Feia temps que no entrava al foro i com he decidit posarme ja amb les proves físiques ara que tinc 19 anys, pues magradaria saber en que consisteix cada prova i com les hauria d'entrenar.
De moment faig 30min de corre, 100 abs y 70 flaccions, més que res, perquè desde que vaig deixar el futbol (fa dos anys), no havía tornat a fer un exercici constant. Esperu que em pogue ajudar.
Segona prova: proves físiques. La qualificació d'aquest prova és de 0 a 10 punts.
Consisteix a realitzar els següents cinc exercicis físics:
Ei, a les bases ho diu tot, googleja i ho trobaras.
Basicament, son 15 minuts infernals anant i venint 20mts, penjarte 2 minuts amb el cap per sobre de la barra de dominades, fer saltironets,tombarelles i equilibris en un cirquit d agilitat, i estirat d un dinamometre com si aixequessis un cotxe ...
Mira les bases, si no les trobes, fesme un mussatge privat.
T'aconsello que de moment et deixis estar de les proves. El millor que pots fer és buscar-te un bon entrenador que es dediqui a fer plans d'entrenaments pensats exclusivament amb les proves. Jo ho he estat fent i els resultats són impressionants. Ara a esperar que surtin opos i a veure com va!!
Personalment jo em dedicaria sobretot a la navette i al pajarito. El circuit i el dinamometre, quan surtin les opos, pagues un entrenador específic i ja veuràs com en uns mesos ho superes.
El que si tens 19 anys, jo encara no em preocuparia per a res... No et descuidis físicament, però encara et queda lluny.
Si vols ser bomber, primer els carnets, després estudiar i psicotècnics, i quan això ho tinguis dominat, preocupat de les físiques.
Ànims i persegueix aquest somni, és una passada poder treballar del que un desitja!