Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Centres educatius per a Bombers fa 15 anys 1 setmana #43390

• catalan23
  • Avatar de catalan23 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, estic cercant centres educatius per apuntarm-hi pel curs vinent a clases teoriques de bomber, i volia que em recomanessiu alguna, avere quina em podeu facilitar.
Soc de Barcelona, pero no m'importa que estigui fora de barcelona, si hi ha qualitat.
gracies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Centres educatius per a Bombers fa 15 anys 1 setmana #43394

Et recomano fes-te fort. Jo he fet el curs i està moltbe, també preparan les físiques. Per començar amb una base val la pena, després t'ho has d'anar currant tu, que tampoc fan miracles. Sort!

Centres educatius per a Bombers fa 15 anys 1 setmana #43396

• catalan23
  • Avatar de catalan23 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
si, a la ment tinc: fes-te fort, xenium i la escola aites, que me la han recomanat personalment, dema anire a aites, avere que tal i demes, alguna referencia mees?
gracies ricky!

Centres educatius per a Bombers fa 15 anys 1 setmana #43397

Aki cada cual barre pa su casa, lo ke me extranya que el Ricky siendo gay no te ofrezca dar clases particulares a oscuras jejeje.

Ahora en serio, si eres de Barna lo mejor es AITES.

Centres educatius per a Bombers fa 15 anys 6 dies #43405

Hola catalan... si la meva experiència et pot servir de alguna cosa et diria que n´hi ha més d'una academia que et pot oferir classes teòriques de qualitat, al final, amb el temps, tindràs el teu propi temari, que hauràs anat completant amb els temaris de més de una academia. Pel que jo conec els temaris de la AITES i de la festefort estan molt be, el de Llorenç és una mica més justet i si pots apuntat-hi als cursos que organitzan els de CCOO millor que millor. A nivell global jo et recomano Llorenç... en la última opo de Barna 12 dels 30 companys que han entrat anaven a aquesta academia...
Salut!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.119 segons
Gràcies a Fòrum Kunena