Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

opinioons! fa 12 anys 4 mesos #41857

• Erik6
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
hola, vull començar ara a opositar, i m'agradaria que cadascu em digues mes o menys quins temaris a adquirit, i guiarme una mica pel meu començament com a opositor. idees, ajudes, consells....

gracies a tots i un salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

opinioons! fa 12 anys 4 mesos #41858

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Llibres per començar, pa gustos colores.

Jo vaig començar amb el de l'adams i despres vaig comprar-me els de safety. Els pots adquirir per internet, googlejan una mica no et costará res trobar-los.

Després la resta ja es feina teva en ampliar informació buscan per internet, a la biblio, agafan apunts si t'apuntes a alguna academia a fer algun curs. ( Diuen que els de festefort estan força bé )

Começa també a fer psicos que l'exàmen psicotecnic es futut. L'Adams i la Mad tenen llibres bons, després mas de lo mismo, a googlejar per trobar-ne mes.

I planteja't xino xano treguer-te tots els carnets, C + E i D . Donen punts i la majoria de la penya els té.

L'entrenament lo mateix, mira't les bases les proves físiques que tenim i que un preparador personal et crei una rutina ja que són molt dures les proves.

I no t'oblidis de comprar moooolta paciencia i força ja que t'espera un camí molt llarg i dur on et ficaràs a prova tu mateix i veure fins on ets capaç d'arribar, aguantar i sacrificar.

Salut !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

opinioons! fa 12 anys 4 mesos #41863

chapó Rampa... Mai millor dit

opinioons! fa 12 anys 4 mesos #42110

Hola Company,

Jo el que vaig fer inicialment és anar pels carnets, pels 3 i fotre el gasto de ma vida. Això em va anar bé xq després d'aquest gasto ja no hi ha marxa enrera, a mi em va servir per dir-me, entraré peti qui peti.

La manera de plantejar la opo és molt personal, i tothom et pot dir la seva, el meu consell és que en preparis unica i exclusivament les dues primeres proves, és a dir teòric+psicos i les físiques. Respecta a la conducció i l'entrevista, ja ho faràs quan sigui el moment, no és rentable preocupar-si gaire, ja arribarà el dia.

Jo em vaig agafar el de safety, i quan ja m'el sabia de memoria (quan dic de memoria vol dir que abans de girar el full ja sabia el que deia la pàgina següent) em vaig tirar a l'Adams i als apunts de l'escola, per a mi els apunts de l'escola són ideals, sobretot tema sanitari. S'ha de fer una bona tria dels apunts de l'escola, sino et descobriras estudiant apuntalaments o motobombes que no entren. Quan ja t'hagis fotut un fart de llegir i semblis una enciclopedia ho amaneixes tot buscant informació por ahi, ampliant i ampliant.

També em va ser útil baixar-me documentals del national geografic i coses per l'estil del pla: el fuego. meteorologia. la electricidad, ... etc.

Les físiques o tens un grup de gent fanàtica que vagi a per totes o paga un entrenador, perque (amb la meva poca força voluntat) costa molt exigir-te al màxim un sol.

Només me queda dir-te que ànims, que tots em estat com tu, als inicis dubtant de tot, sense saber cap on tirar, esforça't que val molt la pena. T'ho diu un que ha passat el mateix q tu i ara esta apunt apunt de començar pràctiques.

Qualsevol cosa estarem per aquí!

Salut i a insistir insitir i insitir, com sempre dic: caure està permès, aixecar-se és obligatori.

opinioons! fa 6 mesos 4 dies #71460

Hola mira jo ho estic fent pero ho he hagut de deixar per temes personals, hi ja forces llibres pero els esencials i millor s son tres, un el de temari i laltre el de questionari de racord girona, el tercer el de carnet de camio, jo el vaig comprar a lautoescola de terrass ja que texami e. Super rapid i es per lo primer que has danar.
Jo tinc aquets tres llibres nous i els venc a bon preu estan al walapop, espero que thagi servit dajuda, anims!!! El linc x si tinteresen: ¿Te interesa? wallapop.com/item/libros-bomberos-de-est...pid=wi&_me=s_android
¿Te interesa? wallapop.com/item/libro-carnet-c-camion-...pid=wi&_me=s_android
I els de mossos tambe els tinc:
¿Te interesa? wallapop.com/item/temario-mossos-d-esqua...pid=wi&_me=s_android

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.119 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.