Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Antecedents! fa 15 anys 3 mesos #41002

• Pinsi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 67
  • Gràcies rebudes: 2
bones a tothom, d'aquí uns anys magradaria opositar per a bomber, pero, fa un anys (quan tenia 18 anys), per coses de la vida i errors que et fan canviar, em van treure 6 punts del carnet de conduir, és a dir, tinc antecedents.

M'agradaria saber si aquest factor pot ser clau per a deixarme fora de la opo, ja sigui en la fase de la entrevista o si ells miren els antecedens dels aspirants... si sabeu del cert k busken gent sense antecedents i tal, m'agradaria que ho comentèssiu, o experiencies de gent ke conegueu o k hagiu sentit, si no es molta molèstia.

si aquest error serveix per quedar-me exclos de les opos, com que es una cosa que no es pot canviar, ni ho intento i guio la meva vida cap a un altre camí, m'enteneu?

MOLTISSIMES GRÀCIES als que comenteu, se que és perdre el temps per algú k ni coneixeu, pero em seria de moltissima ajuda....

salut i ànims :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Antecedents! fa 15 anys 3 mesos #41006

jo de tu el que faria és anar-me a informar bé d'això en algun lloc oficial. Mira't bé les bases a veure que hi diu, perque els antecedents diria que no són el mateix els penals que els administratius (o sigui si només et van multar i et van treure els punts o si també vas tenir judici). Si son només administratius crec que no has de tenir problema. Ja et dic el millor que pots fer és anar a informar-te o trucar a algun lloc on t'ho diguin segur, i que t'ho vulguin dir (aquesta és una altra).
Sembla una tonteria però també et recomano que abans de fotre't en aquest "fregao de les opos" et facis una revisió mèdica per veure que no tens cap cosa rara que un cop arribis a les mèdiques et trobin i et fotin al carrer (esquena més torta del compte, peus plans, vista, juanetes etc...). A les bases hi ha un annex on et diu els motius per exclusions mèdiques, mira-t'ho, i si veus que pots tenir algo del que hi diu fes-te la revisió. Ja se que molts diran que es una mica de flipats però jo vaig saber que tenia l'esquena un pel torta, la vista començant a estar xunga, una historia als peus i del cap.... ja ni t'explico :mrgreen: :mrgreen:
bueno pinsi espero haver-te servit d'ajuda i que això dels punts no t'impediexi entrar a formar part del col·lectiu patidor oposicional.....
ammmmmmmmb il·lusió!

Antecedents! fa 15 anys 3 mesos #41009

Per lo dels punts....no hi pateixis en absolut! Podries haver estat engarjolat i tot i mentres que un jutje no t'inhabiliti per la funció pública, no pateixis.

Salutacions,

Antecedents! fa 15 anys 3 mesos #41012

• Pinsi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
moltes gràcies als dos!!! per sort no vaig anar a judici, tan sols vaig pagar la multa i ja esta (a mes eren de la Policia Local...)

si si tink clar que abans de ficar-mi, deixar-e clar lu dels punts i em fare una revisió, per anar segur al 100%!

mercés!! 8)

Antecedents! fa 15 anys 3 mesos #41016

QUE VOL DIR AIXÒ DE K UN JUTGE T'INHABILITI PER LES FUNCIONS PUBLIQUES??? EM REFEREIXO QUE COM ET PODEN INHABILITAR I COM HO POTS SABER? i una altre pregunta EL TEMA DE LES EXCLUSIONS MÈDIQUES ON POT ANAR A FER UNA BONA REVISIÓ, PER SABER COM ESTÀ UN PK JO TINC UN PROBLEMA DE CIRCULACIÓ QUE NO M'IMPEDEIX FER VIDA NORMAL NI ESPORT, ETC... PERÒ NO SE HE ESTAT MIRANT LES EXCLUSIONS MÉDIQUES I HI HAN TANTES COSES QUE PENSO AL IGUAL TINC JO ALGUNA D'AQUESTES COSES I TANT PREPARAR-ME PER RES... UFFFF!! kin mal rollo k mentra nomes de pensar_ho....

MERCI A TOTS

Antecedents! fa 15 anys 3 mesos #41020

• Pinsi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
k t'inhabilitin per les funcions publikes jo entenk que t'inhabiliten per a ser funcionari, pero l'has de liar molt fort pk t'inhabilitin... no? xd suposu que et deus enterar pel jutge, ja que no crec que t'inhabilitin sense que t'enteris
les mèdikes t'imprimeixes les bases, vas al metge i li dius: mirem tot aixo jajajaja no ho se :lol:

que vagi be!!

Antecedents! fa 15 anys 3 mesos #41023

Estiques tranquil, tal i com t'han dit en uns post anteriors si no vas tenir que passar per els jutjats no has de tèmer per res en quant a inhabilitació pública. Ara bé; alhora de preparar-te l'entrevista sigues conscient que poden preguntar-te sobre infraccions i que no et pilli amb cara de sorpresa.

Força i perseverància!

SALUT I PERSEVERÀNCIA

Antecedents! fa 15 anys 3 mesos #41024

• Pinsi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
en aquest cas, crec que el millor és dir-lis la veritat, no? que vegin que soc sincer, k en soc conscient i que he canviat, que en penseu? :roll:

Antecedents! fa 15 anys 3 mesos #41064

Si arribes a la entrevista, t'ho preguntara SEGUR, tu digues tota la veritat i ja està.
A partir d'aquí ja faran el que creguin convenient.

Conec un company per vergonya no va dir la veritat, i per culpa de d'aquesta mentida es va quedar fora, i si menteixes un cop ja l'has cagat.

Antecedents! fa 15 anys 3 mesos #41079

• Pinsi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
merci capo, si algun dia arribo a l'entrevista, intentaré ser sincer i mostrarme el màxim de tranquil i segur possible, suposu k si et veuen assenyat i decidit, els antecedens que puguis tenir no seran un factor del tot decissiu... (a no se que hagis matat algú jajaja)
ais...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.171 segons
Gràcies a Fòrum Kunena