Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

tatuatjes fa 15 anys 3 mesos #41128

• joanesk
  • Avatar de joanesk Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 0
bon dia a tots/es,

un pregunta jo porto un tatuatje al braç per la part posterior i es veu una mica si porto maniga curta, això pot donar problemes? he estat mirant el tema d'exclusions médiques i no he vist res que faci referència als tatuatjes...

també he mirat si hi havia alguna altre cosa per aqui que ho comentes però vaja... no queda molt clar..

algú em pot ajudar amb aquest dubte??

moooooltes gràcies!!!!!

salut i força!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

tatuatjes fa 15 anys 3 mesos #41133

No hi ha problema jo tambe porto tatuatges visibles.Sort!

tatuatjes fa 15 anys 3 mesos #41140

Bones;
No tinc informació constrastada sobre el tema. L'únic que se; és que al apuntar-me a l'escola de preparació per les oposicions, una de les preguntes que hem va fer l'informador és si portava tatuatges.
És més, em va explicar el cas d'un noi que unes setmanes abans d'apuntar-se al centre la seva xicota li va fer el regal de pagar-li un tatuatge a l'avantbraç i que al apuntar-se al centre li van dir que se'l tenia de treure si volia optar a entrar a la plaça que pretenia (en aquest cas mosso d'esquadra).
Però per contra tinc companys que opositen per bomber que tenen tatuatges a l'esquena.

Des-de l'ignorància que tinc sobre aquest tema suposo que deu estar reglamentat les zones a les quals no pot haver-hi un tatuatge(avantbraç,coll,colzes,canell), i les que no importa perquè no es veuen amb l'uniforme(espatlla,meluc..)

Salut i persistència.

SALUT I PERSEVERÀNCIA

tatuatjes fa 15 anys 3 mesos #41146

• joanesk
  • Avatar de joanesk Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 0
gràcies atos dos!

per mosso si que se que no es poden veure, però per bobmber no hi ha res escrit que jo sàpiga, així que confiaré amb lo de que no hi ha cap problema...

apa doncs a estudiar fort i a entrenar!!!!

tatuatjes fa 15 anys 3 mesos #41147

Para mosso,policia,guardia urbana no se puede lo pone en las bases,dicen que por motivos de seguridad,incluso para forestal tambien lo pone en las bases,para bombero de momento no hay problema ni por tatuajes ni por pendientes ni por el pelo largo(yo he visto alguno incluso con rastas).Esperemos que siga asi!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.115 segons
Gràcies a Fòrum Kunena