Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Trasllat d'Espanya a Catalunya fa 15 anys 6 dies #43406

  • marcy
  • Avatar de marcy Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 0
Molt bones companys,

Avui mateix, m'he inscrit a una acadèmia, l'Eurocep, és una acadèmia a nivell estatal. Segons el que m'han comentat d'aquesta manera puc presentar-me a qualsevol comuntitat autònoma espanyola que convoquin opos i una vegada aconsegueixi entrar puc demanar un trasllat a catalunya. M'ho han pintat com si fós molt fàcil però jo no m'ho acabo de creure, ja que sinó això ho faria més gent. Amb una enginyeria tècnica m'han dit que guanyes punts quan demanes un trasllat, algú sap dir-me si has d'estar un temps mínim en el lloc on entris? es pot demanar un canvi tan bon punt entres al cos qualsevol punt d'espanya?
Algú em podria aconsellar si això que tinc pensat fer és una bona idea?
Si algú li interessa actualment aquesta acadèmia consta d'una subvenció europea i surt molt bé de preu.

Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Trasllat d'Espanya a Catalunya fa 15 anys 6 dies #43407

  • rascanalgas
  • Avatar de rascanalgas
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 0
yo creo que te la han metido de perfil un poquito... esto de los traslados entre comunidades no existe tio. Si tu te presentas para el consorcio de Toledo y si te dan plaza vas a tener que opositar como todo el mundo cuando toque en la convocatoria de la gene, de la comu de madrid o de donde quieras irte.. cierto es que con ingenieria,oficio de bombero y demas cosas te dan meritos para segun que sitios. Sobre el tiempo que has de estar hasta opositar en otro sitio la cosa ronda entre 1 año y 2 de practicas para consolidar tu plaza mas academia.
Suerte y ten cuidado con esto de las academias porque te la suelen colar facil

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Trasllat d'Espanya a Catalunya fa 15 anys 6 dies #43408

bon dia,
Bé....jo no estic del tot d'acord amb el rascanalgas.
Així com és cert que t'ho han pintat molt maco, i no és ni molt menys com t'ho han dit, sí que existeix la possibilitat de permutar una plaça amb un altre bomber.
Haig de reconeixer que jo no n'he conegut cap cas, però sí que en moltes ocasions he vist escrits pel taulell d'anuncis del parc, cartells de bombers d'altres comunitats que demanaven permuta amb algú de nosaltres.
De totes maneres, lo que et seria més fàcil és trucar per exemple a personal de bombers i clarificar-ho més al detall....
de totes maneres....com a opció per entrar a Gene o BArna, lo millor és fer-ho directament. Lo que comentes, ho veig bastant bastant a llarg termini.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Trasllat d'Espanya a Catalunya fa 15 anys 6 dies #43414

  • marcy
  • Avatar de marcy Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 0
Bé, veig que el tema està xungu...ja m'ho pensava jo que no podia ser tan fàcil...el que puc fer és esperar a que surtin les opos de la generalitat, ja que pel que em van explicar els de l'Eurocep a qualsevol comunitat autònoma. Suposu que el temari és el mateix per a totes les comunitats no? algú m'ho pot corroborar? Demà matí em porten tot el temari, i en teoria tot el que necessito per preparar-me les opos, tindré uns tutors que m'aniran evaluant, testos d'anys passats, etc. tot per 360 euros. Vist el preu que estan les acadèmies per aquí, no està malament, per això vaig decidir-me a aquesta. Ara bé,si algú m'ho desaconsella demà matí quan vinguin els dic que se'n tornin i santes pasqües.

Moltes gràcies companys, Salutacions!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Trasllat d'Espanya a Catalunya fa 15 anys 6 dies #43415

  • Bomb!!!
  • Avatar de Bomb!!!
  • Visitant
  • Visitant
Marc te veo un poco perdido, pero tranquilo todo es empezar. Lo primero es que cada oposicion tiene sus bases sus temas especificos (algunos se repetiran otros no) lo del tema de las academias esta bien para empezar... luego te recomiendo que para lo que es el tema de estudio mejor por tu cuenta, eso si, que la academia te den clases nada de seguimiento desde casa. Por lo del tema de la pasta te diria que por esos 360 te puedes comprar unos cuantos libros de "cabecera" y aun te sobraría pasta. A pesar de que los temarios suelen tener muchos errores mi recomendación sería: El adams para empezar, el del CEP para meterte mas en materia y por ultimo uno que para mi es como la biblia "Refuerzo para opositores, 8 años de apuntes" que solo tiene datos, y esquemas pero es la leche. De todas formas si lo que quieres es entrar en Gene o Barna con los libros que te venden en las 2 academias que aquí se publicitan tienes mas que suficiente para sacar entre un 6 y un 8, en otros sitios tendrias que mirar bases y buscar temarios mas especificos de ese sitio o lo que encuentres, pq no siempre tendras el temario esperandote en la libreria.
Lo del tema permutas... tengo un colega que lleva mirandola tiempo y dice que son posibles pero hasta la fecha no conoce a nadie que se la hayan concedido
Espero que te sirva de ayuda.
Suerte y no desfallezcas.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Trasllat d'Espanya a Catalunya fa 15 anys 5 dies #43427

  • rascanalgas
  • Avatar de rascanalgas
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 0
Perdon si he metido la pata con esto de las permutaciones, estaba convencido de que esto de los traslados dejo de hacerse..
saludos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Trasllat d'Espanya a Catalunya fa 15 anys 4 dies #43429

Aixo de les permuacions es com una llegenda urbana la gent en parla pero dingu coneix algu que ho aixi fet

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

SER O MORI !!!!!!!

Trasllat d'Espanya a Catalunya fa 14 anys 10 mesos #43537

L'altre dia en parlava amb un company del parc que va entrar a Toledo, segons em va dir generalitat no te conveni de permutes, els unic que ho tenen són els ajuntaments, per lo tant si ets bomber d'ajuntament pots permutar amb algú de Barcelona, però no amb algú de gene, de fet aquest company va permutar quan a Lleida encara eren bombers d'ajuntament.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.131 segons
Gràcies a Fòrum Kunena