Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ALGUNS DUBTES.... fa 15 anys 1 setmana #43381

• vila
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Molt bones!!

Escric aqui alguns dubtes amb l'esperança de que algú hem pugui informar una mica davant dels meus dubtes...

Primer de tot dir que aquest ja el vaig posar a presentacions pero ningú ha contestat,,, jeje i es que porto tatuatjes als braços desde els canells fins als hombros i voldria saber si es algun tipus d'impediment en cuan a l'hora d'opositar. Seria bo anar a fer una visita al cap del parc de la meva ciutat?

Actualment estic treballant, i la meva intenció seria plegar (ja que treballo 12hores cada dia), i o bé agafar el paro (ja que hem pertoquen 2 anys) o bé buscar un altre feina de 4 horetes... que hem recomanarieu per poguer aconseguir una bona base tant fisica com teorica? tenint en compte l'estat actual de convocatories...

I per últim referent als mérits a part del carnet c + adr creieu necessari fer alguna campanya com a forestal o voluntari?

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ALGUNS DUBTES.... fa 15 anys 1 setmana #43382

Hola Vila!!!
Benvingut, primer de tot tema tatoos, la veritat que vas bastant "pintat" pero a bmb no ha de ser cap problema almenys a les bases no posa res de res respecte a aixo, ara si, si pots amagals el dia de l'entrevista quan arribis millor que millor, maniga llarga si no t'agafa en ple mes de juliol i si no doncs intenta que hi hagi tot el feeling possible amb els entrevistadors que al fi i al cap es que et portara a aprovar l'entrevista, jo en porto i sempre els amago tot el que puc,per si de cas.
Tema estudis comença a mirar-te els temes poc a poc, jo recomano una academia per començar a encarrilar el tema i despres ja aniras amplian tu sol o amb el grupet de gent que facis, un consell oblidat de MaterD,Adams i compañia totes son timos nomes hi ha dues que jo conegui que valen la pena Feste-fort i Llorenç, et bufaran una pasta pero no t'arrepentiras, segur.
Merits, fes totes les campañes que puguis i a bcn mirat les bases perque apart dels carnets tens merits per molts oficis i anys treballats.
Res mes si t'he ajudat m'alegro i sort pel cami que començes que es mooooooolt llarg i mooooooolt dur.
Siau i sort

ALGUNS DUBTES.... fa 15 anys 1 setmana #43385

• vila
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Moltes gracies per aquesta resposta tant rapida!
Doncs la veritat es que m'ho has aclarat tot molt bé, ja que el tema dels tatoos es el que més hem preoucupaba jeje, diariament el tema fisic el vaig combinant entre la escalada, bici i correr dintre del poc temps que tinc... l'unica cosa que no se que fer es en el tema laboral... es a dir, vosaltres que farieu en la meva situació? Actualment estic treballant, moltes hores pero treballo, jeje es a dir fent 12 hores hem veig bastant limitat a l'hora de tinguer-me de preparar al 100% pero tambés es gràcies al que menjo i pagu.... llavors els meus plantejaments son els que e exposat abans o bé plegar i anar al paro 2 anyets i sobre aquest temps preparar-me i provar a veure que pasa o bé intentar de trobar alguna feina de 4 hores (tot i que es algu una mica més complicat), que opineu al respecte? Gràcies

ALGUNS DUBTES.... fa 15 anys 1 setmana #43387

no se de que ni on treballes, i tampoc es el meu assumpte, però si et portes bé amb el teu jefe li podries comentar i potser et podria fer una reducció de la jornada.. no creus? podries probar-ho! jejej

espero k tinguis molta sort!

ALGUNS DUBTES.... fa 15 anys 1 setmana #43388

• vila
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Ja ho havia pensat demanar una reducció de jornada pero ho veig bastant imposible ja que estic fent d'encarregat d'una empresa de transports i els horaris son molt fotuts....

Per cert, hi ha algu de manresa o de la vora que s'estigui preparant?

I en cuan al tema de la formació mes o menys de cuan podem estar parlant que valen (llorenç i festefort?) Saluts!

