Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

gen de 19 anys i carnets fa 14 anys 1 setmana #46517

• iron2
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 1
Bones,
Com ho pot fe un xabal de 19 o 20 anys, que encara no te l'edat per tenir el carnet C, pero es voldria presentar a les opos de Bombers (quan surtin), ho podrie fer amb el C1, ja que pel C has de ser major de 21 anys.
Ja que avans dels 21 anys, tant sols pots optar al B, C1 i btp.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: gen de 19 anys i carnets fa 14 anys 1 setmana #46519

Per desgràcia per presentar-te a bombers has de tenir 21 anys. Per molt que et diguin a les bases que has d'haver complert els 18, el requisit del carnet C fa que només aquells majors de 21 que ja se l'han pogut treure, optin a alguna de les places ofertades.

Ho sento però no li pots fer més....ves entrenant i estudiant amb la calma. no et capfiquis pq el futur de les convocatòries a curt plaç no està molt clar.
L'ajuntament necessita bombers i convocaria places però el govern central no deixa.

Re: gen de 19 anys i carnets fa 14 anys 1 setmana #46521

• iron2
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 1
Sincerament es una putada, per el qui realment vol se bomber i ho orienta tot en aquest sentit, però per l'altra ara em consolo pensant, que quant compleixa els 21 anys, la situació sera mes estable i tornaran a sortir convocatories ja que fan falta.

Re: gen de 19 anys i carnets fa 14 anys 1 setmana #46523

• puji_dnb
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 12
iron2 tots hem passat per això... és una putada quan no els tens, però quan els tens, penses que així hihan menys que es presenten.. Però desenganyem-nos la mitjana d'edat dels que pasen les opos no s'acosta als 21 ni de bon tros...així que amb 18 anys no crec que pasesis l'entrevista... així que no et desanimis tens anys per prepararte!! Salut i força!

Re: gen de 19 anys i carnets fa 13 anys 11 mesos #46607

Si que hi ha una manera, amb 18 anys et treus el carnet de C1, a l'any de tenir-lo fas un curs que es diu CAP (certificat d'aptitud professional) són 200 i pico hores de curs, un examen de 100 preguntes amb 3 convocatories a l'any i llavors amb 19 anys et pots treure el C. És més o menys uns 1200€ del c1, 1500 € del c i 1300€ del cap? Mas o menos segons habilitat.
No se com esta montat a la opo de barna, pero a l'ultima opo de la gene et podies presentar amb el carnet C1. Si, era gent jove, de 18 anys.... pero 3 xavals de 18 anys van entrar a bombers de la generalitat a la ultima opo.
Si tens el carnet C1, presenta papers..... pero si no el tens.... nose... valora si et val la pena

Sort companys!

Re: gen de 19 anys i carnets fa 13 anys 11 mesos #46609

• puji_dnb
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
uff més de 4000euros per tenir el C als 19 anys? apa adeu!! (tot i que el C per 800-900 el tens)

Re: gen de 19 anys i carnets fa 13 anys 11 mesos #46613

Sincerament m'esperaria a poder treura''t el C directament, mentrestant pots preparar-te per les campanyes d'estiu, segueix estudiant algun FP o carrera, segueix entrenant...

No tinguis cap pressa, no t'obsessionis, pensa que n'hi ha molts que ho intenten durant molts anys i no acaben entrant...

Per cert, 4mil eurus pel C és una barbaritat! jo m'acabo de treure els 3 carnets (C,D i E) per 1800 eurus!

Re: gen de 19 anys i carnets fa 13 anys 11 mesos #46614

• puji_dnb
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

roger va escriure: Per cert, 4mil eurus pel C és una barbaritat! jo m'acabo de treure els 3 carnets (C,D i E) per 1800 eurus!

Si jo també ho veig una burrada... a quina autoescola? jo se que si estas a l'atur de tant en tant els fan 100%subvencionats...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.132 segons
Gràcies a Fòrum Kunena