Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

consejos para los nuevos aspirantes fa 14 anys 7 mesos #44143

• pedro.lg
  • Avatar de pedro.lg Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
me gustaría saber como empezar a preparar las opos de bombero , que diferencia hay entre bombero de la generalitat y de barcelona que me aconsejais? Que libro me iría mejor y como empezar las pruebas físicas. Gracias por ayudarme y aconsejarme . Espero respuesta y ayudar yo con lo que pueda . Un saludo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

consejos para los nuevos aspirantes fa 14 anys 7 mesos #44144

Els bombers de barcelona depenen de l ajuntament , cobren d alli , les opos son “diferentes“ i sol actuen en la ciutat de barcelona
Els bombers de generalitat actuen a tot catalunya menys a la vall d aran i a barcelona “normalment“ i per lo que fa lo del llibre.... si busques pel foro beuras tot tipos d‘opinions.
jo et recomanaria que ara que no hi ha molta pressa nesis fent una pinsellada pel damunt dels temes que o puguesis antendre i despres anant ampliant (jo ting el llibre d¡una academia de lleida) i m‘ anat forsa be ara soc jo que ting d‘anplia o estudiam mes coses com carreteres, montanyed, pobles, etc....

això si i molt inportant: PASIENCIA !!!!

P.D. duran les opos descubriras nous sentiments

SER O MORI !!!!!!!

consejos para los nuevos aspirantes fa 14 anys 7 mesos #44147

• pedro.lg
  • Avatar de pedro.lg Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
ebro gracias por la informacion. Osea que en pocas palabras me dices que es mejor las de la generalitat por que tendre mas salida a la hora de opositar con diferencia a las de barcelona ¿NO?

Un saludo

consejos para los nuevos aspirantes fa 14 anys 6 mesos #44310

Les proves físiques d'accés per bombers de Barna i de Generalitat són gairebé exactes. La resta de proves són diferents.
Un consell, comença a preparar les físiques i les teòriques de seguida que puguis. I un altre consell, deixa't estar de llibres i posa't en mans d'un bon entrenador, que conqgui les proves i et pugui preparar uns bons entrenos pensats amb les opos. Jo ho estic fent i molt content dels resultats! De 25'' de pajarito a 1'10'' amb poc temps. I encara em falta!!

Sort!

consejos para los nuevos aspirantes fa 14 anys 6 mesos #44311

Pedro.lg va escriure: ebro gracias por la informacion. Osea que en pocas palabras me dices que es mejor las de la generalitat por que tendre mas salida a la hora de opositar con diferencia a las de barcelona ¿NO?

Un saludo

Una vez oí una frase que me gustó, decía algo así: <<Yo quiero correr en la Fórmula Uno, me da igual el equipo>>.

Esta clar que si podem escollir tots ens decantaríem per una o altre, per un o altre motiu, tots ells bons. El meu consell es que vagis a per les dues. No entenc a que et refereixes quan dius: "tendre mas salida a la hora de opositar con diferencia". ¿Más salida respecto al ámbito geográfico entiendo?

Bueno, mucha suerte y un saludo!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.116 segons
Gràcies a Fòrum Kunena