Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

OPO DE NAVARRA fa 15 anys 2 mesos #41849

• alexspei
  • Avatar de alexspei Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 46
  • Gràcies rebudes: 1
Bona tarda companys! Acava de surtir una convocatoria per als bombers de navarra i veig alguna cosa per ahí que no me quadra.
En el tema del examen teoric parla de una prova objectiva de tots els temes dividits en tres blocs distints, algú sabría dir-me
que es alló de la prova objectiva,.. untipus test??? :shock:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

OPO DE NAVARRA fa 15 anys 2 mesos #41881

• jonnycalamidad
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
es simplement un exàmen teòric on tu et prepares el temari a partir de les bases que et donen. ara són tres blocs, abans eren 5 (amb cultura general i ortografia) hi ha molta matèria encara que et donen de temps fins setembre. m'he pensat en presentar-me, pero fes càlculs: només són 20 places en una comnitat sencera; hi va gent molt preparada en aquest tipus de temari (els tens que tenir molt ben posats si t'has mirat el temari de legislació de navarra, i ja no et dic el de geografia i història) encara que les físiques estàn bé. si a barna eren 30 places i no passes, imagina amb 20... no se si et surt a compte. prefereixo estudiar per a final d'any la gene i esperem que surtin almenys 100 places. jo també m'ho he meditat prou i no se que fer... tela amb la teoria de navarra...i el temps és or...
salut!!!!!!!!!!

OPO DE NAVARRA fa 15 anys 2 mesos #41883

• alexspei
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Gracies jonny, jo també crec que ho deixaré correr. En tot cas tiraré la instancia a los madriles que son 220 places, mes que ré per tindre alguna cosa que fer en cas de que no surti la de la gene. Les físiques son una mica astronáutriques en quan a habilitat, pro es poden passar...

OPO DE NAVARRA fa 15 anys 2 mesos #41924

com s'envia la instancia a madrid? ho estic mirant a internet i no trobo on fer-ho. Algú que ho hagi fet ho podria dir?

OPO DE NAVARRA fa 15 anys 2 mesos #41973

• alexspei
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
No sabria com explicar-te'l, pero jo ahir després d'estar un hora buscan vaig trovar a bases generals de les oposicions de l'ajuntament una instancia molt general i un impres que es diu autoliquidación que pots emplenarlos a ma o per ordinador, buscals que els acavaras trovant,...es que no se ni com vaig arrivar, a vore si quan arribe a casa puc mirar-t'ho

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.116 segons
Gràcies a Fòrum Kunena