Hola Company,
Jo el que vaig fer inicialment és anar pels carnets, pels 3 i fotre el gasto de ma vida. Això em va anar bé xq després d'aquest gasto ja no hi ha marxa enrera, a mi em va servir per dir-me, entraré peti qui peti.
La manera de plantejar la opo és molt personal, i tothom et pot dir la seva, el meu consell és que en preparis unica i exclusivament les dues primeres proves, és a dir teòric+psicos i les físiques. Respecta a la conducció i l'entrevista, ja ho faràs quan sigui el moment, no és rentable preocupar-si gaire, ja arribarà el dia.
Jo em vaig agafar el de safety, i quan ja m'el sabia de memoria (quan dic de memoria vol dir que abans de girar el full ja sabia el que deia la pàgina següent) em vaig tirar a l'Adams i als apunts de l'escola, per a mi els apunts de l'escola són ideals, sobretot tema sanitari. S'ha de fer una bona tria dels apunts de l'escola, sino et descobriras estudiant apuntalaments o motobombes que no entren. Quan ja t'hagis fotut un fart de llegir i semblis una enciclopedia ho amaneixes tot buscant informació por ahi, ampliant i ampliant.
També em va ser útil baixar-me documentals del national geografic i coses per l'estil del pla: el fuego. meteorologia. la electricidad, ... etc.
Les físiques o tens un grup de gent fanàtica que vagi a per totes o paga un entrenador, perque (amb la meva poca força voluntat) costa molt exigir-te al màxim un sol.
Només me queda dir-te que ànims, que tots em estat com tu, als inicis dubtant de tot, sense saber cap on tirar, esforça't que val molt la pena. T'ho diu un que ha passat el mateix q tu i ara esta apunt apunt de començar pràctiques.
Qualsevol cosa estarem per aquí!
Salut i a insistir insitir i insitir, com sempre dic: caure està permès, aixecar-se és obligatori.