Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Primers temes de legislacio fa 14 anys 11 mesos #43475

• aguilucho
  • Avatar de aguilucho Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys, bona tarda.

La pregunta es la seguent: Estic en els primers temas de legislacio de bombers de la generalitat en el llibre de Adams i per el que a mi fa es.... complicat de entendre ja que no es respecta ni els seus propis index.

Com estava fart de no entendre res, el primer tema de la constitucio l`hi baixat del wikipedia. Es aburrit pero s´enten força be.

Ara estic per l' estatut i es el mateix.... puc sortir d' aquests llibres i buscar aquest tipus de temas fora oi???

Merces per anticipat....

Per cert. Continuo entrenant sol, si hi ha algun grupet per a barna que surti a correr, entreni i falte gent, doneu-me un toque si us plau!!!!!

Gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Primers temes de legislacio fa 14 anys 11 mesos #43492

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant
Hola, sobre la consulta que fas, al meu semblar, si ets capas d'estudiar les lleis de manera distesa, tot val!.

En quan al grup d'entrenament, jo estava en un que entrenen a Vall d'Hebon, ara estan de vacances, però per el que se, al setembre tornen a la carrega amb mès energia que mai.

I el tema de entrenar fora... amb aquesta calor, jo he optat per correr en un cinta de gimnas fins que el calor no disminueixi.

Primers temes de legislacio fa 14 anys 5 mesos #44336

• Tania
  • Visitant
  • Visitant
Amb el tema de la constitucíó el que va molt bé és fer un esquema posan els titols seccions i tot aixo ordenat...

Primers temes de legislacio fa 14 anys 5 mesos #44372

• serramazing
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 0
Jo t'aconsellaria dues coses:
1- Si has de buscar informació FIABLE a internet, no la busquis al Wikipedia.
2- Deixa els temes de lletra i rotllo (els 5 primers) pel final perquè per molt que els llegeixis no els entendràs de tan avorrits com són. Jo me'ls vaig intentar "empollar" cap al final i em va anar bastant bé. Com diuen, va molt bé fer esquemes bàsics perquè el cervell es situi una mica. Sort!

Primers temes de legislacio fa 14 anys 3 mesos #45353

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
totalment dacord amb en serra... comença amb la fisica i mecànica i deixa la palla de lleis pel final, per la segona volta. sino et desmotivaràs molt

Primers temes de legislacio fa 14 anys 2 mesos #45406

• puji_dnb
  • Visitant
  • Visitant
Amb el tema constitució pots trobar resums fibales, i amb l'estatut més de lo mateix, jo me llegit la constitucio original i encara es passable, xo l'estatut s'emporta la palma ja que fins i tot ells mateixo van dir que era massa extensa i amb vocabulari massa tècnic. De totes formes els temes de legislació són molt basics no el liis estudiant article per article, has de tenir clara l'estructura i una mica de l'historia, pel que fa les lleis 5/1994 i 4/1997 són bastan senzilles.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.134 segons
Gràcies a Fòrum Kunena