potser exposaré una qüestió que no correspon a aquest fòrum, però ho he fet al fòrum dels voluntaris i no he obtingut resposta. A veure si en aquest tinc més sort. Sóc mossa d'esquadra i m'interessa ser voluntària a bombers. Tinc 36 anys i la qüestió és la següent, l'edat màxima són 35 anys? És la mateixa per tots els bombers o només pels de la Gene o els de BCN. Mercès per avançat i espero que algú em respongui. Adeu.
No hi ha edat, és des dels 18 andavan, per entrar al cos de bombers de catalunya, fa poc que ho han tret aixo dels 35. Ara has de parlar amb el cap de parc de voluntaris que tinguis a menys de 15 km de casa, e intentar que et vulguis, que no hi hagi ningú per davan teu, que l'amic del fill de sa mare que és amic del cusí d'un bomber vulgui ser voluntari, i un llarg etc. Suposo que sortira una convocatoria al 2013 mes o menys.
Moltes gràcies per la info. Es veu que a la web gencat encara no està actualitzada aquesta informació, ja que es d'allà d'on he tret tot això. I dius que al 2013 treuen una convocatòria per ser voluntari? o és per ser bomber. Ai ai ai , que se'm passa l'arròs.