu que tinc més temps, peró tot el material puja una mica, i no està la cosa com per anar despilfarrant ^^ Si realment valen la pena no ho dubtaré això està clar! però volia la opinió d'algun entés jeje

merci a tots! i gràcies!! :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Temari i qüestionari ADAMS fa 14 anys 2 dies #46581

Hola Lit....

Jo he anat a un parell d'academies com la Aulacat a girona, la de Som´hi a mataro i per telefon m'he informat de la de Master D i xenium i si fa o no fa totes tenen la mateixa tendencia, entre 1600 i 1900 euros i la veriat el sistema que tenen es molt pobre, almenys es la meva opinió.....

Jo soc arquitecte tècnic i ara estava fent la de empresarials per la uoc, o sigui que estudia pel meu conte no ho veig dificil, la meva opinió es que et compris el llibre de la adams (jo ho acabo de fer), m'ha costat 56 euros i esta molt be, hi ha molt per estudiar, sobretot tema juridic, els demés temes son mes facils, almenys els tinc mes per la ma....

ves estudiant i preparant les proves físiques per quan hi hagi opos que estiguis preparat al 100%.....

Salut i força company!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Littlefox

Re: Temari i qüestionari ADAMS fa 14 anys 2 dies #46583

• Littlefox
  • Avatar de Littlefox Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Bones Acl... xD

jo estic acabant la arquitectura tècnica també :cheer:, que tal la feina del sector? fotut oi? :s jeje

Doncs si pel que he vist en aquest i altres fòrums no parlen massa bé de les acadèmies en general, hi ha de tot. La idea era aquesta, conseguir temari i qüestionaris bons i anar-m'ho preparant. Físicament igual, anar fent per estar preparat per quan surtin les opos que, suposu, encara no se'n sap res.

Volia assegurar-me sobretot que no canvies el temari d'un any per l'altre, o hi haguessin temes legals, tecnològics... desactualitzats.

Merci per la resposta i sortt!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.110 segons
Gràcies a Fòrum Kunena