Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43552

• -roy-
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys de fatigues

M'agradaría saber si l'examen PAU + 25 (examen per accedir a la Universitat) equival al Batxillerat en efectes pràctics de les opos que demanen Batxillerat com per ejemple Madrid o Galicia, es una cosa que necesito saber si ho computa o no, per que em menja molt el cap i espero que algú em pugui treure de dubtes.

Uns m'han dit que si, altres que no i la veritat ningú ho sap del cert.
Agrairía si algú ho sap si m'ho pot comentar o em pot dir on trucar per saber-ho certament.

Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43553

SI!!!

jo el 12 ja vaig a classe

SER O MORI !!!!!!!

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43554

la vuelta al cole images4.cuantarazon.com/crs/2011 ... l_cole.jpg

SER O MORI !!!!!!!

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43555

Mmmm dubto que lexamen de +25 sigui equivalent al titol de batxillerat o a COU. Ja que, l'examen és tan sols un tramit per accedir a l'universitat, es com si per fer la prova d'acces a grau mitja et donesin la ESO o per fer la prova d'acces a grau superior tinguesis el batxiller.
Però no tot esta perdut, un company ara fa poc va aprovar la prova d'acces a grau superior, i li van dir que amb la ESO, el titol de la grau mitja que havia fet i aquesta prova, era com un "equivalent" al batxillerat, és a dir, que si algun dia li demanaven el batxiller, aixo li serviria per avalar el nivell.
Potser amb la convinació dalguna cosa més pots fer un comput, pero de bones a primeres amb l'examen de +25 de les pau, no pot ser un comput; ja que, si fos aixi, amb aquest examen podries accedir als CFGS i no és aixi, les pau de +25 uni i punto, la prova d'acces a CFGS i a correr.

És tan sols una reflexió, espero que sigui un error meu, pero mirateu!

Salut!

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43561

A efectes de treball i opos si que conta. de totes formes no costa res trucaral departament d'opos de l'ajuntament de barcelona o de la gene per a surtir de dubtes.
Jo vaig enviar una instancia al ministeri d'educació i em varen contestar que tenint el graduat escolar o la ESO i l'accés a la universitat conta com a batxillerat, pero tens que tindre els dos títols, amb l'accés no hi ha prou.

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43563

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Com bé han dit l'ESO+l'accés a la universitat per majors de 25 et permet apuntar-te a totes les ofertes oficials on demanin batxillerat. 100% segur
Però no posis enlloc que tens el batxillerat perquè això no és equivalent!

Força i Constància

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43564

Como bien dicen es equivalente para opositar pero solo para los cuerpos de seguridad. Lo que me gustaria saber es, si allí donde no lo piden, te dan meritos como si tuvieras el bachillerato.
Y eso de un tramite? Discrepo mucho. No es el nivel de la selectividad pero no regalan nada y nadie te quita tus buenas horas de estudio. Por cierto yo la tengo este finde esta prueva.

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43565

Ánimo Eduabel este finde ya verás como te lo sacas!!

A mí me parece medio bien que dejen como equivalente el acceso a mayores de 25 para los cuerpos de seguridad pero tb hay que tener en cuenta los que nos hemos comido 2 años de bachillerato y la selectividad. Sería un agravio ponerlo en el mismo nivel a todos los aspectos....(méritos etc....)

Una opinión más....

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43566

• -roy-
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
  • Gràcies rebudes: 0
Per a tots els que esteu interesats, he trucat al departament d'oposicions de Madrid que es una de les comunitats on demanen el Batxillerat, he preguntat si l'examen PAU +25 equivalía a efectes pràctics i legals al Batxillerat i m'han dit que si, que haig de tenir, examen aprovat i el certificat conforme tambè tinc la ESO o graduat escolar.

De totes maneres per que estigui mes segur i ho pugui veure amb els meus propis ulls m'han donat la direcció d'una pagina del BOE on ho explica.

Us deixo l'enllaç per si voleu fer-li un cop d'ull.

www.boe.es/boe/dias/2009/06/17/p ... -10054.pdf

Salut !!!

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43568

A bombers de Madrid et demanen batxillerat o tecnic que és el nou grup C1, que tècnic equival a Cicle Formatiu Grau Mitjà CFGM i si mai demanen a Gene entrar amb C1 seria amb batxillerat o tècnic, i vaig trucar i em van confirmar que si ho demanessin seria així

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43576

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
La normativa del boe , a la qual posa que el títol de batxillerat es equivalent a tenir la ESO o un títol de tecnic i la prova d'accés a grau superior aprovada , es aplicable a tota Espanya incloint també Catalunya?

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43577

per desgracia som espanya i aixo inclou a catalunya

SER O MORI !!!!!!!

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43578

amb el BUP (1er, 2on i 3er) equival al batxillerat?

i amb la proba d'accés a grau superior? M'he mirat lo del boe però no m'acaba de quedar gaire clar.!! gracies!

Computa l'examen PAU + 25 al Batxillerat per les opos? fa 14 anys 10 mesos #43603

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
I ja que hi som, un Fp1, serveix d'alguna cosa?

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.197 segons
Gràcies a Fòrum Kunena