Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tasca del subinspector fa 14 anys 8 mesos #43823

• lauson
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bones, volia preguntar si algú pot explicar una mica quines són les tasques del subinspector.
He buscat per tot el forum però únicament he trobat informació sobre les oposicions, però no exactament sobre les tasques que realitza un subinspector.
Entre d'altres coses, voldria saber si la feina operativa és anecdótica en serveis molt puntuals o són assidus a col·laborar en el comandament de serveis.
Per alçada tindria dificultats per accedir a la escala bàsica i al estar a punt de finalitzar l'enginyeria tècnica que estic cursant, l'escala executiva seria una bona opció, però no em veig tot el dia en un despatx fent únicament tasques de gestió...
En totes les feines que he estat han sigut de moviment i molt de contacte amb el carrer i les persones i se que realitzant únicament feina de despatx, ara per ara em sentiria molt poc realitzat i m'empenediria d'haver deixat la meva feina actual al SEM, on estic molt content.

Salutacions i gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Tasca del subinspector fa 14 anys 8 mesos #43835

tothom sap que els sotsinspectors es dediquen a fer el menjar, netejar taquilles, llustrar les botes... ja saps manteniment. jejeje

a veure, no et rallis en que si has de deixar la feina o si no... primer consegueix la plaça (ja sigui de bomber o sotinspector) i després et plantejes el que faci falta.
fa molt de temps que no miro els apunts, però segur que no es tant "divertit" ser sotinspector com bomber. Ara, tampoc t'arriscaràs tant com un bomber...
Al final es com totes les feines. Davant un canvi de feina mai saps com reaccionaràs, doncs la feina no las fet mai.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.109 segons
Gràcies a Fòrum Kunena