Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PERÒ HI HA EDAT LÍMIT O NO!!!!!!!!!! fa 14 anys 11 mesos #43481

• arasi
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, no fa gaire que vaig fer la consulta de sik per ser voluntària o bomber hi havia edat límit. La resposat que se'm va donar va ser que no, que no hi ha edat límit, que aquesta normativa havia canviat no feia gaire. Bueno, el cas és que mirant pel fòrum he vist en algun comentari al respecte, es diu que si que hi ha edat límit i que són els 35 anys. Algú em podria aclarir aquesta qüestió? Estaria molt agraida. Mercès per avançat...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PERÒ HI HA EDAT LÍMIT O NO!!!!!!!!!! fa 14 anys 11 mesos #43523

La situació és la següent,

Fins fa uns 3 anys a Barcelona el límit eren 32 i a Generalitat 35. A barcelona fa dos convocatòries van impugnar aquests límit i el van pujar a 35.
Ara fa un any aprox van aprovar una llei per treure el límit d'edat a l'accés als cossos de bombers a catalunya. Així que a la darrede de Barcelona ja no hi havia límit. con pots llegir en una dels requisits: e) Haver complert 16 anys i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa
en la data de finalització de la presentació d’instàncies.

A gene a la darrere (2009) eren 35 però per la següent segur que ja no hi ha límit.

A voluntaris no ho sé del cert però m'hi jugaria que no hi ha límit.

PERÒ HI HA EDAT LÍMIT O NO!!!!!!!!!! fa 14 anys 11 mesos #43529

HOLA BONA TARDA.
US PUC ASSEGURAR QUE NO HI A LIMIT DE EDAD AL SETEMBRE DEL 2010 ES MODIFICA EL APARTAT DE LA LLEI QUE HO VETABA ALS MAJORS DE 35 ANYS.
ARA PER SORT I GRACIES A UN GRUP DE GENT COLLONUDA QUE VAN TREBALLAR MOLT NO HI A LIMIT D'EDAD.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.117 segons
Gràcies a Fòrum Kunena