Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PERIOSTITIS TIBIAL fa 14 anys 8 mesos #43897

• david_g
  • Avatar de david_g Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a tots!

Us exposo un tema que em preocupa bastant. La cosa es que vaig sortint a correr uns 3 dies a la setmana, per no perdre fondo i anar preparant una mica els 1000m per a forestal i un dia que vaig córrer al voltant d'una hora per asfalt, em va començar un dolor lleu per la part baixa de la cama, en la part interna d'aquesta i m'he informat una mica i he vist que pot ser periostitis tibial posterior.
La putada es, que potser amb un dia de descans ja em deixa de fer mal, però tot just quan començo a córrer un altre cop, em torna el dolor i normalment ho deixava córrer perquè als 20 minuts d'anar corrents, el dolor disminuïa, però al acabar em tornava un altre cop i així he estat fent un temps, però aquesta ultima setmana he apretat una mica més i avui mateix he sortit a córrer per muntanya i m'he posat uns esparadraps comprimint els bessons per 3 nivells i als 40 minuts el dolor era insuportable i he pensat que potser seria pel bandatge aquest; m'he parat, me l'he tret i després no podia ni caminar!!. He descansat una estona estirant i tal, he tornat a casa caminant a dures penes, m'he posat gel i ja se m'ha passat.
El que em preocupa es que no se’m passi mai completament i que no pugui fotre-li canya quan s'apropin les proves. Al decathlon, hi han uns bandatges compressors que et cobreixen tota la part baixa de la cama i crec que això m'aniria bé però no se si serviria per deixar de sentir dolor al 100%.
Agrairia qualsevol comentari o consell d’algú que entengui del tema o hagi tingut algun cop.
Moltes gràcies companys!! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PERIOSTITIS TIBIAL fa 14 anys 8 mesos #43905

hola company,desitjo que et serveixi el meu consell.
1 mes abans de les proves de forestals del 2011 hem vaig fer una periostitis igual
que la teva,no podia ni trepitjar amb la cama al terra ni caminar,
jo tinc 38 anys i pensava que s´havien acabat les físiques d´aquest any i això no va succeir.
Et recomano primer repòs absolut ja que no n´hi han previsió d´opos,i has de descansar
segon, ves al traumatòleg et donarà antiinflamtoris(jo no volía prendre però és necessari)
i has de tenir paciència i tornaràs a còrrer tant com volguis.
Ànims i sort.

PERIOSTITIS TIBIAL fa 14 anys 8 mesos #43909

jo he tingut problemes als genolls. Sobretot el dret, com si em punxés el peroné. Una vegada em va passar al cim de la Pica d'Estats... a vegades em passava si feia una correguda. Com que sempre em passava de seguida i no em tornava a venir fins al cap de mesos mai vaig anar al metge per no perdre hores de feina. Una vegada fent una passejada pel Puig Neulós em va passar al dret i després a l'esquerre i molt més fort que mai... No sé si és que m'he enfortit amb l'alpinisme però caminant fa molt que no em passa. Però des que m'he posat a correr (per ara faig 5 km) vaig notar que se'm carregava el genoll dret tot i que no m'arribava a punxar. Vaig anar al metge i em va dir que fes bons estiraments a les cames, els laterals. De moment no m'ha tornat a passar...

PERIOSTITIS TIBIAL fa 14 anys 8 mesos #43912

• david_g
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

oscarhf va escriure: hola company,desitjo que et serveixi el meu consell.
1 mes abans de les proves de forestals del 2011 hem vaig fer una periostitis igual
que la teva,no podia ni trepitjar amb la cama al terra ni caminar,
jo tinc 38 anys i pensava que s´havien acabat les físiques d´aquest any i això no va succeir.
Et recomano primer repòs absolut ja que no n´hi han previsió d´opos,i has de descansar
segon, ves al traumatòleg et donarà antiinflamtoris(jo no volía prendre però és necessari)
i has de tenir paciència i tornaràs a còrrer tant com volguis.
Ànims i sort.

Gràcies company, lo del traumatòleg crec que pasare perque ara mateix ja no em fa mal, com no vagui just després de correr que es quan estic futut no se que li podria dir xDD però si que estare una setmaneta de repos aviam que tal.. Espero que quan comenci de nou no em vinguin un altre cop els dolors.. T.T es traumatic!!

PERIOSTITIS TIBIAL fa 14 anys 7 mesos #44022

Bones company!!!

Jo he tingut el mateix problema la maleída periostitis.

La solució absuluta en el meu cas va ser anar a un podóleg esportiu. Hem va fer un estudi molt exaustiu i unes plantilles a mida. Solucionat 100%. També va bé utilitzar mitjetes compressives i si et fa mal, gel!!!

Deuuu

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

PERIOSTITIS TIBIAL fa 14 anys 7 mesos #44053

• david_g
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Moltes gràcies Jovet pel consell. Ja se m'ha pasat el dolor, ahir vaig fer 20 minutets de cinta al gym per escalfar i probar aviam si em feia mal i res. Aquesta setmana començare a correr de nou amb unes mitjes compressives de COMPRESPORT que em vaig comprar aviam que tal. Salut! ;)

PERIOSTITIS TIBIAL fa 14 anys 6 mesos #44149

La periostitis del tibial posterior es produeix per un defecte biomecànic de la petjada. Ocasionalment es pot produir de forma puntual si es corre sobre asfalt massa estona o amb una mala sabatilla (o ambdues coses). Fés el següent per aquest ordre:

1-Gel 3 cops al dia 20 minuts. Antiinflamatori: milloraràs més ràpid però poc o molt tots afecten a l'estòmac... tu mateix.
2-Pots fer activitat sense impacte: bici, elíptica, spinning, però durant 10 dies no hauríes de córrer. L'impacte reaguditza el problema.
3-Ves a un bon podòleg que et fagi un estudi biomecànic. Segurament necessites plantilles.
4-Compra't unes sabatilles específiques per còrrer. Després d'anar al podòleg!: Ell et dirà si ets pronador, supinador o neutre.
5-Si quan tornis a entrenar progressivament i fas tirades llargues et molesta una mica, un bon fisio t'ho pot descarregar i ajudar-te a estirar. Si et molesta molt és que no has fet els punts anteriors o no has estat prou progressiu en la tornada a l'entrenament.

No és una lesió important... si actues aviat i amb seny... sinó et pot donar força guerra!

Salut company.

PERIOSTITIS TIBIAL fa 14 anys 6 mesos #44156

• david_g
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Moltes gràcies som-hi. Ara faré una parada llarga perqué vaig fer series de fair legs en cinta un parell o tres de dies, arribant fins a 19km/h i amb mitjes compressores i em van tornar una mica de molesties. Ara faré un llarg repós i quan comenci aniré molt progressiu i sense fer fairlegs que sembla que fot més això.
Moltes gràcies de nou ;)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.139 segons
Gràcies a Fòrum Kunena