ALGUNS DUBTES.... fa 14 anys 10 mesos #43557

Hola Vila: jo també treballava 12 hores al dia 6 dies a la setmana, i sé el que estàs passant... jo de tu no me jugaria deixant la feina, una opo és molt llarga i bombers gene no té data d'inici. Has de fer el que puguis, jo plegaba i sortia correr directament des de la feina, pesses a l'hora de dinar, dissabtes tarda i diumenges preparant temari... fes servir la imaginació, sortiran més estones per preparar- te de les que et penses, segur. Les fisiques son dures, si, però sobre tot sòn técniques, m'explico, no et serveix de res correr i anar en bici, si no practiques la coursse navette, val més la pena correr 30 minuts i practicar la técnica d'execució, t'ho asseguro. El temari, bé... son 20 temes, no 40 com a altres oposicions, i sense supòsits pràctics, es a dir es pot aprendre en un any estudiant 1 hora al dia. Les acadèmies, com diu el compi, fes-te fort i llorenç, no busquis cap altre, conec algú que va aprobar amb Aites, però es un fora de serie. Per proximitat a tu, pot ser fes-te fort, entrena a Sabadell i son uns 120 al mes o aixi, però inclou la cuota del club natació sabadell, i el pots fer servir com a gimnàs. Espero haver-te ajudat. Deu!

ALGUNS DUBTES.... fa 14 anys 10 mesos #43558

A si, altra cosa, si només tens C+ ADR, no tens mérits, els mérits te'ls donen els carnets D i C+E. Però bé, ja no has d'estudiar el tema ADR!! Salutacions.

ALGUNS DUBTES.... fa 14 anys 10 mesos #43559

• vila
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

1000homes va escriure: Hola Vila: jo també treballava 12 hores al dia 6 dies a la setmana, i sé el que estàs passant... jo de tu no me jugaria deixant la feina, una opo és molt llarga i bombers gene no té data d'inici. Has de fer el que puguis, jo plegaba i sortia correr directament des de la feina, pesses a l'hora de dinar, dissabtes tarda i diumenges preparant temari... fes servir la imaginació, sortiran més estones per preparar- te de les que et penses, segur. Les fisiques son dures, si, però sobre tot sòn técniques, m'explico, no et serveix de res correr i anar en bici, si no practiques la coursse navette, val més la pena correr 30 minuts i practicar la técnica d'execució, t'ho asseguro. El temari, bé... son 20 temes, no 40 com a altres oposicions, i sense supòsits pràctics, es a dir es pot aprendre en un any estudiant 1 hora al dia. Les acadèmies, com diu el compi, fes-te fort i llorenç, no busquis cap altre, conec algú que va aprobar amb Aites, però es un fora de serie. Per proximitat a tu, pot ser fes-te fort, entrena a Sabadell i son uns 120 al mes o aixi, però inclou la cuota del club natació sabadell, i el pots fer servir com a gimnàs. Espero haver-te ajudat. Deu!

Bones, doncs res comentar que finalment i després de pensar-ho molt e obtat per deixar la feina per dedicar-me unica i exclusivament a opos ja qué un cop calculat el sou que hem queda estan a l'atur puc viure i fer vida normal, i tinguen-me de treure els carnets mirare si estic de sort i surt algun curs subvencionat.També vaig anar a feste-fort i començo el curs que han preparat per ara a principis d'octubre. Percert, hi ha algú que també farà el curs???

ALGUNS DUBTES.... fa 14 anys 10 mesos #43582

LLeguint aquest tema m'ha sorguit un dubte que no tenia i es que si et demanen tenir l ADR a les bases. Jo m'he les he estat mirant i no he vist res. Pensava que nomes era obligatori el carnet C i després el C+E, el D y el D+E per aconseguir merits acomulant 1 punt com a màxim de merits per carnets amb un valor de 0,5 per cadascun.

ALGUNS DUBTES.... fa 14 anys 10 mesos #43583

David_G va escriure: LLeguint aquest tema m'ha sorguit un dubte que no tenia i es que si et demanen tenir l ADR a les bases. Jo m'he les he estat mirant i no he vist res. Pensava que nomes era obligatori el carnet C i després el C+E, el D y el D+E per aconseguir merits acomulant 1 punt com a màxim de merits per carnets amb un valor de 0,5 per cadascun.

Hola David, en principi fins ara, per a bombers de la gene no el demanen ni dona mèrits, per a bombers de barcelona no és obligatori però si que dona mèrits.

Salut!

Salut!! i força estudi... i molt entreno!! B)

ALGUNS DUBTES.... fa 14 anys 10 mesos #43596

A vale merci Kaito, era això el que tenia entes. Que vagi bé!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.161 segons
Gràcies a Fòrum Kunena